Har merket både på mobil og på pc at forumet virker svært tregt i det siste. Det tar lang tid å flytte markøren i skrivefeltet og det lagger ved scrolling alt alt er bare trist og leit.. Er det kun meg?
Det høres desverre mer ut som et maskinproblem. Her har jeg hvert fall ikke merket noe på verken pc eller mobil.
Og jeg som trodde det var PC'en jeg bruker her ute i Nordsjøen, nettleserne eller forbindelsen til land som var problemet! Jeg sliter i alle fall med de samme problemene og begge nettleserne jeg har prøvd så langt (Explorer og Chrome) krasjer.
Har lagt merke til samme problem. Og spesielt med Apple iOS hvor den laster inn siden på nytt hele tiden da det tar lengre tid enn timeout er innstilt på.
Samme her. Er jo 30 sek fra jeg trykker på tasten til det kommer noe på skjermen. PC versjon er helt nede for innlegg
Det er noe JS-kode som kjører som legger beslag på vanvittig mye ressurser. Når jeg har en enkelt forumside oppe i Google Chrome, bruker den 2,5GB minne og all tilgjengelig CPU på en Core i7. Det var definitivt ikke sånn før. Jeg har prøvd å feilsøke litt, men det er vanskelig fordi utviklerverktøyet i Chrome knekker sammen nesten med en gang jeg åpner det. Det er nok noe som ikke er som det skal være her.
Virker gullende godt her fra Australia. Ser andre fra utlandet som heller ikke har problemer. Skulle vel aldri være NIX som har fått hikke på dette subnettet? Trace route forsøkt?
For meg virker det ikke som det er nettverksrelatert i det hele tatt. Noe som skjer på NIx skal ikke få en nettleser til å kræsje.
Reklameskrot??? Ser at jeg får ned javascript og annet tull fra 42 forskjellige steder om jeg laster forumet uten noe filter. (Rekorden er 78 forskjellige siter) Se tidligere diskusjon: https://insideflyer.no/forums/threads/insideflyer-no-adblock.4219/
Jeg har også lagt merke til at ting går tregt, og at spesielt Safari har blitt uresponsiv de siste dagene.
Iphone og Windows pc: nix unormale opplevelser. Kjører dog med reklamefilter, nettopp av hensyn til performance...