Fredag den 13.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Magnus1001, 13. sept 2019.

  1. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag den 13 fra PEK, vi landet på rutetid og Mr. Ping står lynklar på arrival.
    Jeg har entret Kina før og regnet med visa free transitt skulle bli grei skuring, det ble det ikke. Damen ville kun gi 1 av 2 i reisefølget stempel i passet og nektet meg innreise.

    Dette blir både fredag den 13. og langfredag på en og samme tid...
    SQ807 F boarding 16:05

    Tips til aktiviteter på PEK mottas gjerne.
    God dag til alle.
     
    Earl, watchaddicted, CKe and 11 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Pandionkatten krevde sørvis no på morgonkvisten. Loungeverten var då så djupt inne i søvnørska at han ikkje forstod om klokka fire eller fem. Heldigvis kunne lyden av WFs pysjamasfly fjerne all tvil rundt tidspunkt.

    Elles er det litt over ein månad til neste flytur, men først er det helg...snart! :)

    Ha ein uhellsfri fredag!
     
    Earl, SAJblue, CKe and 8 others like this.
  3. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    1,212
    Bonuspoeng:
    93
    Fredag den 13. Den vinklingen så jeg ikke før nå. Formen kunne vært bedre, men det virker som jeg er på rett vei. Neste flytur er om 9 timer, så nå er dagen her. Først Osl Arn og så ARN VNO. Årets loktur er på gang
     
    Earl, Kristian, Sonictravel and 8 others like this.
  4. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra SK946. Er inne i norsk luftrom nå etter en OK tur hjem i sas plus. Det føles aldri helt bra å sove sittende.. første gang jeg prøvde rad 20, og tror ikke jeg går for den igjen.
    Skal videre til CPH for å delta i løp i morgen. Håper ikke jetlag spille for mye inn!
    Riktig god helg :)
     
    Earl, Kristian, Sonictravel and 12 others like this.
  5. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra balkongen på Grand Hotel Åsgårdstrand. Våknet tidlig og fikk en nydelig soloppgang til kaffen! Suiten er fin men gammeldags. Snart skal frokosten testes. Ha en ulykkesfri dag! IMG_20190913_061320.jpg
     
    Last edited: 13. sept 2019
    Earl, Kristian, Sonictravel and 13 others like this.
  6. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    De har massasjestudio der. Ut mot gatene som er til venstre for CA first loungen. Ganske billig og fin måte å få brukt en time eller to. Testet selv da jeg hadde 6 timer til overs på PEK.
     
    drsyk, LN-FHU, Wiolenze and 3 others like this.
  7. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Hmm, prøvde og søke litt på nettet og fant kun massasje på innenlands terminalen, da må jeg nesten gå bort og se hva jeg finner.
    Takk for tips
    Loungen på PEK er som kjent sorgens kapittel. Vi prøvde oss på BGS first class lounge og likte igrunn den bedre. Liten og intim lounge men kun 3 Pax totalt.
     
    Fredrik81, ArthurDent and LN-FHU like this.
  8. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra den helt åpne lounge-løsningen på KRS. Skal til BGO, men har bevilget meg en liten snarvei med krok på om OSL. Skal trøste en forkjølet Trillian. Min form er bra, men formuen kunne vært bedre (det er vel en følge av vår lidelse). Ha en fortreffelig helg!
     
    Last edited: 13. sept 2019
    Kristian, CKe, drsyk and 5 others like this.
  9. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    For øvrig, kan rapportere om "den nye tid". Jeg sjekket inn en koffert (har romslige connections), og fikk for første gang elektronisk kvittering fra SAS. "For første gang, for første gang, det giver mang en småting rang"
     
  10. CKe

    CKe Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    252
    Bonuspoeng:
    53
    God morgen fra Singapore. Litt dis over himmelen og godt og varmt. FB_IMG_3113241026957853688.jpg
     
  11. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris
    Her er det nå 7°C og overskyet ute. Regn regn og atter regn denne fredagen.
    For min del så blir det å jobbe frem til 18:30 idag med litt forskjellig
    Har en kamerat på besøk og ikveld skal vi samles en gjeng for å spille strategispillet Civilisation VI mens imorgen blir det å drikke

    Det er 1 uke til jeg skal ut å fly!
    Så som andre sier her så får dere ha en ullykesfri fredag den 13. September
     
    Earl, Kristian, SAJblue and 9 others like this.
  12. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,893
    Likes mottatt:
    12,795
    Bonuspoeng:
    183
    Fredag, og det kommunale badekar er besøkt. 1000m vanntrim er bra, selv om jeg deler bane med en ryggsvømmer.
    Helg på hytten, og deretter kun to uker til neste lille flytur. Alltid noe å glede seg til.
    God fredag, alle overtroiske og tvilere!
     
    Earl, Kristian, CKe and 8 others like this.
  13. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,416
    Likes mottatt:
    29,286
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra rett utenfor OSL.

    Det mest spennende som skjer i dag tror jeg blir plenklipping. Lite action i dag altså.

    Ingen flights planlagt før Dublin 23 september, men håper jo det dukker opp noe til uka også.

    God helg folkens
     
    Earl, Kristian, CKe and 8 others like this.
  14. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    861
    Likes mottatt:
    2,988
    Bonuspoeng:
    93
    Fredag den 13. Solen stråler - det gjør konas vakre øyne også.
    Ingen fligths, men endelig på 110 000 poeng igjen! Kontoen sto på null før 1 Juli - så et godt stykke viatrumf arbeid til nå.

    I dag forsøker jeg bokke flybilletter med Norwegian til Svalbard, men de vil vist ikke ha pengene mine "transaksjon avvist" viser seg og bli en gjenganger her..
     
    Earl, Kristian, CKe and 8 others like this.
  15. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,230
    Likes mottatt:
    22,419
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå det som i går kveld og i morgontimane er eit av nyheitsnorges midtpunkt. Det er varaordførar ein skulle vore. Gårsdagens TTT gav absolutt ingen nye poeng. Då har eg til saman brukt 50 kroner + plastpose på dei siste to TTT. Utrulig at ikkje etablering av Kiwi-butikk var eit tema i kommunevalkampen. Tenk at bompengar var viktigare enn bonuspoeng....

    Kjekt med små ungar som søv (nesten) heile natta utan å vakne. Berre 86 dagar att til eg skal få gleda av å fly interkontinental C for fyrste gang. Snart helg.
     
    Earl, Kristian, SAJblue and 9 others like this.
  16. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Litt dis, javel. I avisene kalles det røyk fra skogbrann, det virker litt mer dramatisk. Legger storbyene, ( inkl. Sing,) i røyk kunne man lese i går.
     
    Eddie47, ArthurDent and CKe like this.
  17. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,623
    Likes mottatt:
    34,797
    Bonuspoeng:
    293
    Kan jeg spørre om grunnlaget for nekt av 24t innreise for en av to? Noe formelt galt? eller opplevde du trynefaktor?
     
    ArthurDent liker dette
  18. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Prøv å levere pengene til SAS.
     
    ArthurDent liker dette
  19. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen, sola skinner, fredag den 13. idag. hva kan gå galt, TTT var vellykket, fryser er fylt til randen, nå sjekker en febrilsk Trumf kontoen, hvor mye ble det...Det ventes i spenning.

    Det spekuleres i hvordan få til et egotripp ila 2020...Uten å tråkke madammen på tærne...Råd taes imot med åpne armer. :rolleyes:

    Avreise til mer sol, strand og sommer følelse igjen om 15 dager. Det kan ikke gledes mer. Takk og pris for høstferien, SAS, Viatrumf, AmEx og Hertz.

    SQ kjører F til CGK, Privat Room virker lovende

    Sumo aften skal bli til enten idag eller i morgen, blir "familie middag inklusiv kidz", får prøve å lure madammen til å være sjåfør ifra der VY dumper oss, eventuelt litt Black Uber.;)

    God helg i luften som på bakken.
     
    CKe, Earl, Kristian and 7 others like this.
  20. CKe

    CKe Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    252
    Bonuspoeng:
    53
    .
    .
    .
    Hmm.. det har jeg faktisk ikke fått med meg. Kjenner ingen røyklukt. Nå skal jeg ut å spasere litt så får vi høre hva som er på gang.
     
    Eddie47 and ArthurDent like this.

Del denne siden