God fredag fra hovedstaden! Hadde hørt at 3 dag skulle være den store bytte dagen så dro ut mildere skeptisk. Men det snudde fort! Tror aldri jeg har opplevd mindre folk på Gunerius! Fikk hjelp på Match i det jeg gikk inn døra, testet 2 forskjellig tøffel størrelser og var ute av døra igjen på under 5 minutter. Herlige greier! God helg alle sammen!
God tredje juledag frå Trondheim! Bymarka stilte med strålande føre for dei som synst det er stas å tusle rundt med plankar under føtene og pinnar i nevane: Med ynske om ei framleis fredeleg jul til alle PS Litt lenge sidan bonusinntening her no...
God 27. Desember fra Sandefjord Den brukes til å se på Wisting serien til Viaplay og han Jørn Lier Horst samt så bestiller jeg flybilletter tilbake til Nordens Paris i 2020. Så ha en flott tredje juledag alle sammen
"Farlig" å se den serien. Har ikke klart å lese bøkene uten å se for meg Sven Nordin inne i hodet mitt når jeg leser. Og ikke nok med det, men når faren hans dukker opp i bøkene, ser jeg for meg Nils Vogt. (Også får man heller tilgi Lier Horst for er par flyrelaterte småfeil i boka "Det innerste rommet".)
Da er det blitt morgen på Hawaii også. Ankom Honolulu for et par timer siden, til høljregn. Nå titter solen frem, og vi krysser fingrene for opphold mens vi er på sightseeing. Skipet ligger til kai, men jeg vugger fortsatt. Underlig følelse. Hawaii-skjorten er selvfølgelig på.