Fredag fra Nidaros

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 14. juni 2019.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et snart solfylt sted...
    Syklet til jobb i morres i kortermet - det var allerede blitt en ganske god temperatur -spådd opp i 23-25 grader ila dagen.
    Turen går til hytta etter jobb , for litt jobbing, deretter pils og Fernet :):)

    Ha en stråååålende freddag :D:D:D
     
    Earl, funkenstein, Avixlo and 2 others like this.
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå kantina på OSL. No er det straks avgarde til Stockholm og 18-årskalas i tre dagar til ende.

    Ha ein fin dag og ei strålande helg alle sammen!
     
    Earl, funkenstein and Avixlo like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Med allværsjakka i beredskap, regner jeg med? :eek::D

    ***

    God fredag frå Aust-Finnmark!

    Om éi veke er det tid for sanking av grunnpoeng igjen. I same andedrag blir det sosialisering i Utlandet. Kanskje ein gløtt på naturen og eit par kulturelle inntrykk på toppen av det heile.

    Først er det helg! Ikkje så ille det heller :)

    Ha ein fin dag, folkens! Og måtte bonuspoenga strøyme på!
     
    Earl, funkenstein, Avixlo and 2 others like this.
  4. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra et ustabilt Sandefjord. Litt usikkert hvilket vær dagen bringer men ser ut som det blir litt av alt. Heldigvis ikke så mye vind som det har vært de siste dagene.

    Ingen flyturer før 15/7 (EWR) men forsøker å finne et god løsning for LH F ønsket jeg har for høsten.

    Ha en fin dag alle sammen!
     
    Earl, funkenstein, Avixlo and 2 others like this.
  5. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen!
    Fornavnets "call of the wild" periode ser ut til å være over, i natt sov vi uten ekstra ulyder fra hans nattkvarter.
    I kveld er det selskapelighet i hovedstaden. Aust-Finnmarkske utflyttere samles et sted som i hvertfall er møblert ved ankomst.
    Fem uker til neste flytur.
    God helg!
     
  6. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra KSU.

    Dagen startet med helikopter til KSU, og sitter nå på WF563 som snart tar av mot BGO. Deretter blir det WF453 BGO - SVG, så det blir en Widerøete dag i dag.
     
    Earl, oddA, Avixlo and 1 other person like this.
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Som bergenser og en person som har sånn noenlunde god kontroll på statistikk har jeg estimert at det nå har regnet 837 år i strekk. Østlendinger har iallfall lurt både seg selv og alle andre til at det er så fantastisk vær her borte.

    Ellers leverte Warholm og eldste Ingebrigtsen så til de grader i går:
    upload_2019-6-14_9-49-10.png
     
    Earl, funkenstein, Avixlo and 3 others like this.
  8. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Nidaros :)
    Vil anbefale @LN-FHU å bytte profilbilde etter et sviende tap i Stanley Cup ;)
    Forøvrig er årets sommerferie i boks. Ei uke i Miami med tilhørende farting. Inneholder høydepunkter som 2.etajse på BA 747,Minikabin på AA 773 og ei uke på Betsy. Gleder meg som en liten unge til å fly dronningen i 2.etasje igjen. En god bunke Avios inntjent er bare en bonus.

    Ha en feiende flott dag :)
     
    EndreD, Earl, Kristian and 3 others like this.
  9. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,421
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sandefjord i beste Bestfold;) Her er det som @indahla Har nevnt litt ustabilt vær som nå er opphold og overskyet.

    Idag blir det å jobbe litt. Den jobben jeg hadde i Tromsø var bare å sette seg opp på vakter i hjem regionen og dermed skal jeg jobbe litt ved Meny Helgeoa idag.
    Fly og øl bonus med samtlige av dere til tirsdag og flyreise til onsdag. Ha en god Fredag alle sammen
     
    Earl, Kristian, oddA and 1 other person like this.
  10. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,268
    Bonuspoeng:
    183
    God dag frå Sunnfjord. Her er det stort sett sol, sjølv om ei og anna sky tøysar litt med oss inn i mellom. Barnebursdag seinare i dag, so då vart det ut og teste AmEx-akseptansen i Sunnfjords handelsmetropol Førde i lunchen. Eg kan meddele om at Ringo tek AmEx. Har vore skralt med poengopptening denne månaden. Heldigvis er snart dei seks månadane bindingstid til Fjordkraft over, so då vert det vel å byte til.... Fjordkraft ViaTrumf.
     
    Earl, Kristian, oddA and 1 other person like this.
  11. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    857
    Likes mottatt:
    2,968
    Bonuspoeng:
    93
    God "morgen" .
    4 timer søvn etter at jeg var hjemme fra nattevakt kl 8... Ikke den beste starten på helgen, men nettopp unnagjort telefonen til Tallinn for sjekk av F tilgjengelig het med SQ i sommer. Ser enda dårlig ut, men agentruletten gikk min vei i dag - Fikk ihvertfall god hjelp og en liste med destinasjoner og sjekke ut neste gang jeg ringer.

    Nå er det på tide og ta fatt på brødskiva og sette meg et par timer på sykkelen :D

    PS: Hvis noen har tips om F fligths fra Tokyo 1,2,3 August tar jeg dem gjerne imot :)
     
    Earl, Kristian and Avixlo like this.
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Herre min, en uke igjen til den forsommerens store begivenhet. Nå er det final countdown til herrene @Eddie47 , @anders82 og undertegnede skal gjøre Dublin med litt omveier nedover det tyske riket. :)
     
    Avixlo, Eddie47, anders82 and 3 others like this.
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, kan si en knall start på helgen, etter et mislykket bolig kjøp, gikk vi i netto pluss etter at selger kjørte sak mot megler der vi var kjøper, (massiv mangel på bolig kjøpe såpass signifikant på et ferdigbygg, kjøpet ble hevet) endte opp med et nydelig tall(depositum+omkostninger) som passer fint til å nedbetale litt utestående SAGA og AmEx regninger når SAS MC er slutt på Payr og få ferdig oppussing av huset...:D

    Kanskje feiring på Sumo ikveld.

    Nedtelling mot 2 .juli i lynets hastighet

    Ha en fantastisk dag i luften som på bakken. GOD HELG!!!:)
     
    Avixlo, Earl, Kristian and 2 others like this.
  14. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,007
    Likes mottatt:
    6,428
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Bangkok!

    Her avtjenes siste kveld i hotellets lounge (Athenee hotel, anbefales), før morgendagens hjemreise iverksettes. Last call i loungens evening drinks&hors d’oevres er også unnagjort. Dessverre innså jeg ikke at jeg burde bedt om FEM gin&tonic som siste bestilling, så her sitter man med en enslig en. Rookie mistake, men da kommer man seg vel opp i morgen.

    En artig observasjon i kveld var at loungens pissoir (vel og merke: dette var ikke en integrert del av loungen, men et Helt Eget Rom. I know, luxurious!) hadde tak-til-gulv vinduer, så eventuelle pervs med kikkert i nabobygget har visst gratis underholdning gjennom dagen/kvelden.

    Ha en fortreffelig inngang til helgen, uansett utsikt!

    P. S! Må forresten ønske @Stuttfeiten til lykke med myndighetsdagen/feiringen i helgen! Regner med at voksenlivets fristelser blir enda vanskeligere å motstå nå... ;)
     
    Last edited: 14. juni 2019
    Avixlo, Kristian and oddA like this.
  15. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293
    For å ikke skape en haug med missforståelser, stuttis er GODT over 18 og det er noen andre han skal feire;)
     
    veeegard, MadsVaHa and oddA like this.
  16. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Hallingdalske. Våknet først alt for tidlig og så alt for sent, dette man kaller jetlag? Kom hjem fra 1,5 uke i Tennesse og hovedsaklig Nashville i går kveld, og så langt har kun klesvask stått på programmet.
     
    Avixlo and oddA like this.
  17. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,007
    Likes mottatt:
    6,428
    Bonuspoeng:
    183
    Trofaste lesere av reisebrev her på IF blir nok ikke overrasket over det, nei. Holder seg godt, gjør han uansett!;)
     
    Tore and oddA like this.
  18. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Det gledes stort. Det kan ikke bli annet enn en strålende tur. Jeg varmer opp lever på OverOslo på torsdag så jeg klarer å holde følge med de eldre
    Rolig fredag i dag. Morgendagen inneholder 42,195 km med jogging i Nordmarka så i dag er det karbo og lettbrus på menyen.
     
    Eddie47 liker dette
  19. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Er han over 18.....???
     
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Mulig jeg må finne frem passet ... aner jo ikke hvor det er.
    Jeg er jo sluttet å fly ...
     
    anders82 liker dette

Del denne siden