God morgen fra Japan! Det regner.. det regner mye.. Mer spennende skjer ikke her nede. Skikkelig skuffende etter fler måneder med forbredelser til Mt.fuji tur, men været får vi ikke gjort noe med. Regntiden henger vist fortsatt over Japan, så det regner absolutt overalt På bildet skulle dere sett fjellet,men det er nesten ikke sikt. Frokost på 7-11 For de som elsker raske oppdateringer fra andres ferie kan jeg anbefale https://www.instagram.com/p/BzxFVUhAMfY/?igshid=8skfd8bkrv81
En venninne av meg svarte følgende da jeg spurte hvordan bryllupsreisen til Maldivene var: «Maldivene var sikkert ok, bra roomservice siden vi kun var inne på hotellrommet» Kos dere masse uansett vær, hils sussebass og gratulerer til dere begge.
God morgen fra Yangon! Regntid her også men opplett akkurat nå. Skal ikke på fjell, bare en tur ut i byen. Hva anbefales å få med seg her?
God morgen fra et grått Oslo. Skal visst bli sol snart, også er det jo helg om kun få timer! Litt jobbing før ferden går mot hytten for helgen. Fortsatt et par arbeidsdager igjen før ferien begynner neste uke. Snart helg!
God morgen fra Trondheim Siste arbeidsdag før ferie igang her , og det blir forhåpentligvis en rolig dag. Turen går til hytta, og der skal man nyte litt kjØLig drikke før man slenger noe kjøtt på grillen. Ha en strålende fredag
God morgen fra Chalon-sur-Saonne, dagens Tour de France by... utenfor skinner solen og det er et himla liv med biler og trailere og trucker. Stor plass foran hotellet fylles med TV og teknologi ... Sykkeldagen er ennå ikke begynt, men du verden for en svær operasjon dette ser ut til å være. I 11 tiden ... 230 km herfra, skal dagens etappe starte og de skal ha målgang her i 17 tiden.
Litt skyet i de sørlige deler av landet i dag, da er det greit med FR så man har full kontroll hva som skjer noen tusen fot opp. Ha en strålende dag, om du er på bryllupsreise, på sykkel i Frankrike eller bedriver andre oppgaver.
29 minutt til mmmmMontrachet. Du rekker en smaking før målgang. Men Norge kan være fint det også. Morgenkaffe på Hvasser.
God morgon frå eit Sunnfjord som snart badar i sol. Siste dag før ferien starta med at arvingen sov heile natta gjennom og haldt fram med at returen frå Asia i romjula vart endra til MNL-TPE-AMS-OSL med EVA og SK med avreise 30.12 og heimkomst 01.01. Skal bli godt med noko godt i glaset, mange frukostar og to hotellovernattingar på turen heim. Med mindre det opnar seg moglegheiter i F trur eg at eg held på denne.
God morgen fra kontoret i Molde med utsikt på bakgaten ved Domkirka. Ingen narkoselgere i dag. Håper dere som tar ferie nå har det fint, mens jeg må vente til slutten av september. Men da kan jeg tenke på alle som sitter hjemme i høstværet. Neste tur er biltur om 2 uker for 2 dager i Östersund. Going to Hell on a bonus og får 9,3 % Trumf på Nordic Choise i Sverige. Jättebra. Har en go helg alle!
Tror faktisk ikke det er mulig å komme ut eller inn med bil her i dag, i alle fall ikke for oss som bor midt i sirkuset.
God fredag fra Jessheim. Oppdaget i går at jeg er blitt oppgradert til "Senior Medlem" på forumet. Jihaaaa, alle oppgraderinger velkomne selvfølgelig . Kan jeg nå regne meg som hardcore IF'er, eller må jeg regne status som hangaorund inntil jeg når de forgjettede 113 Bonuspoeng? Jaja, ønsker alle en strålende dag og en fantastisk helg...
Semi-hardcore? Du må nok jobbe litt mer, så du får de forgjettede 113 poengene ja. Livet blir noe helt annet etter at man passerer 113 poeng.
«Du angrer aldri på en husvask» er det en reklame som sier. Og det stemmer jammen meg. Hele huset har fått seg en runde med kluten og dermed kan vi komme hjem fra ferie til rent hus Nå blir det lunsj på Seilerhytta (lokal restaurant) før solveggen kaller hjemme. Ha en strålende fredag!!
Ble fortalt at det er en ting som gjelder i Yangon og det er denne. Har du ikke sett denne så har du ikke vært i Yangon! Kan ellers melde om veldig hyggelige folk her i byen. Sikkert en av de få turistene her på denne tiden så det ble vel rundt 25 selfier borte med stupaen
Det er fredag, og det er sommer de neste dagene skal tilbringes i det store utland som heter EU. Skal hele veien til sthlm tok en tur innom stua på innland for å se etter de heller myteomspunnede e.c. dahls flaske-ølene. Og jaggu fikk jeg tak i en! Gullstua er forøvrig så stille og rolig som jeg aldri har opplevd den før. Litt alright, igrunn! God helg