Fredag ... god morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 28. des 2018.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en "litt" lysere morgen enn i går .... våren kommer nok.

Våknet i dag til mail fra Loyale Solutions:

Thank you for shopping at one of our many Nordic partners.

On 27-12-2018, you have earned 8.500 EuroBonus Extra points, which will be in your EuroBonus account within 25 days.
    You may check your transactions and balance on www.sas.se and you can see all partners where you earn EuroBonus Extra points here or in your SAS app.

Sincerely yours

Det er utrolig at et flybonusprogram gir mest poeng for å spise rå fisk for 1700 kr ... Du verden!
    @Kristian Har de SUMO i Øst-Finnmark?

Ha en deilig dag ... i dag er det Juleverksted igjen med deler fra IKEA!

Earl, Stuttfeiten, holmen and 7 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God fangst, @Eddie47!

God morgon frå Sunnfjord. Her har den kvite jula blitt til ei tradisjonell grå og våt vedtlandsjul, og denne karen er attende på kontoret. Ingen har laga kaffi :(

3. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God romjulsmorgon frå Aust-Finnmark!

I natt har nabokatten (ja, den med pandionkort til mine gemakkar) passa på at dyna ikkje har sklidd av meg. Det er jo ein hyggjeleg gest -- trur eg.

Trass i mørketid er det slett ikkje fritt for lys, her er eit lite fargefotografi knipsa i går rundt klokka 12:
    20181227_124459.jpg

Ha ein fin-fin fjerde juledag, folkens :)

Åh, det hadde vore noko!

Sonictravel, Earl, Ombo and 7 others like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Atter en dag på jobb, men heldigvis klar med arbeidsoppgaver. Resten av dagen blir forhåpentligvis en rolig reise mot 2019...:)
    Hytta venter ferdig oppvarmet, og da skal jeg jammen ta meg jekke meg en kald øl.

Ha en fantastisk fredag :D:D:D

Earl, Stuttfeiten, holmen and 4 others like this.
  5. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,945
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Larvik!

Ser ut som det skal bli en bra dag med en formiddagstur først og deretter middag hos svigers.

CT for 2018 fra det nye SAS Amex Premium-kortet kom idag :)
    Så da er det bare å avvente alle bestillinger til 1/1-19 og kjøre igjen!

Earl, Stuttfeiten, holmen and 5 others like this.
  6. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    293
    Siste dag på jobb dette året, kan si det er veldig stille og rolig på jobb. Når man var litt vel opptatt med å reise nå i høst, så var det plutselig ikke flere feriedager igjen.

Tåkete for de som oppholder seg på fjorden nå på morgenen.

IMG_5246.JPG

Earl, Henrik, Ombo and 10 others like this.
  7. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,597
    Bonuspoeng:
    183
    Tur retur OSL-BOO i Plus for knappe 4 lapper ga 937p x 2 inkl gullbonus. Blir lett å velge rå fisk fremfor svigermor da

holmen, Origo, Kristian and 2 others like this.
  8. graphite

graphite Medlem

Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Julestemning i FCT fct.jpg

RoadKing, Earl, Eddie47 and 11 others like this.
  9. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen Avianca/*A lounge på GRU innenlands (terminal2). Dog er det god utsikt og flere muligheter for en matbit...
    F4A49B5B-1E3D-4797-A9E6-5D1241B753DE.jpeg

10. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,597
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra rett utenfor OSL. Hjemmekontor tillater en tur i skogen i dag. Relativt fint rundtomkring, men her nede ligger OSL. Tårnet kan skimtes såvidt.

142E1CB6-EBEF-405F-B780-99744D000C9B.jpeg

Ha en flotters dag folkens

Upsaker, Earl, Eddie47 and 6 others like this.
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Savannah!
    Har flyttet inn på Perry Lane hotel, og er svært fornøyd med det. Fikk champagne mens vi sjekket inn, og det er gratis kaffe hver dag i kaffebaren. Rommet er ikke kjempestort, men veldig fint. Synes jeg. De har gratis sykkelutleie, og complimentary car service innen 2 miles fra hotellet. (Da kan kan jo egentlig like gjerne gå, etter å ha kjørt bil i 6 timer..)

Har krysset av 3 nye stater på kartet i går: North og South Carolina og Georgia. På vår vei gjennom SC var vi plutselig på kjente trakter:
    IMG_20181228_082606.jpg

Rett etter kom Sweden og Denmark som perler på en snor. Vel, perler er nok å ta i, da akkurat denne delen av landet/staten ikke er spesielt velstående. Norway har hatt over 500 innbyggere på 70-tallet, men ingen har pusset opp siden det. Nå er det ca 300 innbyggere.
    Sweden var over før vi skjønte det, der bodde det kanskje 4 mennesker i nedslitte "trailers".
    Denmark var faktisk en fin liten by, men storhetstiden er nok over der også.
    Denmark er forøvrig oppkalt etter en jernbaneingeniør som het... Drum roll... Denmark.
    Norway og Sweden fikk navnene fordi det passet etter Denmark. :cool:

I dag skal det visst regne, men som gode amerikanere tar vi sightseeing i bilen, så da går det bra likevel.

God fredag, folkens! Det er straks helg!

Sonictravel, Origo, RoadKing and 11 others like this.
  12. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Kroatia!

I morgen går turen tilbake til Oslo med to brødre på slep. Har en 4 timers connection på MUC og veit ikke om jeg klarer å holde ut uten å ta en tur i Senator lounge. Det evige dilemmaet er hvilken bror man skal velge å gjeste inn (eller er det mest rettferdig å bare holde ut?). De er jo selvfølgelig likegyldige til det hele — de har jo aldri vært i en lounge før. :rolleyes:

Går det an å gjeste inn én på f.eks Business lounge, forlate denne og gjeste inn den siste broren i Senator lounge? :p

Kristian liker dette
  13. Outback_Oggy

Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Spania.
    Årets siste flytur er gjennomført (OSL-ALC), og det er en uke til første flytur i 2019 tar meg tilbake til gamlelandet. En rolig reise med SK4675 inntil vi landet med et smell (årets hardeste). Bagasjen var på båndet før jeg fikk sukk for meg, og uten kø hos Hertz var jeg ute av flyplassen under en halvtime etter landing - det må være ny rekord.
    Ser frem til litt sol og varme noen dager før retur til hverdagen, kulde, is og snø.

Kristian liker dette

Del denne siden