God morgen! Var litt overrasket at det ikke er en fredagstråd enda. Eller så er jeg bare ikke våken nok, meget mulig det også. Noen timer med hjemmekontoring, så blir det helg. Testing av pizzastein til grillen står på menyen. Og pizza, selvfølgelig. Ha en flott dag!
God morgen, nå er det sluttet å sludde ute. Trondheim viser seg fra sin beste side.. Litt yr i luften … dette blir nok en flott dag
What....ingen tråd kl. 08:58....??? Vel....gooood fredag fra Trondheim. Hytta venter etter kidsa kommer hjem fra skolen, fruen får komme etter med båt. Ha en fantastisk fredag og god helg
God morgon frå Sunnfjord. Her skin sola sterkare enn i Barteland. Det er kjekt å sjå mitt gamle nabolag att, @Eddie47. I 4-5 år budde eg nokre hundre meter frå der biletet er teke. Opp Stadsingeniør Dahls gate har eg jammen gått mange gangar og svidd av ein god del kilo overflødig kroppsfett. Dessverre har eg og gjort mitt for å få dei attende etter at eg flytta heimover igjen. No skal eg arbeide som ein helt. Trur eg.
Tre Trønderske Trådstartere... (der Trøndersk kun viser til stedet man for tiden befinner seg). Nesten som en TTT, bare uten poeng.
Endelig "God morgen fra Sølvbyen"! Startet i kommunens badekar, med morgensol i bane 3. Levert selvangivelse siste dag, akkurat som den gang det var manuell utfylling og fristen var 31 jan. Kjekt å holde på dårlige vaner. Snart blir det rute XC60 oppover dalen, og bytte til flatantenne. Mulig at kveldsunderholdningen blir pr DVD. Siste vaksine neste uke, venter spent på flere lettelser for oss privilegerte gamle. Ha en frisk og fin dag!
God formiddag fra kontoret. Har allerede hatt tre Teams-møter, og blir stadig overrasket over folk som ikke har funnet innstillingene for mikrofon og lyd, ett år inn i denne pandemien. Hva har de gjort det siste året?? Jeg har selvfølgelig også bodd i nærheten av Stadsingeniør Dahls gate, litt lenger ned mot Rosendal teater (som jeg trodde het kino?), i Schøllers gate. Straks helg!
Jeg kom ned i andre enden, fra Singsaker, og skulle ned Nonnegata hvor eks-forloveden bodde både før og etter hun ble forlovede. Er det rart vi er skaptrøndere?
Yo fra Oslo Her går det i arbeidslyst i flytende form (kaffi). I Trondheim har jeg vært 2 ganger, kanskje det er et sted for å brenne en CT i år? Ha det kjekt og god bedring
God lunsj frå Valdres. Bryggestart kl 0600 og avreise OSL kl 1230. Godt å få litt luft under vingene i dag, over eit år siden sist!
God formiddag fra Trondheims sentrum! De 2 første teamsmøtene er unnagjort - halvveis i løypa. Snødde på Byåsen før jeg dro men setter kursen for Hitra etter jobb Ha en fortreffelig fredag!
God fredag frå Aust-Finnmark! Det er godt å sjå at det er liv i bartebyen. Det kan aldri bli for mykje trøndersk! Her nordpå har ein snike seg unna alle lønsinnbringande plikter og fått selskap av to firbeinte. Ergo blir rolla dei neste dagane å fungera som daudkjøt på slep etter desse tøttene: Pels og potar i fleng, med andre ord Ha ein fin dag og ei god helg, folkens!
God formiddag. Sommer ferien innstilt, høst ferie booket, Singapore here we come. Ja jøss, blir vel forflyttet den også God fredag og god helg.
God fredag og straks god helg! Hvorfor blir noen nettsider stående og laste og laste seg opp igjen når de kjøres opp på en tv skjerm, mens andre skalerer seg opp og blir stående fint? Hater teliaplay)
God formiddag fra Jessheim Får melde meg på i gruppen som har bodd (nesten) nær Stadsingeniør Dahls gate jeg også da. Tilbragte stor deler av førstegangstjenesten på Persaunet og deretter bodde jeg i Elgesetergata (nærmeste nabo til Høyskoleparken/Samfundet) under studietiden. Tilbake til nåtiden hadde jeg en "nær fly" opplevelse i går. Etter at jeg hadde lagt meg hørt jeg faktisk den karakteristiske lyden av et fly som startet motorene, fra OSL. Var jaggu så det kriblet i magen bare av lyden. DA begynner man å bli desperat da... Ha en strålende en!
God senmorgen fra havstrilelandet!. Har jobbet et par timer, men har skeiet ut, og er på vei rundt øya i snekkefart. Snekka (eller egentlig *sjekta* som det heter der den er produsert) , har lagt på sjøen i vinter og skal befris for all biologi og stoffes. Jeg har "lokal influensa" i v. skulder etter gårsdagens stikk. - Helt ubetydelig "plage". Snart helg på ordentlig. Utsikt SØ mot Tysnes og Rosendalsfjella. Ha en fortreffelig frædda!
God formiddag fra Romsdalen Siste innspurt på arbeidsuken. Kun ett Teamsmøte igjen, så kan en cruise inn mot helg Sjokkerende nok har jeg bestilt flytur i juni! Liten tur MOL-SVG, ikke store runden, men det blir opp i luften for første gang siden februar 2020 Ha en boblende fredag og helg når den tid kommer
God formiddag fra hovedstaden. Siste dag i Q1 for oss, så må nok jobbe litt i dag også. Savner lunsjen jeg hadde på denne dag for 6 år siden. Den var litt mer spennende enn brødskivene jeg skal ha i dag. Rimeligere tror jeg også den var.
Bodde aldri på denne siden av byen, et år på Nardo og så nesten 4 år i Gamle Åsvei. Der fikk folkevognen et ublidt møte med Gråkallbanen siden huset lå på andre siden av trikkelinjen ....