Men du har misforstått noe radikalt her. Mange tror at de eier en katt, mens det i virkeligheten er motsatt...
TTT er over, ikke min beste fangst, men matskapene er fulle! Ny Tesla 3 bestilt og bilturen til Tyskland er planlagt! Bare venter på disse forbaskede grensene. Livet i pappaperm går fremover... "bare" 3 måneder igjen.
God ettermiddag frå det Vestlanske. Sol skinne frå blå himmel, men litt kaldt med vinden ute Må muligens bli ein litt handle tur i kveld med det som eg gløymte i går på TTT. Ha ein god dag videre.
Ikke god fredag fra Trondheim Hjemmeværende med alvorlig kink i nakke som stråler godt ut i høyre arm og ned ryggen. Legen håper det ikke er nakkeprolaps, hurra for smertestillende Kiropraktor skal se på problemet mandag.....håper dette ikke blir langvarig Forsøk så godt dere kan å ha en smertefri fredags ettermiddag/kveld.....
VY buss må ta seg sammen med denne setenummereringen.. Sitter på 2D, som er et vindusete på babord side??
God eftan fra Vy mot OSL. Her blir det å fly til TRD for første gang på 6 mnd. Hjem til familie for litt elgsodd, kos & klemz og litt påfyll av noe trønderdialekt . God fredag!
2D viste seg å være første rad, da ingen fikk sitte på rad 1.Man måtte gå inn bak, og det var dårlig med prioritert boarding. Men, det var seat block for alle, selv de uten VY gullkort. Jeg hadde ikke gjennomgående billett, og kun 5 minutter mellom flightene. Det skulle holde hardt, særlig når vi måtte mellomlande på alle holdeplasser underveis. Litt sen ankomst, og sistemann ut, så ble det løping til neste gate. Sistemann ombord, og bare ståplass igjen. Men, utsikten er fin!
God fredagskveld fra hovedstaden. Solen skinner, men vinden blåser surt fra nord så glad jeg hadde lue når jeg var ute og ruslet i morges. En rolig og grei arbeidsdag gjorde at man kunne ta helgen litt tidlig, godt etter en lang uke med litt for mange Teamsmøter. Nå blir det sofaen og litt god i glasset for å markere helgestart. Nyt kvelden og god helg folkens
Det var faktisk strømbrudd i går, mens vi fikk oppgradert strøminntaket. Nei, i dag har jeg meldt meg inn i MDG, så da må man ta bussen.
Uten at jeg har studert programmet til MDG, så ville jeg tro at de er mer positive ovenfor bruk av elbil kontra en fossil buss
Da jeg var ca 2 år gammel, så reiste jeg til Sveits med tog, sammen med min mor og søster. Det var første og siste gang.
Vi var litt usikre på hva som var mest miljøvennlig, så vi valgte begge deler. Kona kjørte bil, mens jeg tok buss.
Da jeg var ung reiste ungdom på interrail. Er togpass for nesten hele europa i en måned for en rimelig penge. Gjorde det to ganger, fantastiske opplevelser. Tog æ’kke gærent.
Tog er absolutt ikke gærent. I mitt tilfelle så tror jeg to barn på 2 og 4 var et større problem enn tidsbruken. (Som også var litt over middels)
!? Hvis jeg kombinerer tekst og bilder ser det ut som du faktisk har hatt en tur med Skíðblaðnir (Skibladner), skipet til Frøy. Det gikk jo like godt til lands som til vanns