Fredag morra. Nå erre hælja

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av haifinn, 23. juli 2021.

  1. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    12,110
    Bonuspoeng:
    183
    Som vi sier i Grenland:D Ferdig med nattskift, hjem og sove. Det blir Beck`s Osebro i kveld. Mat og vin.
    Fikk endelig bestilt noe IF champis på vinmonopolet.no. Pluss en kasse rødvin.
    Faktisk brukt mer enn jeg har tjent i natt..jaja
    God hælj:p
     
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen. Noen legger seg, og noen står opp. Livet er en runddans.

    Nydelig dag, den skal brukes til litt vedlikehold. Livet er en . . . . .

    SAS justerer stadig sine ruter, og kveldsavgangene til KKN blir stadig nullet. Nå ble vår plan B justert. Spiller ingen rolle, kjører fortsatt plan A. Håper du har kontroll på multene, @Kristian ?

    Ha en fin fredag, alle IFere!
     
    Sonictravel, EndreD, SirH00D and 12 others like this.
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Siste dag før ferie, har på følelsen at den kommer til å bli lang.... Ikveld tror jeg jammen jeg skal feirer feriestart med noen bobler...får se hva jeg finner :D:D

    Ha en fantastisk fredag :):):)
     
    haifinn, Sonictravel, EndreD and 11 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Det er godt det er helg!
    Graset gror på strilelandet og slåttehjelpen er i Dyreparken sammen med mine barnebarn.
    De har egentlig vært bortskjemt for de har alltid kommet til nyslått gress når de har kommet på hytten og bare kunnet nyte livet, men nå må de arbeide når de kommer.
    Ellers starter sommerdagen på solkysten som den skal på denne tiden av året, skyfri himmel og speilblank sjø. Kan det bli bedre?
    4050723A-9D50-4629-A799-49F64F146E48.jpeg
     
    haifinn, Sonictravel, EndreD and 11 others like this.
  5. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig fredag!

    Her i hovedstaden var man oppe altfor tidlig, man skal prøve å komme meg til de usentrale strøk av Telemark. Normalt sett så er det en tur på 2 t imer og 25 min ca enten man kjører bil eller buss. Og med MDG-bil eller elbil som de kaller det også vet jeg ikke, ikke turt å teste den slags enda...

    Men siden jeg har ferie, og derav forbanna god tid i disse tider, og 501 dager å mere enn det siden man var ute å fløy sist, så har man akkurat ramla inn på OSL for å gjøre det tungvint. Først SK255 til solkysten hos @Eddie47, og videre derfra til TRF.

    Og siden en har reist lite til tettsteder eller hva man skal kalle det i Norge, så må det være 20 år sia jeg fløy Widerøe sist så blir jo det det beste ved turen egentlig.. Var vel når man skulle i militæret oppe ved Stjørdal, men heldigvis fikk jeg flydd Widerøe hjem igjen den gang etter 3 uker. Så kjører man den siste biten hjem til bygda, da som passasjer.

    Videre så burde bolaget skjønt at jeg skal til BGO idag, så da kunne man finne frem en A320N i det minste..Men neida..

    Ha en bedre fredag

    [​IMG]
     
    Last edited: 23. juli 2021
    haifinn, Sonictravel, EndreD and 11 others like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Fredag kl 1500, fri og fritt fram for litt film med kos og avkobling. Ut i solen, nyte helgen og sommer`n så lenge det lar seg gjøre.

    Barnebursdag igjen, trampoline parken på lørdagen, som tiden flyr, guttungen blir 8 år. Snart klar for ego trips med far.

    Savner disse long weekends, parkere bilen på P10, OSL, ta etter middags flyet fredag aften, hjem søndag aften, Italia frister så inderlig, bare meg og fruen. En avreise hver mnd. hadde vært helt innenfor :)

    Ha en super helg folkens .
     
    pgaa, haifinn, Sonictravel and 10 others like this.
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret... siste dag på hjemmekontoret før ferien starter, samt siste dag på hjemmekontor for etter ferien blir det "bykontor" igjen dersom ting går etter planen.
    Gleder meg til å reise med fly igjen, selv om den er kort. Gleder meg også til å være turist i Oslo, det har jeg normalt sett ikke tid til og nå er det det eneste som skal gjøres, ingen møter og slike ting.

    Ha en avslappende fredag!
     
    pgaa, haifinn, Sonictravel and 11 others like this.
  8. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,268
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Sola skin og alle er glade og fornøgde. Alt for lite flyrelatert om dagen, men no er det vel lov å håpe på at neste (les: fyrste) IC-tur i business er mindre enn eit år vekke.

    I dag skal eg slå ferdig plenen og sage opp litt greiner til ved. Berre tre dagar att til eg skal på roadtrip til BGO via helsekostbutikken på Lagunen.
     
    pgaa, haifinn, Sonictravel and 10 others like this.
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Åja, vær ei bekymret! Modne bær kan vi nok finne fra og med slutten av kommende uke. Ryktene sier at det blir et skikkelig molteår her i området. Herskapet har nok mulighet til å makse ut bagasjegrensene :)
     
    EndreD, SirH00D, Torris and 5 others like this.
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en vindstille Trøndelagskyst, med solgløtt og oppadgående temperatur. I tillegg kommer kjerringa ikveld. Kan ikke bli bedre :)
     
    pgaa, haifinn, Sonictravel and 9 others like this.
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken!
    Solen skinner, og skjærene kappes om å rope høyest på utsiden av vinduene..
    I dag skal jeg fiske krabber med nevøen, og spise is. Og bade. Sommer, altså.

    Våknet til sms og seks e-poster fra SAS. De varslet om endringer på et par reiser i høst/vinter. Jeg har visst om disse endringene i flere uker allerede, håper ikke de plutselig fant ut av dette i natt.. :p

    Ha det gøy på en fredag i ferien! :cool:
     
    pgaa, haifinn, RoadKing and 9 others like this.
  12. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    Vi kommer, vi kommer! Åtte fulle kofferter blir bra! Eller ikke.
     
  13. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,206
    Likes mottatt:
    21,254
    Bonuspoeng:
    183
    Endringene varsles vel først i appen og når vi godtar de innen x antall dager sender de nytt pdf dokument med den oppdaterte reiseruten. Når Sas endrer en direkterute til fks via Arn/chp. Vi betaler ikke mer i skatter og avgifter?
     
    SirH00D, LN-FHU and holmen like this.
  14. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,206
    Likes mottatt:
    21,254
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra frokosten på Lily country club.
    Dette hotellet kan jeg anbefale på det sterkeste. Frokost og middag her er bedre en fks Farris og Son Spa. Ligger ganske nære Osl og de har shuttle buss. God service og et flott spa anlegg som skal utvides på sikt og fra neste uke starter de med aufgus.

    God helg flotte forum :)

    20210723_090723.jpg
     
    pgaa, haifinn, RoadKing and 9 others like this.
  15. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,189
    Bonuspoeng:
    163
    Guten morgen fra riksstaden. Sedvanlige timer på skal unnagjøres på arbeid, så muligens i retning Gardermoen for å hilse på halvdel som er ankommet i karantene, dog på behørlig avstand, slipper ut over helgen.
     
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Har de mulighet for parkering mens man er på tur? Ellers funker det dårlig for opphold før/etter flytur.. :)
     
    LN-FHU liker dette
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Regnet med at det er årsaken. Ikke alle som sjekker appen like nøye/ofte som oss på IF. :cool:
     
  18. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Denne frokosten var innenfor, da har erfart både Son og Farris, så da må Country Clubben forsøkes. :)
     
    SirH00D, LN-FHU and Maggie like this.
  19. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,189
    Bonuspoeng:
    163
    Bra frokost, carb loading? Vaffel og pannekake mener jeg? Jatakk begge deler selvsagt
     
    Eddie47, holmen and LN-FHU like this.
  20. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Happy wife, happy life.... :D:D:D
     
    RoadKing, drsyk and Torris like this.

Del denne siden