Morn fra vest! Kaffe på sengen og planlegging av dagen. Konfirmasjon i morgen, så da må det strykes endel (bunads)skjorter og bakes kaker. Tror jeg tar strykinga. Så til dagens store spørsmål; hva har @RoadKing glemt? Siden det meste av åpenbare er nevnt, må man tenke utenfor boksen; gebiss, pacemaker? Eller så enkelt som koffert?
God formiddag fra solfylte Trøndelag! Her er det litt for lenge til neste avgang fra Hell International, så jeg må prøve å få fremskyndet en gubbetur som krasjer med en jobbreise i August. Tallinn i Juni kanskje? Dagens quiz... Tricky, men kanskje førerkortet ligger igjen hjemme?
Jeg skulle gjette på konemor selv. Jeg tenker jo at Malag må være et fint sted å oppgradere til ny og sprek modell, om det er ønskelig og ikke innebærer for mye omkostninger.
Jeg gjetter på de printede bekreftelsene på hotell og flybilett og guidet tur i Malaga. De ligger hjemme, på hjemmekontoret.
Mange glimrende forslag, men ingen var riktig. Vi har fått låne en leilighet, og jeg glemte nøklene. Det ordnet seg heldigvis
God dag fra Grenland. Frihelg- nyvaska hus og champis på kjøl. Blir en tur på https://mercirestaurant.no/ i kveld. To små uker til guttetur til Boston. Fått kompis til å laste ned MPC appen, så får vi se om det funker? Ha en flott helg