Når man ikke flyr i luften, så flyr vi lavt over Hardangerfjorden ... 28 grader Jordbærene må klare seg alene på hytten
God ettermiddag fra hovedstaden. Nettopp kommet hjem fra Sarpsborg hvor vi opplevde det nærmeste vi kommer Mallorca i sommer. Har allerede fått Lolo & Bernie-sangen på hjernen (igjen). Ferie fra i dag. Fly og hurtigruta på søndag!
Nedtelling til helg og litt sjampis så man kan få litt følelsen av biz. Fikk ikke tak i Charles Heidesieck, men solveggen holder i disse dager ca. samme temp som SAS gjerne liker å ha i kabinen, så det blir nesten som å fly SK long haul. God helg alle sammen, til lands og til vanns og (for de ekstra heldige) i lufta med!
Goood ettermiddag alle!! i dag er en stor da for i dag blir jeg 25 år gammel!!! Halvveis til 50 litt skummelt. Men føler meg ung! Vært på lunsj med en date, senere blir det Salsa med fam og så gave og gaveåpning
Gratulerer med dagen! Kvartveis til 100 er jo en bragd i seg selv. Og hvis jeg tar opptelling på antall nesehår som har begynt å vokse siden 25 år dagen så gir de indikasjon på at 50 årsdagen er faretruende nært for min del. Men jeg skal føle meg ung noen år til
Grattis med dagen! Jeg må si at årene mellom 25 og nå har vært mye bedre enn årene fra 0 til 25.. Og jeg nærmer meg 50 med stormskritt. Så det er bare å glede seg til det som kommer!
Herregud, jobben er over, det er fredag og puben kaller med livemusikk ute og det som er. Ute skinner solen og snaut 30 grader. kan ikke bli bedre
3 åring på fanget inspiserer morfar og ser grundig oppover .. «morfar du har hår i nesen og de vokser utover!!!» .. og jeg er ennå ikke blitt 100 ..
" Ritazza (redusert åpningstid) O`learys (redusert åpningstid)" På Værnes, er det mulig å ta seg et par øl før avgang nå for tida? Noen som vet hvor lenge de har åpent?
Tusen takk for det! Hahahaha ja vi må føle oss unge Tusen takk for det ja skal ta deg på ordet og håper det blir bra! Håper på å reise mye