Fredag og helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 16. juni 2023.

  1. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    708
    Likes mottatt:
    1,750
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag!

    Her var det hjemmekontor og seinvakt, kombinert med 3-åringen som ønsket å delta på alle samtalene jeg hadde med kunder. Jaja, de fleste tok det med godt humør i det minste.

    Ellers har jeg blitt bombardert med snap av kollegaen jeg sendte som førstereis på annet enn eco. Fikk tatt det siste setet i går formiddag på den flighten til Tokyo. Han tok da det store steget helt til FCT og LH F, med ANA C på siste flight. Flyet ble 1 time forsinka ut fra Frankfurt, tviler på at han lider noe grunnet det. Ser hvert fall ikke sånn ut

    For egen del, veldig lite flyvninger. Men snart, dog for langt unna, skal fruen og jeg på tur i F igjen (håper vi).Når? Vet ikke. Hvor? Ingen anelse. Blir det noe av? Garantert. Men jaggu ikke like enkelt å få planlagt som det var før.

    God helg, nå skal sola og kald drikke nytes.
     
    Calling, RoadKing, EndreD and 9 others like this.
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,742
    Likes mottatt:
    872,557
    Bonuspoeng:
    293
    Krangel på fly, kaptein avbrøt taxing
    Vest politidistrikt melder at to menn har kranglet med kabinpersonalet på et fly på Bergen lufthavn.

    Det skal ha dreid seg om mobiltelefonbruk. Kapteinen valgte å avbryte taxing og returnere til gate.

    – De roet seg da flyet returnerte til gaten. Vi har snakket med dem, og det blir ingen politisak, sier Eivind Hellesund, operasjonsleder i Vest politidistrikt.

    Han forteller at flyet skulle til Stavanger, men at mennene ikke fikk bli med videre.

    – Dette blir en sak mellom dem og flyselskapet, sier operasjonslederen.

    Han forteller at mennene er i 30-årene.
     
    Calling, Earl, EndreD and 3 others like this.
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,637
    Likes mottatt:
    24,985
    Bonuspoeng:
    183
    Får håpe madammen ikkje er like vanskelig på tilsvarande flygning måndag...
     
    Eddie47 liker dette
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,786
    Likes mottatt:
    32,485
    Bonuspoeng:
    183
    Da er det hjemreise mot helg.

    Begivenhetsløst på PRG, riktignok åpnet en ny lounge for business pax men den var enda illere enn den gamle så her var det bare å rusle tilbake.

    Godt nytt, LH har forbedret pri-boarding. Skal foreløpig være på intercontinental, men fungerte på PRG-FRA også; kun HON boardes først. Ikke noe kluss med plass i bagasjehylla da, selv på 1C.

    Etter landing på FRA så var det 2-3 pax som måtte ut først, helt greit. De fikk stresse ned til bussen mens jeg vagget inn i PC som venter.

    Kjapp rusling over til FCT for lunch/middag;
    IMG_2264.jpeg IMG_2265.jpeg IMG_2266.jpeg

    Chilling før siste leg hjem
     
    Calling, Earl, Spielhaug and 10 others like this.

Del denne siden