God morgen fra Comfort hotell runway. En god natt søvn og frokost er unnagjort, det var magisk med norsk melk igjen. Siste innspurt av hjemreisen etter millionen er sikret er det vy og RE11 som skal få æren av. Gardemoen byr på snø, men jeg ser på dørkamera hjemme at den kommer ferdigmåket. God helg
KLM har problemer på AMS i dag, så jeg er spent på om vi kommer oss til BCN. Flyet til AMS er forsinket 2 timer, og lander 10 minutter etter at flyet videre til BCN skal gå. Får satse på at det også er forsinket..
Det er pga vær, så det er vel ikke noe å hente. Og jeg vil heller komme frem litt forsinket enn å måtte overnatte på AMS. Det beste hadde jo vært om de booket oss om til et annet selskap som ikke flyr via AMS.
God morgen fra LA. I går gjorde jeg en innsats på Westfield Century City og CT kom på e-post ila kvelden. Kjapp tur på kontoret i dag, så blir det nok ett lite julebord i kveld. Four Seasons Beverly Hills får besøk. Hjemreise er utsatt til søndag
Rakk såvidt dagens møter etter en litt fuktig "julefrokost" i København. De kaller som kjent all mat etter 12ish for frokost. Fuktig og gøy, med klassiske danske smørrebrød og sild. Og snaps. Og juleøl i mengder Dro videre til London direkte derfra. Nå har SAS blitt enda mer gjerrig i den håpløse pappesken. Knapt proteiner igjen. Ikke at jeg bryr meg lenger. Unngår dem når jeg kan. Ville fått en varm lunch på en ekte tallerken, med champis til, hvis jeg rakk BA flyet.
Blir nok ingen tur til BCN i dag nei. Ny avgangstid 1930, og da rekker vi ikke flyet videre fra AMS. Spent på hva KLM har tenkt til å tilby oss når vi kommer til AMS.
Det kan jo ikke bli noe tightere enn dette? Satser på at det betyr at de venter på oss.. Hvis det ikke går hadde det vært bedre om flyet gikk en halvtime før vi kom frem.
Det gikk bare nesten. Flyet til BCN gikk fra gaten ved siden av den vi kom til, men dro i det vi ankom. Mye stressa folk på flyet.. Vi hadde derimot god tid, siden vi bare skulle finne et hotell. Fikk beskjed om å booke selv, og sende inn kvittering til KLM. Lite ledig i nærheten, men nå sitter vi i baren på Citizen M, en kort gåtur fra terminalen. Er nok ikke noe å hente på EU-krav, siden det var været som var skyld i forsinkelsene. Ble automatisk booket om til morgenflyet i morgen. Det går heldigvis ikke kl 06, men 0820. Så vi rekker lunsjen som er booket i Barcelona i morgen.