Får feire at det regner som bare juling i Bergen (sjokk?) med en fredagstråd og markere at dette er mitt innlegg nummer 1000. En god fredag ønskes alle.
Gratulerer med de 1000, og lykke til med fortsettelsen! God fredag til alle, uansett vær, lykketall og hva dere ellers måtte være opptatt av akkurat denne dagen.
Gratulerer så mye med de 1000 første.. Heldigvis fint vær her i sør- øst, blir spennende å se om det varslede regnet kommer.
Gratulerer med dei 1000! Nærmar meg eg også no! Valdres vankar variert mot haust, 12 grader kl 06 i dag. Men ein søv gøtt om natta!
Gratulerer med de 1000. Får vel henge meg på de 1000 jeg også, ikke innlegg men antall flyvninger med SAS (i henhold til SAS Appen). Har akkurat gjennomført min betalte SK flyvning nr 999 og SK867 hjem til OSL idag blir nr 1000 Har nok som mange andre mange flere flyvninger med SAS, men jeg har ikke loggført mine reiser, så da blir appen den offisielle.
God morgen fra Beitostølen. Frokosten er ferdig, det blir en kjapp pakking og en liten tur på fjellet før det er kjøretur hjemover som gjelder. Neste flight om 2 dager, begynner å bli påtide nå.
God formiddag fra OSL! Endelig skal det flys litt igjen. Denne gang til Bergen, og ryktene sier at Det er tilbake til normalen når det gjelder vær der borte.. Får sette meg på Salsa og Sumo og spise hele helgen, så jeg får noe ut av turen. Fikk inn 1000 statuspoeng i dag, så nå står det heldigvis ikke 0 poeng i opptjeningsperioden lenger..
Jeg har meldt meg inn i De Plenløses Forening. All plen fjernet og singel er grått og fint. Anbefales av De Lates Forening.
God formiddag fra NSB L13. Er på vei til Tønsberg for å hente meg ny bil. Sånt er stas! Da får det heller være greit med litt tog og buss. Ha en super dag folkens
God morgen fra solfylte Danmark. Akkurat slengt nedpå et rundstykke så nå er det bare å pakk sekken og komme seg på stranda fort som F! Neste flytur er i morgen Ha en fin en!
God fredag! Gratulerer med 1000 innlegg og SAS-turar, og gratulerer med 39-årsdagen til Oktoberfestgeneralen vår! Eg har blitt vertskap for ein god milliard influensavirus, så jobbing i dag har foregått på telefon og epost. Det skal bli godt med helg Ha ein fin dag alle sammen!
Gratulerer! I slike anledninger pleier jeg å sitere den gamle definisjonen på lykke: Perioden fra MANNEN har fått ny bil til han hører den første LYDEN.
God fredag fra et Sørland som for anledningen er overskyet !?Åpenbart noe som er galt og her må regjeringa gripe inn!!. Det kan til og med hende det kommer 17 dråper i løpet av dagen, men ikke noe som monner på en brunsvidd plen. Den er ikke slått på en mnd. Hadde egentlig ikke planlagt fly før oktober, men nå ser det ut som det blir litt likevel.
Du får god mat http://www.utetrend.no/2018/07/italiensk-lidenskap-i-skostredet/ og så tar du desserten på Hallaisen etterpå.