God formiddag fra et solfylt Oslo, begynner nesten å bli lei dette fine været God helg til alle sammen
Fredag og sol. Vurderer det dithen at jeg vel egentlig har gjort det jeg skal eller må på jobben denne uken, så da er det vel bare å pakke snippesken og gå ut i finværet. God helg!
Det er jo 10 grader mindre enn da jeg var der for 2 uker siden. Må da virke små-kjølig? Frem med jakken?
God ettermiddag fra Bergen! Vonde ben etter konsert igår, og trasking i byen idag gjør det ikke bedre! Nå er det å ligge langflat på senga som gjelder. Skal ikke klage, konserten var verdt det. Ha en flott ettermiddag og kveld.
God kveld fra Helsinki. Må si jeg virkelig likte den nyoppussede SAS loungen i Stockholm, vesentlig forbedring fra gamle. Scandic Marski her i Helsinki derimot skuffer så langt. Til et "superior" rom å være er badet knøttlite, og interiøret var vel sist moderne rundt århundreskiftet. Slitt er det også.
777en er rimelig sliten og vil også hjem, men har dessverre møter han ikke kan komme seg ut av, samt har litt selvkontroll