Fredag!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 20. mars 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Siden Fnate muligens har forsovet seg igjen får jeg dra det tyngste lasset og opprette en tråd til ære for ukas viktigste dag! Desverre er denne fredagen ikke like bra som den forrige når Stena Saga stod på programmet! Får trøste meg med at det er ferie neste uke, apporos det har jeg fått bekreftelse fra OT om at oppgraderingsforespørselen min er flyttet til SK903, men noe tegn på det kan jeg ikke se på nettsidene deres enda :/

    Straks på jobb her, så noen solformørkelse får jeg neppe med meg men den vil jo uansett ikke halve Norge kunne se sånn som det regner!

    Ha en fin dag gutter og jenter!
     
    Fnate liker dette
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Fredag ja, en ganske ok en også. Slapp å bytte suite som hotellet truet med for de siste to dagene, så nå har jeg ikke annet å klage over enn at vannet er vått og at Friday brunch bare er innendørs.
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen fra Sola. Etter skauturen i går ble det 4km med jogging :eek::eek:, kan nå melde om at "nu går alt mye bedre".
    Dagen blir en av de travle, først på programmet er kaffeslabberas etterfulgt av to møter, skriving av reiseregninger, vinlotteri og tilslutt ut å inspisere et gjerde som Politiet måtte klippe seg gjennom i går på jakt etter en eller annen tulling.
    Ha en strålende fredag da :)
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fnate har ikke forsovet seg, men sitter strengt tatt på JAL kantina på Narita og irriterer seg over at de ikke lenger har pølsesnabber og rundstykker, slik de hadde før. Nå er det bare jålemat, med unntak av litt fried rice. Så da ble det nettopp det og Club Soda.

    Gleder meg ikke så veldig til 5:20t ned til HKG nå. Men det går vel det også.

    Håper det ordner seg med upgrade da @stalek. Det er jo litt kult når du har med dama første gang på langtur.

    Ha en fin dag
     
    stalek liker dette
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    ...men den gode halvdelen vil få med seg solformørkelsen. I allefall oss nord for Sinsenkrysset :)

    God morgen fra Bodø. Ble ferdig med eksamen en dag før selvpålagt deadline så i dag skal jeg kun lese pensum og drikke te fra koppen min. Helgen blir interessant, med en konferanse om fremtidens arbeidsliv.
     
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag morgon,
    Lugn dag på kontoret, stjärncrew till MEGADO6 är sammansatt och det kommer helt säkert att bli P-A-R-T-Y då vi har MD80 turen som benchmark ;) I kväll tar SK2167 mig ner till GOT och det blir nog att erbjuda sig att ta klappen då flighten är knökfull på grund av TURmässan i GOT. Ha en knall dag! :)
     
    Islending and Travellingalf like this.
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Hersprekker skydekket MYE akkurat nå, så det er håp for å oppleve solformørkelsen. Sveiseglass er innhentet, så man kan beskue vidunderet...antar jeg ikke kommer til å få oppleve det neste gang...i 2061 . Gjør jeg det, blir det jaggu noe å skrive om på Bonusfeber da også(da er jeg 88 år) :D :D :D
     
    Last edited: 20. mars 2015
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ha ha ha ha ha

    Spoke too soon.

    Nå begynte det å snø her i Bodø.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske!
    Etter 3 netter med relativt dårlig søvn, var det deilig å komme hjem i egen seng i natt. Ja, det var faktisk så deilig at jeg forskjøv dagen med en time for litt ekstra søvn. Det var sikkert lurt. Så får vi se hvor enig jeg er i ettermiddag når alle de andre går hjem fra jobb....

    Tror det blir dårlig med solformørkelse her i sør. Det må nok bli sky-formørkelse i så fall.

    Så da har man ikke heller noen unnskyldning for å gå ut og se på den. Ja formørkelsen altså.

    Så da er det vel bare å fortsette å jobbe da.......

    Sa jeg at det var godt at det er fredag? Er det rart at jeg drikker?

    God helg ønskes!
     
  10. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Hva ellers skal jeg tro når ingen god-morgen tråd har dukket opp kl. 06, vi alle vet jo hvor glad du er i å stå opp tidlig! :D

    Takk for det, hvis det i værste fall ikke går blir det noen tusenlapper ekstra og helitur i NYC.
     
    Fnate liker dette
  11. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Er da finfin solformørkelse i Oslo, i form av direktesending på NRK. Trenger ikke forlate senga engang...
     
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Totaaal solformørkelse her i Atlanta. har vart i mange timer og varer nok et par til. Skjønner ikke hva folk maser med. Har vært slik så lenge jeg kan huske ... :p
     
    Fnate liker dette
  13. CCS87

    CCS87 Medlem

    Innlegg:
    79
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    18
    Rolig fredag fra kontoret med utsikter til øl i helgen, og Lufthansa take-off på mandag.
     
    Fnate liker dette
  14. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra Flybussekspressen.

    I dag går turen igjen til Amsterdam. Blir nok en rolig helg på sofaen.

    Ønsker alle en god helg!
     
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Holy moly.. Det er mye rart man får høre. Mulig jeg ikke har skjønt denna solformørkelsen, men andre lar seg i allefall begeistre.

    Leste i VG at folk brøt ut i spontan gråt (??!!) på Svalbard da de så dette og her på et av Ruters kjøretøyer er det en som snakker i telefonen så alle hører: "Det var så sjuuuuukt fett ass. Tune in lissom.. Også leste jeg på sånn nettside om astrologi og sånt der alt står og dagen i dag er jo helt sjuk lissom"..

    Ubegeistret peace out fra Lillestrøm!
     
    PlusGo, mhsalv and Fnate like this.
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha ha. Dauer...
     
  17. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Cry me a river. Jeg har ikke sett noe særlig til sola i dag. Selv ikke på cruise-høyde mellom aerodromene hhv. SVG og OSL. Man befinner seg altså på St.Olavs Plass i Oslo og her har man tenkt å være til søndag. Snakkes.
     
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Fredag er stort sett alltid ukas høydepunkt, men i min jobb er det en fredag hver sjette uke som verdesettes høyere enn de mellom. Det er hjemreisedagen og denne fredagen er en av de! :)
    Selv om det ble en turbulent tur over fjellet fra SVG så er jeg nå vel fremme på Gardermoen og benytter meg av fasilitetene på SAS sin innenrikskantine. Som vanlig stappe fullt, men god suppe og en pils blir likevel aldri feil.

    Neste etappe er OSL - AES og hjem til madamen, katta og fire uker påskeferie. Det gledes!

    Ha ei strålende helg folkens!
     
    Fnate liker dette
  19. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Ble Thon Oslo Airport i stedet i kveld...

    Kunne ikke takke nei til en reisevoucher på €300. Denne ble €500 når jeg fikk den, som takk for hjelpen, så var ikke så dumt likevel.

    Så får jeg også prøvd ut OSL Loungen for første gang i morgen tidlig, da jeg ble booket om til KLM i C (Hadde plus-billett)! :)

    Ha en flott kveld!
     
    Fnate, Travellingalf and Ruby like this.
  20. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld fra Thon Triaden der undertegnede sitter strandet i påvente på å bli hentet av sin bedre halvdel som dessverre ble forsinket fra Bergen :confused:

    Sitter og blomstrer blant pensjonister som tydeligvis har et eller annet felles møte....Støynivået er skyhøyt grunnet alle har høreapparater og jeg får ufrivillig informasjon om toalettputer :eek:

    Oh lord have mercy....

    Takk for meg......!
     
    wilhelm, Fnate and Islending like this.

Del denne siden