FREDAGENS vits

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 22. mai 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Litt moro skal vi ha sånn på tampen av uka:

    Ei kvinne går til presten for å drøfte et problem.
    "Jeg har to hunn-papegøyer" sier hun "men de kan dessverre bare si to setninger."
    "Og hva sier de?" spør presten
    De sier: "Hei, vi er kåte som faen. Hva med et nummer?"
    "Men det er jo uanstendig" roper presten.
    Etter å ha tenkt seg om kommer han med et forslag: "Jeg har to hann-papegøyer hjemme. De er opptrent til å be og lese i bibelen. Kom innom meg med de to hunn-papegøyene dine, så putter jeg dem i buret sammen med Herodes og Gabriel. De kan lære papegøyene dine lovprisning og andakt, og jeg er sikker på at de kommer til å si helt andre setninger i løpet av kort tid."
    "Tusen takk" svarer kvinnen, "det høres ut som en god idé."
    Dagen etter bragte hun papegøyene sine til presten. Der så hun buret med papegøyene hans, og ble voldsomt imponert over hvordan de satt og dreide på en rosenkrans med klørne, messende på en liten bønn. Og hun nølte ikke et øyeblikk med å stenge sine egne fugler inn i buret med dem.
    Det tok et par minutter før de to hunnpapegøyene ble varme i trøya, men da skrek de unisont: " Hei, vi er kåte som faen. Hva med et nummer?"
    Det ble helt stille i papegøyeburet i noen lange minutter. Så kikket den ene hann-papegøyen bort på den andre og sa: "Legg fra deg kransen, Herodes. Vi er bønnhørt!"
     
    PettR, Robert H, Kjakan and 4 others like this.

Del denne siden