God morgen fra Turkish sin lounge på Istanbul Lufthavn. Turen hit fra Dammam gikk smertefritt og jeg sov som en stein i 4 timer. Et par timer til flyet går videre til OSL. Der må jeg prøve å finne et par vintersko som en venn skal legge igjen i et oppbevaringsskap og så går turen sannsynligvis en snartur inn til Skøyen for å levere passet hos Visumservice. I ettermiddag går turen til BOO med Norwegian. Ha en finfin dag.
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Her er det mørkt, men livet er ikkje så verst lyst, og om nokre timar er det juleferie! Først skal sjefen narrast til å tru at eg fortener løn ein siste gong for i år Tre flyturar gjenstår i år og det er nok til at eg får diamantkort på den kampanjen SAS sendte ut i haust (15 flygingar mellom 1. oktober og 31. januar). Då kan kjærasten få gullkort, det har han bruk for Ha ein fredag, godtfolk!
God morgen fra hovedstaden! Siste dag på jobb før man logger av på noen uker. Det skal bli deilig. Dessverre ingen hvit jul, håper det i alle fall kan komme noen istapper Ha en fin fredag alle bonusnisser
Den kampanjen gir alle fordeler som diamant, men ikke muligheten til å gi bort gullkort dessverre. God morgen Fra Trondheim, her gjenstår det seks kaffekopper før 2 uker med julefri. Ha en fin en
Når besteforeldre har overnattingsgjester blir det besteforeldrene som må være med på utekonserten Før het det Ottesang ..
God morgen fra nordvest. Action med rødnesene på Årø i går. Ellers er det fint lite å melde annet enn nå skal det bli deilig med helg og roe ned mot jul.
Morn fra kontoret. Måtte måke en del snø for å få tilgang til bilen, vente på to busser som så ut til å ha en Fleksnesopplevelse i en sving som er for smal til to busser... og sånn går nå dagan. Men, siste arbeidsdag før jul, skal hente sønnen på TRD i kveld, mine foreldre og bror på søndag og satser på at dette blir en bra jul Kun ett eneste møte på programmet i dag... den takler jeg! Ha en herlig fredag!
God ettermiddag fra hjemmekontoret i hovedstaden. En siste innspurt jobbmessig før jul selv om jeg offisielt jobber alle de normale dagene i romjula også, men regner med det blir stille da. I morgen er årets nest siste flytur. Innsjekk er unnagjort og det ser ut til å bli helt fullt fly. Vi overlever nok. Neste år starter rett på med utenlandstur allerede 2. januar. Ha en god fredag alle!
God ettermiddag fra kontoret. Ganske sakte fart på alle som er på jobb i dag. Og det er ikke så mange på jobb i dag. Vi har spist grøt (jeg fikk dessverre ikke mandelen), pepperkaker, sjokolade, kake, pinnekjøtt og ribbe. Lunsjen tok derfor litt i overkant av en time. Snart vendes snuten hjemover, innom et par butikker for de siste julegavene. Nå gjenstår rydding og juletrepynting, så er vi nesten klare til storinnrykk til julefeiring på gården. Ha en fin en!