God morgen IF fra Mai Khao beach! Ingen planer for dagen annet enn å slappe av ved bassenget. Det trengs etter 3 uker med storbyferie i Korea. Det blir mer av dette: God ferie til alle!
God morgen sommeren på solkysten. Min venn yr sier at det skal bli gode 20 grader i dag og jeg skal ikke bade. Her er alt vel og livet kjennes lettere allerede
God morgen fra Kastrup! Du vet du er i Danmark når klokka har registrert 7m stigning på en 9km løpetur Her er det morgenkaffe fra viewpoint i 10. etg. mens en venter på at resten av familien skal vokne. Mye fine baljer som lander på morgenkvisten.
God morgen fra Sølvbyen. Nydelig vær og lovende utsikter for helgen. Nydelige utsikter var det også underveis fra Setesdalen til de hjemlige og mer alminnelige trakter. Ikke minst en pitstop på Dalen hotell. Bildene sier sitt om dette vakre og spesielle stedet. Vi legger til at her gled også personalet (fra Danmark, Ukraina, Finland og Slovakia) perfekt inn i atmosfæren med høflig/vennlig oppmerksomhet mot gjestene. Ha en fin fredag!
God morgen fra Strømstad Spa&Resort. Har baren åpnet? Godt det er helg Ha en strålende fredag alle bonusnisser
God morgen fra Kreta hvor vi har tilbragt den siste uka. Har til gode å se en eneste sky på himmelen disse dagene, ei heller i dag. Hjemreise fra Chania kl 22 i kveld. Får virkelig håpe det ikke blir slotproblemer som det ble på samme flight ned hit. Det holder å lande kl 01, trenger ikke drøye det til 03. Rekker bare såvidt hjemover for å vaske litt klær før neste ferie starter på søndag. God fredag, alle!
God formiddag fra Risør. Nydelig på Stangholmen Fyr i går. 18gr i sjøen. Bada 3 ganger, mest for å pisse Vi tar turen ut i dag også, men uten champis i dag. Ha en flott helg
God føremiddag frå Sunnfjord. Avreise mot BGO utsett etter at madammen har køyrd sund konebilen, so då vert det rutebilen som fraktar oss til BGO i dag. På tide å pakke badebuksa og slå plenen ein siste gong før avreise.
God morgen fra MBT. En liten utflukt på trappene, komme meg helt til Hamar for å hente noen flasker av Winston Churchill edition av Pol Roger. Skal se om jeg får dyppet meg i Mjøsa også. Edit: vurderes om bading utgår riktig enda;
God formiddag fra nyinnflyttet leilighet på Oslo øst Sitter på hjemmekontor og ser ut på litt grøntareal og en helvetes måkejævel som jeg veldig gjerne skulle skutt hadde det ikke vært for at de er fredet
God formiddag fra Kolbotn Her er det ikke flere timer igjen til ferie enn at de kan telles på fingrene på en hånd. Må fortsatt bruke begge hender for å telle dager til TG C, men det er jaggu like før det kan telles på en hånd også så dette går riktig vei. Tiden fram til avreise skal benyttes å få litt mer orden i heimen og først og fremst til å prøve å bli kvitt noen flere pappesker etter flyttingen i april. Har vært litt for travelt på jobb til å få tatt tak i alt som skal gjøres, men det går sakte men sikkert fremover. Må være et mål i seg selv å få ryddet plass så jeg får plass til planlagt vinkjeller i alle fall Ha en strålende en!
God morgen fra Belmond Puri Jimbaran, Bali. Når jeg ser på alle problemer med fly i dag er jeg glad vi kom oss av gårde fra London i går. Det eneste var at vi måtte sjekkes inn manuelt på hotellet i dag siden IT-systemene til Belmond (LVMH) worldwide også er rammet av Crowdstrike-bugen. Men det lever vi fint med såfremt det ikke går ut over serveringen
Rakk en dukkert i sjøen ved Kastrup her også før en satte kursen mot CPH. Checkin og sikkerhetskontroll var heldigvis uberørt her og vi var i loungen på få minutter. Boston neste
Da har det blitt fredag morgen her på Bonaire også, en riktig fin dag hilses dere alle! Våret ser ut som været her skal se ut. Nå litt kaffe før jeg skal ut på båttur med mine venner på Wannadive - det blir to dykk ute på Klein Bonaire, den lave øya som kan skimtes i bakgrunnen
Heldig med været mot Finse Her står Smalahove gangsters Og planlegger angrep på neste forbipasserende. Vaffelpause Finse
God dag fra Grenland, her var akkurat Bring med ett lass av baggasje som ble strandet i CDG på vei hjem fra DAD. 3 dager forsinket. Utpakking og klesvask blir på programmet i dag.
God ettermiddag fra solfylte Østlandet. Alt er fortsatt litt slitsomt, men med diverse medisiner går alt så mye bedre. Jeg har også fått epost fra Eldbjörg hos SAS, som kunne meddele at Conscious traveler-poengene som jeg feilaktig fikk i forrige uke, vil bli flyttet til ny dato i august, så de kommer inn på riktig opptjeningsperiode. Topp stemning! (Gjenstår å se at det faktisk skjer, men nå har jeg det iallfall skriftlig) Jeg har også fått meg ny bar-"globus". Ha en fin en!