Her er det fortsatt torsdag, men hiver meg på med en bonsoir fra Montreal og ønske om en god helg. Her er et vårstemning med flere dager på rad med temperaturer over null og stadig færre koronarestriksjoner
T-6, som føles som grusomt lenge i forhold til @RoadKing med T-0. Lyspunktet er jo at i går var det T-7, og i morgen er det T 5. Ha en fin dag
God morgen fra Oslo vest T7 til A350, skal jeg endelig få min jomfrutur med denne? Sas mc kortet skal bli varmt i løpet av helgen, poengkontoen trenger påfyll med mange turer i løpet av året Ha en strålende fredag alle bonusnisser, det er snart helg
God morgen! Det er fredag, igjen?! Og i dag betyr fredag flydag. Pakket og klar, og straks avreise mot OSL. Det gledes! T-0 CPH T-8 LAX Skjønner nå at det er vinterferie i uke 8 og 9, avhengig av hvor i landet man bor. Eller, hvor i Viken man bor. Jeg var veldig usikker på hvilken uke vi har, siden jeg bor i Viken, men i gamle Buskerud. Jeg har derfor tatt ut ferie begge ukene, siden vi ikke har barn. Ha en heidundranes fredag!
Goooooooooooooooog helg fra snart oppløst og ruinert Viken. Må alle ha en super T-X. Eneste T-X her i gården er når Covid ble statusløs som samfunnskritisk og smittefarlig sykdom. Da rakner alle beordring, vakt beredskap og tvungen MØKKA jobbing(får jo betalt, men seriøst hvem gidder å jobbe seg i hjel i den evige tid) Vær friske og raske. Husk nok bobler.
God snart helg fra Oslo. Her ventes det spent på om meteren faller i løpet av nærmeste fremtid. Bare tre uker til vi har planlagt party (planene lagt før Omikrom meldte sin inntreden) med 100ish personer, så har litt å si for om planene er realiserbare eller ei...
God morgen fra hjemmekontoret! T-9 til ORD fikk i dag status T-X for en i reisefølget fikk to strek på antigentest. Så da blir det nok backupplan T-11 (eller 12? har ikke regnet på det) til CPH, gitt at helsetilstanden er OK selvfølgelig. Jaja, slik går nå dagene. Når vi er sikker på hvordan vi håndterer situasjonen, kan det hende at det dukker opp en del bonusbilletter (4 pluss frem, 2 eco og 2 C tilbake), skal i så fall si ifra i tråden som er ment for slikt. Ha en flott dag alle sammen!
God morgon frå kontoret innerst i Førdefjorden. Her har det kome bra med snø, og snart skal eg avstad til Det Kongelige Norske Vinmonopol og kjøpe morsdagsgåve før automobilen skal avleverast på verkstad. Er det poengkampanje so er det poengkampanje. No er det snart berre to månader att til neste flytur. T-62 til CPH T-101 til LAX/SFO T-156 til MNL/TPE
T-10 til ORD... fant en haug med billetter med avgang på mandagen, så da er det plutselig innafor CDC sine rettningslinjer om jeg har forstått ting riktig. Men man kan vel uansett teste seg ut gitt at antigen er negativ, uavhengig om man har vært syk eller ei.
God fredag fra OSL. Kan vel ikke få bedre flyvær en dette! Blir deilig å flakse litt med vingene igjen God helg
God formiddag fra flybussen !!!! T-0 til SFO, men via ORD med 330 denne gangen. gårsdagen ble avsluttet med et solid måltid på Einer. Råvarebasert. Fisk. Og et fyrverkeri av et svensk service team. Anbefalt!
Ai ai aiiiii, selveste @kjeeli ut på en liten utflukt, hvor bærer det hen? Herlig saker, må du leve som om det er din siste dag, før du står opp dagen etter, og tenker det samme
God formiddag fra Grenland. Minstemann testet positivt i går ettermiddag, idag er det T-9 til DXB og T-8 til testing på OsloHelse.. kan det gå..? hvor lenge tester man vanligvis positivt på antigen?.. @drsyk ? Den smittede er satt i isolasjon i egen etasje og all interaksjon skjer med munnbind, med påfølgende grundig håndvask, blir fler smittet nå er det nok Game over for vinterferien.. Hadde det ikke vært for planlagt tur hadde vi nok gått inn for å bli smittet alle mann.. Ha en smittefri Fredag!