Mmmmmm Nei, 40 + år gamle godt gifte øvre middelklasse damer med påtrengende vestlandsdialekt på Yogatur er ikke min greie. Men men…..
Godt det er helg... har blitt helt slått ut av no' forkjølelsesdritt. Så langt er testene negative så man lever i håpet om at det blir tur læll. Under pleddet, på sofa'n er det i alle fall ingen som kan smitte meg! God helg!
T-14 til vinterferie og USA. Forhåpentligvis. Går snart inn i «blackout» perioden, der enhver positiv test i familien effektivt kansellerer hele turen. Litt for spennende. God helg og god tur til alle på tur!
Jeg tenkte meg litt om, og jeg tror faktisk ikke jeg har vært i gullstua siden desember 2019, da vi dro til Stillehavet. Herlig, og står lykken den kjekke bi skal jeg atter se ned på det havet om tre uker.
God ettermiddag fra MBT. 2 dager hjemmekontor er i boks og det er helg om noen timer. LH HON sendte akkurat en nyhetspost, 2 upgrade vouchers som takk for lojaliteten. Oppe i 10stk nå, pluss de 2 fruen fikk for å motta gave-Senator. Kort oppsummert, her er det bare å komme seg på langtur snarest God helg folkens