God morgen fra Trondheim Tidlig oppstandelse idag, med påfølgende sykkeltur til jobb - 5 grader fra morgenen og skyfritt=nydelig. Helgen er her og hytta venter -forkortet for min del, da jobbtur til Åre venter lørdag.Ser fram til hyggelig lag med gode kolleger Skal ikke se bort fra at det blir noe kjØLig drikke , samt en Fernet eller 10 Ha en fortreffelig dag
Endelig ut og fly igjen. Helgetur med jobben til Bucuresti. Så snart er det avgang med W63216 TRF-OTP. Ha en strålende helg alle!
Fredag! Og fredag er jo reisedag, men det blir bil denne gangen. Det blir en kortere dag enn vanlig, og kursen settes mot Sørlandet. Ha en god helg.
God dag fra gullstua. Den første av fire legs unnagjort. Turen går videre til Zürich. Derfra blir det to legs med Royal Jordanian, som blir et nytt bekjentskap for meg. Fikk tilslag på upgrade til Crown Class ZRH- AMM, med et bud rett over minstebudet. Gleder meg!
4 måneder er lenge når det er snakk om forrige utenlandstur, men ruller inn på P10 senere i dag og videre til LON med BA. Godt det ikke er 4 måneder til neste utenlandstur heller God helg til alle!
God morgen fra hovedstaden. Det går tydeligvis mot varmere dager så det er godt! Enda bedre skal det bli med helg selv om programmet er fult så gleder meg nesten mer til neste helg i stedet God helg!
God formiddag fra rett utenfor hovedstaden! Det er fredag, og egentlig var planen å fly til BRU i ettermiddag. Det er avlyst, og jeg skal heller ordne litt i heimen i helgen. Heldigvis er det bare en uke til neste flytur, så jeg overlever nok. Helg!(?)
God fredag frå Varangerhalvøya, Aust-Finnmark! No er det pinadø snart helg! Elles er det kontrastfullt her for tida. Eit kvarter frå kåken den eine vegen: Ikkje mykje liv der, men ikkje langt unna andre vegen: Fleire tusen krykkjer (ein måseart som er litt mindre enn gråmåsen), ein god hurv skarv og ein slett ikkje smålåten mengde ærfugl er på plass. Våren er på veg! Og det er fire veker til neste flytur! God helg, folkens!
Endelig hjemmekontor på en fredag igjen. Nå er det lenge siden sist. Austrian sier at det er 24 dager til innsjekk på turen min til Chicago. Det gledes. Jeg bare håper jeg kan snappe et tronesete på turen da vi egentlig skulle være to som reiser, men nå blir det bare meg Det blir for øvrig reisebrev fra en ingeniør på bærtur til Chicago V2.0
Foregår sudokoløsningen med penn? Noget vovet, men erfarne tallknusere kan vel tillate seg slikt. God tur ut i verden
God morgen fra Island Hjemreise med BA i dag blir det ikke noe av, rekker rett og slett ikke den. Booket om til FI altfor tidlig i morgen. SK har snudd til sommerprogram så lørdagsflighten herfra er med landing på OSL 23:30. God helg folkens
Her et steinkast fra Gardermoen nytes en "rolig" dag på hjemmekontor etter en rimelig hektisk uke med Brussel, Amsterdam og Gøteborg på programmet. Hadde egentlig avskrevet å klare diamant for inneværende periode (som startet 1. mars) ettersom endring i prosjekter/reisemønster er forventet, men 14 flighter på de første 5 ukene er jo dog en god start .... Ha en flyvende god fredag alle sammen, enten dere er på veg til det store utland eller ikke (kjenner jeg er litt misunnelig på dem som er på veg ut i verden i F reiser akkurat nå)
God formiddag fra BCN. Her får TAP gleden av å fly meg hjem. Booket billig klasse som gir null poeng.. Men plusgrade har sørget for at i minste fall et segment blir på første rad. Ny bookingklasse også. Gull tenker jeg, TAP har jo 200% i C. Eneste problem.. Oppgradert C bookes tilsynelatende i klasse P. Dvs 25%.. Blæææ... På toppen ble jeg avvist i FastTrack så måtte ut å få tak i et fysisk boarding kort. At det står FastTrack på mobilbilletten er åpenbart irrelevant for dørvakta... Men ellers blir det nok bra