Freitag freitag FREITAG!!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 27. mars 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God jul alle sammen, det er fredag. Det betyr kake i kantina og øl i sofaen i kveld.

    Påskeferien begynner også for min del. Tror t.o.m jeg har klart å avverge at Stankel lager lam på lørdag. Jeg forklarte hva bønder gjør med sauene sine og ba henne tenke igjennom hva hun da spiste. Blir nok okse, tenker jeg. :)

    Sau smaker høgg

    Telefonen min begynner også å skurre. Er en gammel S3. Nå lurer jeg bare på om jeg skal forsøke å holde liv i den til S6 kommer.

    Hmmm...

    Ha en fin jul
     
    Baldrick liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Snøen er her enda så litt julestemning er det jo, men påske er å foretrekke for da er det nærmere sommeren!

    God morgen forresten!
    Idag er man på kurs på Kjevik i Kongens klær! Heldigvis dimmiterer jeg i ettermiddag og da skal det bli en dimme-pils eller 7...

    Glad påsk, som svensken sier....
     
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Påskeferie om småpene 6,5 timer, må bare få unna siste rest av papirene som flyter her. Flyreiser kan gjøres resten av året, påska skal tilbringes på fjellet og vidda her i Finnmark.
     
  4. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag, og etterhvert helg! :)
    Fikk en mail i dag fra SAS..:
    grattis.jpg

    Får altså hele 1000 ekstrapoeng, HVIS jeg bruker penger på å fly med dem. Det var jo generøst...
    Men, skal ikke klage altså. Det er bedre enn ingenting. Men gidder nok ikke å kreditere til EB uansett, da alt går til A3 frem til gullkortet er sikret.. Ble tilfeldigvis oppgradert til sølv der i løpet av natten, så da er jo gull innen rekkevidde.. :)

    I anledning dagen, spanderer jeg virtuell kake på alle her! Håper det smaker! ;)
    [​IMG]
     
    SASDC8, Cecilie, Henning and 6 others like this.
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag!
    Arbeidshelg står for tur, og forsovidt arbeidspåske, so dei neste 10-12 dagar går vel ganske i eit.

    Stakkars deg, kva slags sau har du blitt servert? Få ting slår vel eit mørt og godt lammelår som er smurt inn med rosmarin og kvitlauk.
     
    Baldrick and Travellingalf like this.
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra NAF-senteret i Ålesund. Eller, det gjenstår vel å se om det blir en god fredag, siden jeg sitter og venter på dommen over min 20 år gamle sjuer. Men så lite den blir brukt så bør det ikke være altfor mye å utsette på den i alle fall.

    Ellers ser det ut til at madamen reiser bort denne helga og jeg og katta blir da hjemme alene. Og hva passer vel da bedre enn å invitere noen gode kompiser på pils og preik. Gleder meg til det!

    Ha en storartet dag uten bemerkninger folkens!

    Og gratulerer med dagen til @Baldrick !
     
  7. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Tusen takk for det! :)
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Grattis med dagen @Baldrick

    God fredag fra Sola hvor vi har et strålende vær, jeg var en tur ute på formiddagen og det ga skikkelige vårfornemmelser. Nå er det straks helg og første del av påsken skal tilbringes på hytte i Sirevåg, det blir avslappende :)
    Ha en flott dag da ;)
     
    Baldrick liker dette
  9. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Snart påske :), men ikke vafler i kantinen i dag. Aaargh:mad:
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'Dæi ..! Da er guttungen veltet ut og freden har senket senket seg over heimen .. Nå skal man fikse noe før man kaster seg ut i arbeidet. Blir sikkert roligere enn i går. Mange glade og mindre glade kunder på chat og mail i går. Noen ble til og med glade innen de forlot oss. Stort trøkk, men med et par ekstra hoder overholdt vi ihvertfall våre kundeløfter og ingen måtte vente særlig mer enn normalt.

    Det har lysnet . .det er grått og kjølig .. solen skal imidlertid titte frem utpå dagen, sier 'em.
     
  11. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Plana ræva i sofaen på base Oslo vest.
    14dg++ på Haltenbanken is done, takket være kaoset på OSL var mitt fly til osl cld, og jeg var booket om til et tidligere fly, som var forsinket til ny avgangstid 40 minutter FØR
    min opprinnelige avgang. DVS at min tidsbuffer var brukt opp, og det var kun å gå rett på flyet til OSL. Hadde hele rad 1 for meg selv :)

    Tar by-påske-ferie, og ønsker alle andre som skal gjennom div flyplasser god tur! :)

    Jeg finner roen og avventer til alle påsketuristene og røde dager er forduftet før jeg oppsøker OSL igjen :)

    ...tar et glass musserende jeg, tror jeg....

    God fredag og GOD PÅSKE!
     
    Baldrick and Travellingalf like this.
  12. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Grattis med dagen @Baldrick,
    Jeg håper du har tenkt å dele alle poengene du har mottatt i gave.

    Her fra Øvre Romerike Buss-sentral aka Gardermoen er det komplett kaos.
    Men reiser man med Gulf-selskap, sprettes champersen.

    Selv er det bil-tur til Trysil og 8 netter på Radisson Blu som er planlagt.
    Gidder ikke sitte i kø, så jeg venter til i morgen tidlig !
     
    SASDC8, Baldrick and Travellingalf like this.
  13. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Takk til deg også! :)
     
  14. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for det! :)
    Ja, det er klart man må være raus og dele når man får så mye poeng disponibelt..
     
    Fnate liker dette
  15. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God fredags ettermiddag fra Stavanger. Alle dere som tar ferie må bare kose dere. Selv skal første del av påsken tilbringes på kontoret. Men på langfredag er det min tur til å stikke. Men da tror jeg det blir tog gitt. Ha en fortsatt god fredag folkens.
     
  16. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    Hei fra Senator loungen til Lufthansa på T2 på Heathrow. Her er det smekk fullt, så flere må stå rundt og henge. Heldigvis har jeg funnet en god stol og kan betrakte kaoset med en Becks. Da er det endelig påskeferie, uten større planer enn å slappe litt av. God helg!

    w
     
  17. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermidag her jeg sitter med en duggfrisk brus og ler av de som gjør den samme tabben år etter år... ;)

    God påske!

    [​IMG]
     
  18. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bodø. Det blir Bodø-påske i år, men det er i grunnen helt greit. Fullt opp med jobb denne helgen, og hele neste uke. Hvis du skal innom BOO i påska, så stikk bortom "iPad-dronninga" - du finner meg luskende rundt gate 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 og av og til 20. :p
    Må prøve å få tid til å være litt student innimellom også. Det betyr jo å drikke billig øl og nyta liveeeet, ikkje sant, karar? :D
     
    SASDC8 liker dette
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha ha ha... Online-innsjekk e' no' drid
     
  20. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Du klarer vel å presse inn en kveld med øl i det der skjemaet ;)
     

Del denne siden