Det skal vel godt gjøres å komme nærmere La Première enn dette..? Via CDG, Biz første strekket fra ALG. Bare én vei, men allikevel! https://www.google.com/flights?hl=e...6;c:USD;e:1;sc:f;sd:1;t:f;tt:o;sp:2.USD.46677
Ja, det ser sånn ut. Ser ut som at alle klasser prises til 467 USD, via Delta, men siden henger bare.
Jeg vet ikke hvordan jeg sletter tråden, men det ser ikke ut til at det er mulig å faktisk bestille denne. Delta påstår at det ikke går å bestille billetter fra Algerie.
Kan også rutes via JFK til IAH. Da med Delta C videre fra JFK. Som @trygveat nevner så funker det fint på Expedia. Tilgjengelighet ut i 2021. Ekstremt fristende pris, men ikke optimalt å ha den ut fra ALG. Er jo litt uro der, i tillegg til krav om visum på forhånd. Tror også det er litt vel optimistisk med turnaround på samme fly, som fort betyr et par timer mellomlanding der. Merk også følgende restriksjoner: "For å stoppe spredningen av koronaviruset har Algerie stengt grensene og vedtatt strenge restriksjoner også på innenlandsk ferdsel." Det kan jo potensielt vare lengre enn restriksjoner "her hjemme". Afrika ligger bak andre verdensdeler hva gjelder rapportert smittespredning, i tillegg til de utfordringene med dårligere helsevesen.
Vet ikke om noen her klarte å booke denne... Jeg stod over denne gangen. Konklusjonen ble at alle be "nedgradert" til Business, ønsker man ikke dette tilbys det full refund.