God torsdagsmorgon frå Sydney! Cruisesipet 'Norwegian jewel' på veg ut av Sidney hamn Snart to veker inne i Australia-turen. Det er mykje å sjå, avstandane er store og temperaturane er høge. Meteorolyg Nick på ABC (Australia broadcast corporation) lover varme i dag: Nord av oss har vi syklonvarsel og flaum, sør av oss er det skogbrannar. Med andre ord er ein heldig nok til å sleppe unna alt slikt, sjølv om +38 kan bli heitt. Vel, det høver bra med ein planlagt strandtur Ha ein brillefin torsdag, folkens!
God kveld fra bondelandet (Oslo utenfor ring 3..) Fortsatt onsdag i halvannen time til .. I morgen er det flytur som vanlig på torsdager... Bare en uke igjen til juleferie 2019 kan bookes . Det blir bra God torsdag!
Det er vel natt for oss her .. snø og kaldt ... tre uker til 28 grader og sandstrand og paraplydrinker ..kos deg under der!
God morgen fra hovedstaden. Appen sier -8 og på TV er det Morgan og Ola Conny i Sveits. Dagens arbeid er utført så da kan man vel si god natt og snart god morgen til dere som snart begynner dagen
God torsdagsmorgenen fra Khao Lak! Varmt, deilig og ingenting og klage på God reise til alle som skal ut å fly i dag selv flyr vi hjem på søndag i business. Jeg gruer meg stort sett alltid til å reise hjem fra ferie, men denne gangen gleder jeg meg faktiske litt av denne grunn: HKT-BKK tg a330 BKK-SIN sq 787-10 SIN-CDG sq 777-300er CDG-OSL sk 737
God morgen fra SK2885 og årets første flytur utenlands. Ved ankomst CPH står forhåpentligvis @Tore og @Baldrick klar med Cava og grove rundstykker i loungen før turen går videre til Miami og Nassau for galskap og grøftefyll i god InsideFlyer-ånd. Ha en flott dag alle sammen, det skal i alle fall vi
"Snart helg?" sa Ole Brum ... Det er visst det, har en datter ombord i SK2861 på vei til jobb i Romania. Sitat: " Mange på dette flyet til København og skal tydeligvis på noe kjekt og ikke på jobb." "Sykt stort fly, hvor pluss slutter på sete 20. Og alle sitter bak." (A321) God tur de som skal på noe kjekt, enten de skal til Nassau eller København, og de som bare flyr til jobb.
Eit bilete av eit sant helvete (Coogee beach): Kvifor helvete? - Gloheit sand (grillar tottelottane) - Sand overalt (inkl. i augebryna) - 18 grader i vatnet, 40 i lufta (sjokk!!) - Understrøymar som trekkjer deg rett til havs Det er eit hardt liv!!! Eg gjer det for IF!
God morgen fra hovedstaden. (Eller bondelandet, som @Are kaller det) Skal en tur innom jobben for siste gang, snart er jeg ferdig med jobb i det offentlige. På mandag blir det ny jobb i det private næringsliv, så får jeg se om gresset er grønnere på den andre siden. Må bruke opp pengene på kantinekortet i dag, så det blir kaviar og champagne i dag! (Hvis de hadde servert det da..) God torsdag, folkens! Det er snart helg!
Selv om du ikke har gjort det, så er det faktisk mulig. Men, det hender jeg tar en titt på boligannonsene..
God morgen fra Romerike. Accuweather melder 10-15 cm sne frem til lørdag, og ingen pluss grader før midten av mars..... vinter depresjonen herjer på sitt verste. god dag til dere alle, og fortsatt god ferie til de som er i varmere strøk
God morgen fra CDG, Cathay sin lounge gjestes. Likes at det er Sjampis fremfor musserende: Synes sittebøttene er helt OK. Hjemreisen går via LHR, litt tidligere enn planlagt siden kveldsflighten LHR-OSL er CNL. Litt trist å skulle fly A319 når både Etihad og Emirates står å frister med A380 Ha en strålende dag folkens
God Torsdag fra Nordens Paris Meldes om -8 her Nå er det bare 26 dager til jeg skal ut å fly, igår ble reiseregning på forrige flyturen min levert inn. 1398kr for t/r Tromsø-Oslo Idag blir det vasking av klær som står på programmet. Så til alle dere som stikker til Bahamas eller forsåvidt andre steder her i verden; God tur Og til alle andre; God torsdag
Denne dukket forresten opp på flyertalk. Nå er jeg ikke veldig fin på det, men Villa Maria Sauvignon Blanc i F
Mårn fra Sapporo Ramen bar i Oslo. De av oss som ikke er ute og nyter lyxlivet i F verden rundt, kan i det miste drømme oss langt vekk med en spicy ramen av topp kvalitet! Kun 29 dager til flypremium i C til HKG