Gir bort et Sølvkort gratis.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Xflipper, 24. okt 2016.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Insideflyer og bonusfber har gitt meg så utrolig mye, og hadde det ikke vert for alle de fantastiske folkene med all kunnskapen de deler med stor iver hadde jeg ikke fått testet SAS biz, turkish Biz og nå til fredag LH first for en slikk og ingen ting :) Så syns det bare skulle mangle at jeg kan gi noe tilbake når jeg kan.

    Har ny periode 1 november og kan gi bort et sølvkort(ikke allverdens) men for den rette person kan det jo være verdt litt ekstra når en feks skal reise hjem i jula eller til sommeren :)

    Legg igjen en kommentar, og skriv gjerne kort hvorfor du får bruk for det så gir jeg det vekk med glede :)
     
    Are, geddi, Bolle and 8 others like this.
  2. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg vil gjerne få "meske" meg med høyere status enn EBB for en periode. Reiser jo så lite uansett, at jeg kommer ikke dit med "vanlig" reising om dagen.

    Kan vel kanskje få nytte av en ekstra bagasje på Svalbardekspedisjonen i februar hvor jeg på mystisk vis klarte å booke SAS GO ene veien... Fikk brukt litt poeng under salget.. Også hadde en loungetur gjort seg med familien til sommeren om det nå blir at vi reiser med SAS.

    Behovet mitt er altså ikke all verdens, så kommer det bedre kandidater så trer jeg tilside! :)
     
    Xflipper liker dette
  3. Fomp

    Fomp FNG

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    En meget usikkerhet jobbhverdag etter ferdig utdannelse ser ut til å snart være over, men det er med stor sansynlighet at jeg må drive med litt månedlig pendning for å få kommet meg hjem til samboer og katt innimellom :)

    I den forbindelse trenger jeg ikke de store godene på mine flygninger, men å få tatt med meg en bagasje og ikke minst få muligheten til å ta med min samboer på et lite loungeopphold eller to i løpet av jul og sommer, hadde vært strålende!
     
    Scandipendler and Travellingalf like this.
  4. oystein

    oystein Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Er på utkikk etter et kort for min far som har vært medlem i EB siden tidlig 2000-tallet, men først nå har fått seg en brukerkonto på nett (jeg driver nennsom bonusopplæring nå). Han gikk på en baggasjesmell på vei ned til Mallorca og det hadde vært en fin overraskelse å slippe dette neste gang. Mor er glad i vin og setter nok veldig pris på en runde i loungen i juletider og neste sommer.
     
  5. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    I så fall ville jeg ha holdt henne unna de sure kartongvinene i businessloungene, av frykt for å bli gjort arveløs.
     
    Last edited: 26. okt 2016
    veeegard, Nanping, Xflipper and 3 others like this.
  6. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle gjerne gitt til dere alle 3, men kan dessverre kun gi et i denne omgang.
    Vet der er flere gull her inne som med glede gir vekk et sølvkort med det eneste krav om at man er aktiv på forumet ;)
    Måtte bare velge en av dere, så håper du drar nytte av kortet @Fomp og at du kan fortsette og bidra til forumet

    Kanskje noen kan gi kort til de resterende? anyone?
     
    yukho, Misterix and Fomp like this.
  7. Fomp

    Fomp FNG

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    Supert! Takk skal du ha :)

    Kommer garantert til å få gleden av det, og skal fortsette å bidra på forumet!
     
    Xflipper liker dette

Del denne siden