Glad lørdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 18. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Snart skal 8 åringen vekkes...onkel vil ha selskap. Så blir det en treningsøkt før kofferten pakkes og vi flyr til Pisa i ettermiddag. Kjenner det skal bli helt fint med noen dager i Italia. Ha en fin lørdag du også.
     
    PCR liker dette
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen des Får Seasons Bodø -Hybels & Rot. Frk Generell Manager gör ett supert jobb so far med att leverera Hollywood treatment. Har nu beställt room service så får vi se om
    personalen är på fagligt møte eller inte.

    Försök att ha en bättre dag!
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      150.5 KB
      Visninger:
      25
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø!

    Bare synd været ikke er med deg PC. Planen for dagen er lunsj sammen med en gjest og GM fra Får Seasons Bodø, før bilen skal gjøres delvis klar for vinteren som sikkert er rett rundt hjørnet.

    Ha en fortreffelig lørdag!
     
    Fnate liker dette
  4. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Oslo. Høres ut som no fancy hybler de har oppi Bodø altså. Kanskje man studerer i feil by? På den annen side, så holdt det massevis å tilbringe en vinter i Bodø og frister ikke til gjentagelse
     
    Fnate liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God "morgen" fra det Sørlandske!

    Her høljer regnet ned i store mengder. Kan det være syndefloden?
    Siden det er lørdag hadde jeg tenkt å ta meg en dusj nå som første punkt på programmet.
    Ja, jeg sov lenge i dag. Ble litt salongberuset i går aftes. Men nå er frokost inntatt og formen er fin.
    Må en tur ut og handle i møkkaværet, men det skal jeg nok stå av.
    Og i tilfelle det er syndefloden, er det jo ingen grunn til å holde seg edru i kveld heller....

    Så det er nok derfor jeg drikker!

    Hikk!
     
    Travellingalf liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Høres ut som skikkelig FS-service det der ja. Normalt burde det holde å fylle ut frokostkortet og knyte det rundt stortåa før kl 03.

    God morgen fra Lillestrøm... Det vil si, det er vel morgen ett eller annet sted. Jeg trakk en god 12-timers i natt og det føles omtrent som om kroppen er slept igjennom en kjøttkvern. Fytti katta.

    Men en stor karbis, egg og brød hjalp litt. 1,5 liter Farris hjalp litt mer. Nespresson Roma og Sjokoladekaffe hjelper enda mer.

    Elefanten jobber med å dekorere Rimovakofferten min og det er egentlig ganske sånn hjemmekos-aktig i dag. Fint når ingenting skjer, så lenge det bare er iblant.

    Ha en fin dag
     
    tommy777 liker dette
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Frokostkort!? Här vet hotellet vad jag önskar, jag skall bara skriva på Facebook messenger när jag önskar leverans ;)

    En super tur upp på Keiservarden efter en mycket trevlig lunch med @SASDC8. BOO levererar verkligen i höstkostym. Det kunde faktiskt regnat i mängder!
     
    SASDC8 and Fnate like this.

Del denne siden