Glad onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 27. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen:) Klar for en tidlig økt på kontoret før det blir bortekontor på Quality Hotel Mastemyr fra lunsj og ut dagen. Det merkes at dagen har blitt over 4 timer mørkere/kortere. Ha en bra onsdag uansett!
     
  2. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Helsfyr
    Da har en skummet gjennom dagens mail i innboksen så langt - ser aldri ut til å ta slutt det der..
    Ellers ikke så mye som skjer idag, bortsett fra jeg skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin - så kunne en dratt til Dubai allerede idag. :)
    Men ha en bedre dag!
     
    Twin Otter liker dette
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,782
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Sola, her venter vanlige kontordager resten av uken, reiseregning og mail boks unnagjort, så nå får en gå i gang å utføre oppgavene en i går mottok.
    Ha en fin onsdag.
     
  4. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Lillestrøm ... Joda 6 dager til avreise... Lurer litt på hvordan trynet på mange sjefer ser ut når
    mange rundt om I landet ber om fri fra tirsdag etter middag til torsdag ettermiddag, 48 timer senere : "Hvor skal du ?"
    Du svarer kort med et smil : "Dubai!!":confused:
     
    Twin Otter and Fnate like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Kiel, Dyskland!
    Det heter jo Dyskland, fordi Dyskerne kjører rundt med D på bilene sine. Så det så!
    Hotellet ringte kl 0815 i morges og fortalte at de hadde funnet et ledig rom til meg allikevel. Brillefint! Helt proppfullt på alle hotellene i hele byen her i dag.
    Været er strålende. Ja, rene utepilsværet. Bør nok utnyttes. Ellers ser jeg for meg en liten ettermiddagslur etter en lang jobbedag i går, før det blir Schnitzel på Das Wirtshaus til middag i kveld. Aldri feil det.

    Ellers kom jeg på disse fantasiske amerikanerne som gikk på flyet i KRS i går morges. I det de passerte meg på rad 2, utbryter den ene mens de står i køen innover i flyet. "Where is row 7 actually", da klarer jeg ikke å holde tåta, så unge lovende utbryter prompte: Oh, its just behind row 6. Hvorpå amerikaneren ble kledelig rødmende og sa ikke noe mer......
    Mye rare folk i Amerika gitt. De burde drikke litt mer kanskje??

    Nuvel. Snart lunsj! Jodda!
    Hæppi deis!
     
    Fnate and SASDC8 like this.
  6. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag!

    Nydelig vær i Oslo i dag.

    Akkurat bestilt billetter til Island litt senere i september, og livet er bra.

    Ha en flott Onsdag!
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Møteuken i Oslo nærmer seg slutten , og selv om været er supert i dag, skal det bli godt å fly hjem med SK4116 senere i dag :)

    Ha en super onsdag!
     
  8. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Hola fra Oslo.
    Innimellom pensum og slike morsomheter kikket jeg litt på muligheter til å få noe mer bonuspoeng utav ting ved hjelp av kredittkort, bare litt problematisk at ingen ville gi meg sånne, hverken SAS EB kredittkort eller Trumf. Også lite motiverende da eneste trumfbutikken i området er den dårligste av tre butikker her. Har da over ett år klart å opparbeide meg hele 92 kroner trumfbonus som jo ikke øker min beskjedne EB poengsum mye...
     
  9. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hoy fra SAS Lounge @BRU. Etter to hektiske kvelder på jobb i starten av uka var det egentlig helt greit å rømme landet for en dag. Har vært i sentrum og dokumentert den obligatoriske turistattraksjonen Manneken PIs. Greit nok. Mye kjekkere å komme tilbake til flyplassen å finne ut at man faktisk hadde mer enn én lounge å sjekke ut. Nå gjenstår det bare finne ut hvilken jeg liker best.

    Hjem via CPH i løpet av kvelden.
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Springfield. Trening unnagjort, jobbmail unnagjort, frokost unnagjort... Fortsatt 45 min igjen til jobb.

    Får kuke litt rundt eller noe, tenker jeg.

    Boston igjen i kveld.

    Ha en fin dag.
     
  11. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Her knaskes det C-vitaminer og amerikansk influensamedisin iført JAL-pysjamas. Varm te er godt for halsen, men ikke så godt for tastaturet. Tørkerullen reddet situasjonen.
    For øvrig bør jeg nok vente et par dager med å fylle ut helseskjemaet til Emirates :oops:
     
  12. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hoy fra SVG. Travle dager. Milage-run til BCN på lørdag. Dagstur til BRU i dag og ny MR til PMI med fem legs på mandag førstkommende. Hardt liv. Helt fri i morgen. Men jammen har man klart å putte noe inn i kalenderen likevel.
     

Del denne siden