God morgen alle sammen Klar for en tidlig økt på kontoret før det blir bortekontor på Quality Hotel Mastemyr fra lunsj og ut dagen. Det merkes at dagen har blitt over 4 timer mørkere/kortere. Ha en bra onsdag uansett!
God morgen fra Helsfyr Da har en skummet gjennom dagens mail i innboksen så langt - ser aldri ut til å ta slutt det der.. Ellers ikke så mye som skjer idag, bortsett fra jeg skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin - så kunne en dratt til Dubai allerede idag. Men ha en bedre dag!
Morn fra Sola, her venter vanlige kontordager resten av uken, reiseregning og mail boks unnagjort, så nå får en gå i gang å utføre oppgavene en i går mottok. Ha en fin onsdag.
God morgen fra Lillestrøm ... Joda 6 dager til avreise... Lurer litt på hvordan trynet på mange sjefer ser ut når mange rundt om I landet ber om fri fra tirsdag etter middag til torsdag ettermiddag, 48 timer senere : "Hvor skal du ?" Du svarer kort med et smil : "Dubai!!"
God formiddag fra Kiel, Dyskland! Det heter jo Dyskland, fordi Dyskerne kjører rundt med D på bilene sine. Så det så! Hotellet ringte kl 0815 i morges og fortalte at de hadde funnet et ledig rom til meg allikevel. Brillefint! Helt proppfullt på alle hotellene i hele byen her i dag. Været er strålende. Ja, rene utepilsværet. Bør nok utnyttes. Ellers ser jeg for meg en liten ettermiddagslur etter en lang jobbedag i går, før det blir Schnitzel på Das Wirtshaus til middag i kveld. Aldri feil det. Ellers kom jeg på disse fantasiske amerikanerne som gikk på flyet i KRS i går morges. I det de passerte meg på rad 2, utbryter den ene mens de står i køen innover i flyet. "Where is row 7 actually", da klarer jeg ikke å holde tåta, så unge lovende utbryter prompte: Oh, its just behind row 6. Hvorpå amerikaneren ble kledelig rødmende og sa ikke noe mer...... Mye rare folk i Amerika gitt. De burde drikke litt mer kanskje?? Nuvel. Snart lunsj! Jodda! Hæppi deis!
God formiddag! Nydelig vær i Oslo i dag. Akkurat bestilt billetter til Island litt senere i september, og livet er bra. Ha en flott Onsdag!
Møteuken i Oslo nærmer seg slutten , og selv om været er supert i dag, skal det bli godt å fly hjem med SK4116 senere i dag Ha en super onsdag!
Hola fra Oslo. Innimellom pensum og slike morsomheter kikket jeg litt på muligheter til å få noe mer bonuspoeng utav ting ved hjelp av kredittkort, bare litt problematisk at ingen ville gi meg sånne, hverken SAS EB kredittkort eller Trumf. Også lite motiverende da eneste trumfbutikken i området er den dårligste av tre butikker her. Har da over ett år klart å opparbeide meg hele 92 kroner trumfbonus som jo ikke øker min beskjedne EB poengsum mye...
Hoy fra SAS Lounge @BRU. Etter to hektiske kvelder på jobb i starten av uka var det egentlig helt greit å rømme landet for en dag. Har vært i sentrum og dokumentert den obligatoriske turistattraksjonen Manneken PIs. Greit nok. Mye kjekkere å komme tilbake til flyplassen å finne ut at man faktisk hadde mer enn én lounge å sjekke ut. Nå gjenstår det bare finne ut hvilken jeg liker best. Hjem via CPH i løpet av kvelden.
God morgen fra Springfield. Trening unnagjort, jobbmail unnagjort, frokost unnagjort... Fortsatt 45 min igjen til jobb. Får kuke litt rundt eller noe, tenker jeg. Boston igjen i kveld. Ha en fin dag.
Her knaskes det C-vitaminer og amerikansk influensamedisin iført JAL-pysjamas. Varm te er godt for halsen, men ikke så godt for tastaturet. Tørkerullen reddet situasjonen. For øvrig bør jeg nok vente et par dager med å fylle ut helseskjemaet til Emirates
Hoy fra SVG. Travle dager. Milage-run til BCN på lørdag. Dagstur til BRU i dag og ny MR til PMI med fem legs på mandag førstkommende. Hardt liv. Helt fri i morgen. Men jammen har man klart å putte noe inn i kalenderen likevel.