Glad søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 14. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hjemme i egen seng igjen:) Nå venter en skikkelig sløvesøndag og blir været fint blir det nok en tur i bakhagen aka Nordmarka. Ha en glad søndag!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Men i himmelens navn, @EB , jeg har ikke gått og lagt meg enda. Søndag er det også...

    Dagens ungdom etc etc etc også videre. Jeg återkommer med flere ukvemsord når jeg har stått opp igjen.
     
    EB and AndersB like this.
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra OSL!

    Skulle egentlig flydd hjem til Bodø kl 1045 i dag.... Men.. (Nei jeg har ikke forsovet meg)......

    Mannen i resepsjonen var så snill og gav meg sen utsjekk til kl 1800 så da kan jeg fly hjem 2145 og forhåpentligvis ha en ganske så produktiv søndag her på rommet. Flott utsikt mot den midlertidige permanente innenrikspiren, har jeg óg!

    God søndag ønskes alle :)
     
    PettR liker dette
  4. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Rica Nidelven. Hvis de ikke vinner frokost konkurransen for 9 gang så skjønner jeg ikke noe.
     
    EB and Jørgen like this.
  5. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Senator lounge @ FRA.
    Var heldig og rakk både frokost og lunsj-serveringen. Meget bra.
    Sitter nå bare å titter på alle 747ene som triller forbi, og 3A venter (ikke plus) på en stappfull maskin nå klokken 12.

    Ha en fin og rolig søndag.
     
    EB liker dette
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Buongiorno från loungen på Aeroporto G. Marconi di Bologna!

    BLQ-MUC-FRA-ARN står på agendan. Tuff kväll och natt nere i Toscana så för enkelhetens skull har jag satt mig på 15A på alla leggarna. Ha en strålande dag.
     
    PettR liker dette
  7. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Du er mye yngre enn meg Fnate...
     
    Fnate liker dette
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    "Gooood" dag fra gate 19 på OSL.. På tide å trø en halvmarathon og få tak i bagasjen sin :)
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Er jeg det også nå??? ALLTID ER DET NOE, liksom... ALLTID!!!

    Velkommen til Fnates rant-orama. Noen ganger vokner jeg bare opp og føler en umiddelbar trang til å løpe rundt og rundt på gulvet, veive med armene og slenge fra meg ufinheter. Vralte rundt og gi noen litt skikkelig kokos. Venninna mi har fått så øra flagrer per SMS allerede, men jeg har mer på lager.

    Balle!!! Jeg vil beise en sjark eller noe. Men jeg titter ut av det forbaska vinduet på rommet og det er ikke en eneste sjark å se i hele Denver. Jeeeezus. Hva driver de med over her??? Hæ, hæ, hææææ?

    Det jeg ser frem til nå er frokostmøte klokka 10. Da skal jeg bestille en HELT custom frokost. Komponere sammen noe som overhodet ikke står på menyen.

    "and with those slices of banana I want some yoghurt with three drops of honey. Those should not be large drops, and I prefer them chilled so that they do not immediately blend with the yoghurt. Then, shall we see... Over to strawberries... Your strawberries... Are those free range strawberries?"

    Til alt dette skal jeg bestille te fra Tibet. Honeyyyy, my body is my temple!!!!

    Ah, 81H hjem med Lufthansa i efta.
     
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hva med gåselever fra kalv eller kyllingvinger av ku? :p
     
    Fnate liker dette
  11. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Cheeseburger uten ost? :p

    God søndag fra SAS-kantina på Arlanda. Straks hjem, selv om jeg innerst inne håper på en overbooking og en natt på Radisson Sky City.
     
    Fnate liker dette
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jæjæjæjæjæ .. gåt litt fredeligere for seg her i Nord-Georgia. Fortsatt halvannen arbeidsdag til 'helg' og da har Svigermor funnet ut at jeg skal kjøre til SC og hjelpe henne med noe .. Vi får nå se på det. Det hun ber om er jeg ikke sikker på er fysisk mulig.

    'Snorkende Hund' er på plass bak meg, så jeg tror jeg trenger en kaffe tl ...
     
  13. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Og her SAS kantines det innomfjøs på Gardermoen. Ute i god tid før avgang. :)
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Give my best to "Per Pandion"!!!
     
    Cecilie liker dette
  15. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Så, neida, så..

    Jeg fikk være med. Aner ikke om de var overbooket, men flere hadde bare standby-BP. Nå blomstres det på OSL siden bussen hjem til meg ikke går hver time, til tross for at det har stått i alle boligannonser for boliger i området.
     
  16. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag fra Honolulu hvor det ennå er morgen, Big Swell (life is good in my Hawaiian) ikke akkurat en sløve søndag her, har allerede en 5k joggetur tilbakelagt, ned til min lokale Kaffe Pusher - Kai Coffee - hvor dagens "Pour Over" er Kau' fra the Big Island - sterk nok til at Evergood generasjonen ikke slipper inn. Nå er tid for en runde med Stand Up Paddle Board (Stand Up som i Stand Up Comidians:eek:) noen solide Bølger kan bli morosamt selv for en gammel surfer.
    Som Bonusfebers korrespondent i Honolulu bør man kanskje skrive noe også :rolleyes: Mahalo
     
    TOS_EBG liker dette

Del denne siden