Glad søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 14. des 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Det tredje lyset er tent og vi er klare for en rolig søndag. Blir en tur i marka på formiddagen. Ha en fin søndag du også!
     
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen.
    Her er det storm og regn og julestemningen forsvant.... Etter å ha vært alene hjemme i over 6 uker skal det bli godt å få mannen hjem fra Kina i kveld. Krysser fingrene for at stormen avtar og at været i Amsterdam er bedre enn det var for noen dager siden... Ellers blir det vel litt baking av juledigg i dag og... :)

    Xxx.
     
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Glad søndag fra Skedsmokorset. Trøtt som en strømpe etter å ha blikt vekt av bikkja som måtte ut tidlig i dag. Diare på ham, så det var bare så vidt vi rakk å komme ut. Godt vi rakk det i alle fall! I tillegg har vi nevøen vår på seks på overnattingsbesøk. Litt ekstra krevende ettersom han akkurat har fått påvist diabetes og må da få insulingsprøyter både titt og ofte. Masse styr, men det funker helt fint og han har ganske god kontroll selv. Jaja, man lærer stadig nytt og får utfordringer. Satser på at det går greit med ham fremover og at han etterhvert klarer seg alene.

    Ellers blir det litt jobb og et videomøte senere i dag, i tillegg til opprydning ute med alt som skal på fyllinga. Har fått låne henger, så da får jeg endelig ryddet opp alt kjafs som har hopet seg opp i høst. Vi har blant annet byttet ytterdør, og så er det en del stein etc. etter hagearbeidet som skal bort. Så får man sikkert dagen i dag til også å gå.

    Ha en fin en!
     
  4. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, god søndags morgen fra Indre Salten!

    Årets julehandel er ferdig, nå gjenstår bare innpakking og utkjøring - hvilket vil skje i dag.
    Dette året har jeg valgt å sette sammen sixpack med forskjellig øl etter tema/kode til ølentusiastene.
    Håper det blir en suksessfull gave. :D

    Ellers er det middagsselskap i aften og så tilbake til leiligheten i Bodø.

    Jeg ønsker alle en strålende dag! :)
     
  5. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Trondheim! Lukten av nykokt rødkål fyller huset og ribba ligger klar. Andefettet venter på å gjøre sin jobb med potetene. Førjulsmiddagen er med andre ord i rute.
    Det samme er årets siste bookinger. OSL DUB DXB EWR de 6 ukene blir et greit kjør. Venter i spenning på å se om Skywards Gold trigger en upgrade til DXB over nyttår.
    Ellers så har vel BAEC feberen også meldt seg her i gården. En kjapp tur til BKK med Qatar biz så er man jo nesten i mål med silver... Julegave til seg selv?
    Ha en super søndag og måtte svoren bli sprø!
     
    Jørgen liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen fra Lillestrøm. Småhektisk helg med "juleshopping" i London med gutta.

    Han ene var på surprise tur kjøpt av dama igjennom Bongos Tryllereiser. Han satt egentlig alene i economy, mens vi andre satt på rad 1. Siden han hadde bursdag så ga jeg han boarding kortet mitt og pælmet meg selv i 16C. Etter servering var gjennomført tasset jeg bak i galley og leverte en ytterst tåredryppende røverhistorie om fyren i 1D. Til slutt gikk de med på å ta frem en egen champagneflaske til han og levere den med hilsen fra dama hans. So far so good. 30 minutter senere kommer en litt mindre rørt flyvertinne tilbake til setet mitt og satte seg på huk... Nå med en litt mindre romantisk mine.

    - "Fnate, are all those guys in row 1 Your friends?"
    - "ehmmmm.... eeeeee... uhm.... yes? sort of?"
    - "Well Fnate, they have pretty much drunk us dry already. So no Champagne from miss xxxxxx"
    - "Oh..."


    FAIL!

    Ha en fortsatt brillefin dag
     
    Henning, no-backpacker and LN-MOW like this.
  7. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Når man bestiller Eco gjennom Bongos Tryllereiser følger det da med skadeforsikring, sånn i tilfelle?

    God morgen fra London. Hamburger er bestilt, så blir det vel litt jobb utover ettermiddagen og kvelden.

    Ha en nokså god dag
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Economy er normalt ikke bookbart igjennom Bongos Tryllereiser etter at velferdsoffiseren blokkerte alle bookingklasser fra systemet - utenom F, A, C, J og R.
     
    KristianSk liker dette
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Her var det snakk om reise kjøpt gjennom underselskapet Bongos Tralalareiser, var det ikke ?? ;)

    G'morgen fra et solfylt Nord-Georgia. Her er det fotball og kaffe som gjelder. Senere skal et tett avløp til pers. Alle julepresanger er nå inkjøpt, men noe pakking gjenstår.
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg må si jeg er imponert over at alle dere som er ferdige med julepresanginnkjøpene! I mine yngre dager var jeg ferdig før 1. desember, men det har endret seg med alderen, kan man si...
    Hilsen en som ikke har begynt enda... (Om det å tenke er en begynnelse har jeg kanskje begynt... :) )

    Xxx.
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Med amazon.com ved fingertuppene, er det bare såååå lett .... ;)
     
    no-backpacker liker dette
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag ettermiddag fra det Sørlandske!

    Fullt party med gamlegjengen i går, men heldigvis ble det ikke den lyse morgen før man var hjemme. Fått sovet godt ut i dag, med huset tomt for folk. Aldri feil det.
    Nå står ribbe i ovenen og godgjør seg. Så får vi satse på at svoren blir brillefin denne gangen.

    Søndager er jo fine slakedager!

    Neste uke byr på 2 julebord før onsdag. Så da er det bare å gjøre seg klar!

    God søndag y'all!
     

Del denne siden