God morgen fra Ris. Snart klar for bryggekontoret og en dag med nok av oppgaver Ettermiddagen skal også i dag inneholde en treningsøkt. Ha en sprek tirsdag du også!
God morgen. Ny kort barnehagedag i dag. Brødet er ferdig i ovnen om 5 min, så frokost blir vel om ca 50 min. Deretter en kjapp tur på Elixia for å løfte på noe skrot.
God morgen fra Værste! Tilbake til kontoret denne dagen etter noen dager på tur. Det er bare å hente fram Nutrilett-boksen resten av måneden. Dusj, bar og lounge er allerede på plass i luften. Hvem blir det første selskapet med treningsrom på A380?
God morgen fra Sola. I dag skal det forberedes til møte og påfølgende befaring i morgen. Ellers skal det i dag gjennomføres statusmøte light slik at sjefen får oversikt over tingenes tilstand etter ferien. Ellers starter snart forberedelsene til en siteseeing, naturligvis i jobbsammenheng, til et spennende sted nord i landet, det er noe jeg virkelig ser fram til. Ha en glitrende flott dag da
God morgen fra Kongsberg. Store deler av dagen går nok til prosjektkickoff, også får vi se hva resten bringer. Blir muligens en tur avgårde for å se på en "ny" bruktbil til samboeren etter at EU-trollet har vært på besøk hos nåværende bil...
God morgen fra Senator Loungen i Frankfurt. Halvannen time igjen her før siste strekning på hjemturen. Tilbake til hverdagen (og jobben) i morgen tidlig...
God morgen fra Trondheim Kjennes på kroppen at det ble vask og skrubb av 40 kvm terasse igår - den var altså møkkete !!!! Idag blir det , hvis været tillater det, beising av nevnte terasse... Så sånn går no dagen..... Ha en flotters dag
God morgen fra Alta. Fem arbeidsdager + dagen idag så er det klart for del 1 av ferien. Har er en del småting å avslutte før man kan ta ferie med samvittighet. Ha en flott tirsdag!
God morgen fra Chiang Mai. Er rimelig støl enkelte steder, etter hardtrening igår. Ellers har jeg prestert å bruke en god ukelønn i dag tidlig, da jeg ble oppringt hjemmefra og ringte tilbake. Man tenker liksom ikke på at det kan være dyrt å ringe lenger. Men 2 timer fra Thailand var kanskje ikke et sjakktrekk. I dag burde planen vært å reise ut og se gamlebyen og drikke kaffe på det fine stedet en dame jeg pratet med i går anbefalte. Men jeg bare gir beng jeg. Kuler'n i kåken. Bader litt kanskje. Jeg har jo pool. #Woohoooo #tfa Kos dere
G'mårn fra det Sørlandske! Grått her i dag. Og jeg er trøtt som den berømte strømpen. Sliter med å komme meg i seng i fornuftig tid etter dårlige leggevaner i ferien. Men i ettermiddag kjører jeg ungene ut til moder'n så de kan være på hytta noen dager så jeg kan få litt fred i heimen. Skal bli brillefint egentlig. Men først må det jobbes!! Har du ikke hørt om skype eller viber da? Kan jo ringe gratis i timesvis...... Skal du ikke bli banka dritten ut av av sånn ei thai bokse kjerring igjen i dag??
God morgen fra Arendals beste østkant! Lader opp til Arendalsuka som starter i morgen! Mye kulere å henge med Kåre Willoch og Gro Harlem Brundtland, enn å drikke seg snydens i fadderveka i Bodø
Skype... Grrrr etc etc etc. Grompf åj åj åj. Misliker det litt. Dårlig lyd, og alle skal liksom skype i hytt og pine. Jeg slipper sykt mye samtaler ved å late som om jeg ikke har Skype. Jeg har det jo egentlig. Ny banking i morra. Og av en fyr så klart. Man betaler ikke for å bli banka opp av en kjærring, med mindre man har litt sære fetisjer. Men altså... hærrlihed, æ dømmår ingen. De' ekke de e menår
Ojojojojoj. Så var det liksom ny start igjen, da. Det er liksom så tungt å komme igang sånn på starten av nytt år...