Glad tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 11. aug 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Snart klar for bryggekontoret og en dag med nok av oppgaver:) Ettermiddagen skal også i dag inneholde en treningsøkt. Ha en sprek tirsdag du også!
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen. Ny kort barnehagedag i dag. Brødet er ferdig i ovnen om 5 min, så frokost blir vel om ca 50 min. Deretter en kjapp tur på Elixia for å løfte på noe skrot.
     
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Værste!

    Tilbake til kontoret denne dagen etter noen dager på tur. Det er bare å hente fram Nutrilett-boksen resten av måneden. Dusj, bar og lounge er allerede på plass i luften. Hvem blir det første selskapet med treningsrom på A380? ;)
     
    Cecilie liker dette
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. I dag skal det forberedes til møte og påfølgende befaring i morgen. Ellers skal det i dag gjennomføres statusmøte light slik at sjefen får oversikt over tingenes tilstand etter ferien. Ellers starter snart forberedelsene til en siteseeing, naturligvis i jobbsammenheng, til et spennende sted nord i landet, det er noe jeg virkelig ser fram til.
    Ha en glitrende flott dag da ;)
     
  5. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kongsberg. Store deler av dagen går nok til prosjektkickoff, også får vi se hva resten bringer. Blir muligens en tur avgårde for å se på en "ny" bruktbil til samboeren etter at EU-trollet har vært på besøk hos nåværende bil...
     
  6. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Senator Loungen i Frankfurt. Halvannen time igjen her før siste strekning på hjemturen. Tilbake til hverdagen (og jobben) i morgen tidlig...
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Kjennes på kroppen at det ble vask og skrubb av 40 kvm terasse igår - den var altså møkkete !!!! Idag blir det , hvis været tillater det, beising av nevnte terasse...
    Så sånn går no dagen.....
    Ha en flotters dag :):):)
     
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta. Fem arbeidsdager + dagen idag så er det klart for del 1 av ferien. Har er en del småting å avslutte før man kan ta ferie med samvittighet.

    Ha en flott tirsdag! :)
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chiang Mai. Er rimelig støl enkelte steder, etter hardtrening igår.

    Ellers har jeg prestert å bruke en god ukelønn i dag tidlig, da jeg ble oppringt hjemmefra og ringte tilbake. Man tenker liksom ikke på at det kan være dyrt å ringe lenger. Men 2 timer fra Thailand var kanskje ikke et sjakktrekk.

    I dag burde planen vært å reise ut og se gamlebyen og drikke kaffe på det fine stedet en dame jeg pratet med i går anbefalte. Men jeg bare gir beng jeg. Kuler'n i kåken.

    Bader litt kanskje. Jeg har jo pool.

    #Woohoooo #tfa

    Kos dere
     
    Travellingalf and VFFlyer like this.
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    G'mårn fra det Sørlandske!
    Grått her i dag. Og jeg er trøtt som den berømte strømpen. Sliter med å komme meg i seng i fornuftig tid etter dårlige leggevaner i ferien. Men i ettermiddag kjører jeg ungene ut til moder'n så de kan være på hytta noen dager så jeg kan få litt fred i heimen. Skal bli brillefint egentlig.
    Men først må det jobbes!!

    Har du ikke hørt om skype eller viber da? Kan jo ringe gratis i timesvis......
    Skal du ikke bli banka dritten ut av av sånn ei thai bokse kjerring igjen i dag??
     
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Arendals beste østkant! Lader opp til Arendalsuka som starter i morgen! Mye kulere å henge med Kåre Willoch og Gro Harlem Brundtland, enn å drikke seg snydens i fadderveka i Bodø :)
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Skype... Grrrr etc etc etc. Grompf åj åj åj. Misliker det litt. Dårlig lyd, og alle skal liksom skype i hytt og pine. Jeg slipper sykt mye samtaler ved å late som om jeg ikke har Skype. Jeg har det jo egentlig.

    Ny banking i morra. Og av en fyr så klart. Man betaler ikke for å bli banka opp av en kjærring, med mindre man har litt sære fetisjer.

    Men altså... hærrlihed, æ dømmår ingen. De' ekke de e menår
     
    Bizflyer liker dette
  13. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Ojojojojoj. Så var det liksom ny start igjen, da. Det er liksom så tungt å komme igang sånn på starten av nytt år...


    BA.png
     
    Fnate liker dette

Del denne siden