Jeg vet ikke hvordan det er ellers i Oslo, men på Oslo Vest er sommeren endelig over.
Sommeren har vært begivenhetsrik, mye deilig Oslovær og jeg har til å med vært på øyhopping på østkanten.
Fikk ett sånt moderne reim rund hånden og har rusla rundt på noe de kalte Øya for ca 2 uker siden, masse musikk, øl, vin og jenter,
men ikke den enkleste øya å komme til med båt. Det var en stor tabbe å leie en båt fra Bestumkilen, og be de frakte meg til denne Øya.
De bør legge bedre til rett for båtfolket til neste år.
Ellers ser jeg at jeg og @Fnate må være tvillingsjeler, siden vi begge har forutsett en nedtur i år. Bare for å skryte litt
har alle mine eiendomsinvesteringer gått på markedet nå, de siste denne uken. Skulle markedet forsette i samme tempo som
før, så har mine kjøpere gjort en bra handel. De har i hvert fall fått fine leiligheter på Frogner. Nå gleder jeg meg til å kjøpe lakseaksjer,
og den morroa fortsatte i går.
Nå skal fritiden brukes i USA og jeg tror både AA og BA blir fornøyd med meg i tiden fremover. Utover det synes jeg at
fotball er en ok sport, og det er gøy å toppe en divisjon.
Det som er negativt i livet får jeg komme tilbake til en annen gang, til then so long and COYB!
Last edited: 25. aug 2015