Glad tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 25. aug 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Snart settes kursen mot bryggekontoret og dagens første møte - heldigvis finnes det flere A-mennesker... Stort sett fast plass på kontoret i dag. Ettermiddagen bør vel by på en treningsøkt også. Ha en bra tirsdag.
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Jakarta! Har endelig fått normalisert døgnrytmen min litt, etter å ha vært håpløst forvirret (les: sove 12-19, middag, sove 21-04, så lys våken).

    I dag går turen til Denpasar, Bali for et kjapt stopp og overnatting med praktiske ærend, før det bærer ut til øyen Nusa Lembongan hvor jeg skal børste støvet av gamle surfetalenter og gjøre en innsats på å lære meg makroøkonomi på stranden.

    Ha en nydelig dag!
     
    Baldrick and PlusGo like this.
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra et regnmettet Kongsberg. Må vel snart ut og lufte Fornavnet, godt man har voksen paraply.
     
  4. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    #@?§%*......Blir mange kanelsnurrer på meg i dag...forsovet meg til fly for første gang i mitt liv...

    Edit 1: Det ble kremerte rosinboller uten rosin

    Edit 2: Rekesmørbrød uten majones???? På Værnes må du faktisk betale kr. 29 for majones....Hvem F**** lager Rekesmørbrød uten majones....?
     
    Last edited: 25. aug 2015
    LN-FHU, Islending, Baldrick and 3 others like this.
  5. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Fin fint på Nusa Lembongan. Men Medewi er heller ikke å forakte hvis en er på bølgejakt. Og ikke glem at det er RipCurl-event ved Pedang Pedang..
    Blir nok tur tilbake til Indo neste år, satser på en mnd. opphold. Og nå trenger vi ikke visa engang.
     
    Henrik liker dette
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,
    Ingen flygtur idag men väl tåg in till huvudstaden om en liten stund. Räknar med att bli bjuden på en bättre middag också.
    Ha en strålande tisdag :)
     
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta. To sykemeldte på bruket her, da blir det omrokkering av folk og jeg havner inn i telefonkøen.
    Grått, men tørt og 13 grader i lufta. Åtte pluss inneværende arbeidsdag igjen til ferie.

    Ha en god tirsdag! :)
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    ...og jeg som trodde det kun gikk an å lære seg exphil på Bali.

    God morgen fra Arendal avd. øst også. Grått vær ute, så det blir et par timers arbeidsinnsats innendørs med høstsemesterets pensum som underholdning.
     
    Henrik liker dette
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Gokk (Finsnes). Hadde en strålende dag i går. Nå er vi i gang med møte men snart går turen videre ut på Senja på sightseeing. Hotellet her er intet å skryte av og sengen var skikkelig smal. Skal en snu seg i den må en hoppe vertikalt opp og snu seg i luften før en lander.

    Ha en flott dag :)

    image.jpg
     
    tommy777, Larata, Baldrick and 3 others like this.
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Glad og glad, fru Blom......
    Når man våkner opp til øse-pøse vær etter 5,5 timers søvn og korsryggen holder på å ta livet av en, føles det ikke mye å være glad for! Nei det er akkurat på slike dager det sannelig ikke er rart at jeg drikker.

    Nå gjelder det bare å få unna dagens arbeidsoppgaver så det er unnagjort før man skal være på reise resten av uken. Og så satser jeg på en lur i ettermiddag i en god seng som jeg kan rulle rundt i 3-4 ganger uten å falle på gulvet. @ruby1968l ; man får den senga man betaler for, hehe
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm.

    Så et utrolig spennende program på TV i går, med en økonom som heter Martin Armstrong. Han hadde analysert verdens hendelser og økonomiske events siden "tidenes morgen" og laget et prognoseprogram av det. Nå overdriver han litt for å fremheve seg selv, så det er litt Michael Moore over det. Men ikke BARE.

    Jeg satt i fjor og regnet på de siste krisene / større korreksjonene, siden jeg har en viss fot for sykler. Jeg kom frem til at det burde bli i år. Kompisene mine lo seg skrukkete av meg, men se nå. Og jeg er langt fra et geni. Men jeg er happy over å ha trumfet igjennom at bolaget ikke skulle øke kostnadene sine i år.

    Anyway - reprise kl 23:50 i kveld.

    Nå må jeg ut og kjøpe kaker. Jeg skal nemlig i et kundemøte, og kake har alltid bragt lykke i disse møtene. Muffins fra Garcon. Just sayin'

    Ha en fin en.
     
    tommy777, Islending, Baldrick and 2 others like this.
  12. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra hjemmekontoret i Skåne.

    1.000 ting på to-do-listen idag og fodbold med junior i aften, så fuldt program.

    Dagen startede med en god nyhed fra MyFlights-appen... Normalt er det ikke gode nyheder når der kommer push beskeder om ændringer på en flybooking, men denne gang var det SAS som havde lavet equipment change på CPH-ORD i oktober. Vi slipper dermed for LN-RKP og får istedet A330 og ny kabine :D

    Traditionen tro havde SAS flyttet os langt væk fra de oprindeligt valgte pladser, men igen reddede MyFlights appen mig, så vi selv kunne flytte pladser i god tid... Bliver mere og mere glad for den app @Jørgen anbefalede her på Bonusfeber ;)

    Hvis I ikke allerede har læst Jørgens artikel eller prøvet app'en så kom bare igang ;)

    http://bonusfeber.no/reiseapper-my-flights/
     
    Last edited: 25. aug 2015
    Larata, Fnate, Baldrick and 3 others like this.
  13. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Virker som en god plan å lese pensum på stranda. Trumfer iallefall en lesesal med dårlig luft på Blindern.


    God morgen fra Blindern.
    Ser det regner som bare rakkern her nå, får håpe det gir seg snart. Dagen går vel med til å henge over pensumbøkene samt skrive litt på oppgaver.

    Ønsker dere en flott tirsdag! :)
     
    Fnate liker dette
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gooooood tirsdag! Sovet i snitt 3 timer siste 8 dagene, men formen er på topp når man skal hjem. Har dytta innpå 3 halve BAcon baguetter, nå blir det en massasje før man klyver inn i sengs ombord for 8 timer snork mot vest.

    Ha en flott onsdag
     
    Fnate liker dette
  15. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim. Første dag med gråvær på lange tider. Fare for at sommeren er over for denne gang.
    Dagen går med til å fordype meg i pensum for første gang i år. Er ikke like heldig som @Henrik som kan sitte på ei strand på Bali. Her er det de trygge omgivelsene på lesesalen som rår.
    Ha en fin en
     
  16. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg vet ikke hvordan det er ellers i Oslo, men på Oslo Vest er sommeren endelig over.

    Sommeren har vært begivenhetsrik, mye deilig Oslovær og jeg har til å med vært på øyhopping på østkanten.
    Fikk ett sånt moderne reim rund hånden og har rusla rundt på noe de kalte Øya for ca 2 uker siden, masse musikk, øl, vin og jenter,
    men ikke den enkleste øya å komme til med båt. Det var en stor tabbe å leie en båt fra Bestumkilen, og be de frakte meg til denne Øya.
    De bør legge bedre til rett for båtfolket til neste år.

    Ellers ser jeg at jeg og @Fnate må være tvillingsjeler, siden vi begge har forutsett en nedtur i år. Bare for å skryte litt
    har alle mine eiendomsinvesteringer gått på markedet nå, de siste denne uken. Skulle markedet forsette i samme tempo som
    før, så har mine kjøpere gjort en bra handel. De har i hvert fall fått fine leiligheter på Frogner. Nå gleder jeg meg til å kjøpe lakseaksjer,
    og den morroa fortsatte i går. :)

    Nå skal fritiden brukes i USA og jeg tror både AA og BA blir fornøyd med meg i tiden fremover. Utover det synes jeg at
    fotball er en ok sport, og det er gøy å toppe en divisjon.

    Det som er negativt i livet får jeg komme tilbake til en annen gang, til then so long and COYB!
     
    Last edited: 25. aug 2015
    tommy777, Fnate, Henrik and 1 other person like this.
  17. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    G'ættmiddag her fra Trondheim
    Lettskyet og varmt her , så sommern er definitivt ikke over... Indretjeneste venter idag, så får man se... Har et par dårlige kompiser som skal ha møte i SAK(StorvannetsAquevitKlub) i kveld, og jeg har bare såååå lyst til¨å være med....Men regner med dragen setter ned foten da jeg ikke har vært hjemme på kvelden på maaange dager. Den som lever får se :):)
    Ha en ellers flott dag :D
     

Del denne siden