Go mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 19. jan 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god mandag fra Værnes!
    Sitter og ser på den fine stjernehimmelen mens jeg venter på at mirgentrafikken skal våkne. Ser frem til noen timer på øyet når jeg kommer hjem.
    Ny uke, nye muligheter. Forhåpentligvis med LH. ANA tool jobber fortsatt i høygir.
    Ha en fin dag!
     
    Fnate liker dette
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bali hvor det jobbes intens med brunfargen ;)
    Forsøkte meg med en oppgave, slå ned parasollen, det fikk jeg ikke til og da en av hotellets ansatte så at jeg klorte fælt oppi der, kom han springende til for å hjelpe. Han fikset det på sekundet....
    Her har man mekanisk fagbrev og skrudd på artilleri i 10 år før jeg hoppet av den karusellen, så klarer en faen ikke få ned en parasoll.....
    Klokken passerer 12:00 nå, så jeg skal se om jeg klarer å bestille meg en øl da :)

    Ha en fantastisk mandag da :)
     
    no-backpacker, tommy777 and Fnate like this.
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he, slapp av kompis. Det finnes mange blakke økonomer også. ;)

    God mandag fra Lillestrøm. Var tidlig oppe og ikke gråter i dag. Det er litt idyll også, når man har en bonustime på morrakvisten.
    [​IMG]
    Koppen er valgt med omhu også, for det er egentlig akkurat sånn jeg føler meg akkurat i dag.

    Siste hele kontoruken før det blir mytji reising igjen. Faktisk er det ikke før 20 April den neste gangen jeg sitter her og ser 7 dager etter hverandre i heimen. Det er jaggu lenge til. Heldigvis er forbausende mye av det ferie.

    Ha en fjong en.
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig mandag!

    For noe tull det er. Ufattelig tungt å komme seg opp i dag tidlig, men etter tre timer på jobb og like mange møter føler jeg meg som et menneske igjen ;)

    Ha en bedre dag!
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Norwegian Jade. Times til Istanbul. Klarte å få tak i ett tyrkisk simkort med dekning og 4gig data preloada for en hundrelapp i går så man er på nett.

    Halvannet døgn i Istanbul der halvannen time går med til jobbing ifm ett møte.

    @Fnate.. Hvor bor man her i byen, da? ;)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!

    Ble sent i går kveld, ettersom jeg hadde vært doven mesteparten av dagen kom jeg igang med papirarbeidet noe sent, og vips var klokken 0200. Så da var man noe trøtt da klokka ringte 0715.
    Men man kom seg avgårde akkurat tidsnok til å rekke skolen for ungene. Var kaldt her i natt, så bilen var full av is og måtte derfor til de-icing før avgang. Og når vi kom frem til skolen sier eldstemann, Oi jeg glemte sekken hjemme. Så da var det bare å snu og kjøre hjem igjen. Stønn....

    Men nå er jeg kommet på jobb iallefall. Og i kveld er det vinsmaking i vinklubben. Enda godt at jeg drikker!!
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Oslo! Har startet dagen og uken med å stå opp tidlig, sette en rundstykkedeig, sette på en vaskemaskin, dra på FreshFitness og trene litt, dra hjem, rulle ut rundstykker, stelle seg, sette rundstykker i ovnen, gå tur med bikkja og så spise frokost. Alt før halv åtte. Er vel ikke så gærent det?
     
    tommy777 liker dette
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Jøje meg, jeg er i alle fall imponert! Her ble det en rolig start på uka med kaffi på senga og litt godt lesestoff. Men omsider har det blitt fint vintervær her på Sunnmøre og da er det deilig å komme seg ut litt også. En tur på butikken og rydding i garasja før det nå snart blir å lage middag til madamen kommer hjem fra jobb.
     
  9. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Støl etter å ha hjulpet mine foreldre med flytting i helgen. Fant mye rart på loftet da...
    IMAG1831 (Small).jpg
     
    Jørgen, Travellingalf and tommy777 like this.
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Istanbul er en av de enkleste stedene i Europa å velge bosted i. Det er Kempinski Ciragan Palace med utsikt mot stredet. Ferdig snakka.

    Bor alltid der.
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Øøøøøy.... så ikke blunkefjeset før nå. Har du trilla inn på FS nå, siden du er så eplekjekk?
     
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Tuddelu
    Her legges siste hånd på verket, på en selvskryttale jeg håper kan komme meg selv til gode, en gang utpå kvelden på onsdag. Taim willl sjåw. Kanskje jeg skal unne meg en liten tur ut på ski i lysløypa nå. Ja, det tror jeg jaggu.

    Hejdå
     
  13. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    FS, RC, Grand Hyatt eller Swissotel.. Ferdig snakka ;)
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Du bor feil. Ferdig snakka. Beste hotelloppholdet ever. FS er kongen i byen
     
    Jørgen liker dette
  15. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jumeirah Pera Palace er også ganske snasent.
     

Del denne siden