God 17.mai ønskes alle forumister her fra det blide Sørland. Regne gjør det, og bra er jo det. Skyene må tømmes så fort som mulig. Tross alt er 17.mai sommerens første dag i min bok, og da bør det bli sol.. Nå er det meste klart for dagen og cava står klar til frokost, har ikke småflasker med champagne så da må det bli juks.. Uansett, ha en strålende dag fylt med pølser og is. Husk, hver gang du drar kortet er du par poeng nærmere F, og det er sannelig noe å rope hurra for
Gratulerer så mye med dagen alle sammen (og spesielt til meg selv som faktisk fyller år i dag, så her blir det jaggu en vaffel i tillegg til pølse og is) Hilsen fra Grunnlovsbygda
Gratulerer med dagen, kamerater! Her i Brussel skinner sola. Møte på morran før ferden går videre til Wien Ha en flott bursdag
God morgen og gratulerer med dagen! @tommy777 du kan glede deg over sol i Wien også, synd du ikke kom en dag tidligere så vi kunne kjørt en lokal runde med fly og øl Er straks på vei til VIE for hjemreise med Austrian og SAS, det finnes vel ingen bedre måte å ferie nasjonaldagen på enn å fly litt.
Gratulerer med dagen fra Oslo. Regnet har stoppet akkurat som yr så fint meldte, så nå er det snart på tide å ta på finstasen og komme seg ut blant folk. Ønsker alle en flott dag i inn- og utland!
God morgen og gratulerer med dagen fra en Bergen! Verdens vakreste by er badet i sol og de rødkledde kan juble i Hovedprosesjone. Gratulerer med dagen!
God morgen fra Trondheim og gratulerer med dagen Norge Grått og duskregn fra morran, men sol og temperaturer kommer etterhvert sier prognosen... Ha en herlig nasjonaldag
Gratulerer med dagen fra Trondheim! Som @LN-FHU sier har det vært duskregn fra morgenen av, men man ser lysning i horisonten... Så vi satser på at tallknuserne får rett i sine prognoser...
Gratulerer med dagen alle sammen Straks er det på med dressen, for å feire min mor som også har bursdag i dag. Ha en flott dag med eller uten bobler i glasset
God morgen og gratulerer med dagen alle sammen! Barnetoget er unnagjort, og straks blir det pølse med brød! Regn eller sludd; ha ein flott dag!
God 17 Mai alle sammen! @Stuttfeiten pølsa er byttet ut med intravenøst og dressen er byttet ut med show your butt skjorte og voksen bleier. Hipp hipp hurra for narkose og vårt lands fantastiske statsdop som gjør en ellers grå og kjedelig dag hvert fall litt mere farge full!
Her i sør er skoletoget historie, og jeg sitter og redigerer en video som skal være klar til i morgen. Om det ikke blir pølser, brus og is, blir det i alle fall masse kaffe Gratulerer med dagen!