Det der så mye mer fristende ut enn det jeg ser ut av vinduet idag. Var jo til og med is på bilen i dag morges. Og jeg som trodde våren var kommet... Nuvel! Er nå kommet meg på kontoret i alle fall, og har mer enn nok oppgaver å fylle dagen med. Så blir det foreldresamtale på skolen til minsten og deretter må man ut med eldstemann for å finne nye fotballstøvler. Og så er nok den dagen også plutselig gått. Akk ja! Er det rart jeg drikker?
God morgen fra nord, Bagasjen er pakket og i formiddag settes kursen ned til Trondheim. Vindkastene fra i går har roet seg litt ned, så det ser ut som flyene faktisk klarer å komme seg ned i dag. Blir det flytur, shaken, not stirred?
God ettermiddag fra Trondheim. Jobber mot månedsavslutning så det er nok å henge fingre i....går mot NOK en god måned Muuulig en liten overtid i kveld...får vasket bil samtidig Ha en fin onsdag
God morgen fra Sola. Her er våren kommet, vell i morges var det islagte ruter på biler som sto ute men etter at solen kom opp er det blitt riktig så fint her. Formiddagen er benyttet til booking av jobbreiser - fly og hoteller helt fram til slutten av juni. Blir nok noe tillegg etter som ukene flyr da. Eftan går med til diverse kontorarbeider. Ha en fin fin dag
I dag var dagen det måtte skje. Har unnlatt å oppdatere Windows de siste tusen og én nettene, men når maskinen våknet fra dvalen sin i dag stod det en svær boks om at nå SKULLE maskinen starte på nytt og oppdateringer installeres, og valget var å gjøre det akkurat nå eller vente 10 minutter så man rakk å lagre alt... Blir booking av noen innenriksturer i kveld, og skal begynne å kikke seriøst på en San Francisco-tur i sommer, som ser ut til å koste en liten formue og min fremtidig førstefødte sønn. Ha en produktiv dag!