God bikkjekald fredags morgen.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Thomas, 22. nov 2013.

  1. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Brrrrrrr, gradestokken viser nesten -10C(14F for våre amerikanske venner). Turen går i dag til CPH for førjulskos og julemarked. Min bedre halvdel og meg er å finne i gullstua på OSL fra kl 12 og en stund utover i dag!

    Thomas
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hepp hepp! Endelig fredag :) Bodø kan melde om 0 grader med gode sjanser for regn og kuling. Skikkelig vintervær med andre ord :) Har forreesten fått meg nytt favoritt hotel i Oslo etter en natt på The Thief, og får vel prøve å skrive noen ord om oppholdet der i løpet av helgen.

    Ha en super en folkes :)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Iskald morgen her i det Sørlandske med 4 blå, dog er det skyfri himmel.
    Hodepine og grums i halsen. Må kanskje repareres med Jägermeister i kveld. Eller når jeg tenker meg om, er det vel pålagt å rette opp slike ting med Jägermeister.
    Må lade opp til en 4 dagers turne i neste uke. Kan jo ikke være halvsyk da jo! Skal jo fly og greier.

    Nuvel! God helg ønskes!
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God etterlunch fra Gaustad. Døvt å sitte med ei tynn brødskive med leverpostei i kantina når alle de andre sitter med selvkomponerte hamburgere og stor kake. Men sånn er livet på slankern.

    Får kompensere med en øl i kveldinga.

    Ha en fin dag.
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hepp hepp fra Sola. Kaldt også her, men slapp å skrape is på bilvinduene, vell, har jo ikke is skrape engang.
    Reiseregning er skrevet, har ryddet opp i mailboksener og er da "on sceduele". Nå tar vi snart helg før det neste uke blir kontor på Lillestrøm og et par møter der omkring.
    Kan for ordens skyld orientere om at jeg ikke hadde hell i øl- og vin lotteriet nå i lunsjen :(, så da må det bli smaking på hjemmebrygget øl i stedet :D

    Ha en fin helg :)
     
  6. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Ahhhhhh. Livet smiler. Stappa full maskin til CPH. Pandionkunde er bitter på 50 mens damen og jeg har 4 tomt mellom oss. SAS Plus FTW :)
     
    Scanflyer liker dette
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Kald morgen fra Sørlandet også. Isen lå på fjorden i morges, ikke rart med 8 kalde på gradestokken.

    I kveld skal jeg på et møte/sosial sammenkomst :p I morgen blir det jobb igjen.
     
  8. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God natt fra Radisson Fornebu.
    Neste gang jeg bor her skal jeg møte opp hos Fnate på Gaustad og lage meg brødskive som niste, for maken til ræl i restauranten skal du lete lenge etter. Den brødskiven høres ut som nykokt hummer akkurat nå, Fnate!

    Zzzzzz.
     
    Fnate liker dette

Del denne siden