God bitte-lille-julaften! (var det ingen god morgen i dag?)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Bizflyer, 22. des 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det er blitt langt ut på tirsdag ettermiddag, og det er bittelillejulaften. Men ingen God morgen tråd`? Var det ikke noen god morgen, eller har alle vært travelt opptatt med å gjøre klart til jul?

    Vel, jeg er nok i den kategorien selv. Først julelunsj til frokost på Restaurant Pieder Ro i Kristiansand. Fullt julebord, så en kraftig start på dagen, og jeg er stappmett enda. Så videre på julegavehandling, og nå nettopp hjemkommet med slankere konto, feitere mage og vondt i hodet så jeg svimler litt.

    Neste post på programmet: Innta horrisontalen. Hjelper ikke det prøver jeg med Gildes Juleakevitt. Den skal visst hjelpe mot alt!

    Fortsatt god bittelillejulaften!
     
  2. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Etter en tur gjennom sentrum og ut på Sørlandssenteret for å kjøpe noen hodetelefoner, ble det helt klart at borte bra, hjemme best. Og så ble man jo blaut bare man tenkte på å åpne døra ...
    Nei, her blir det kinamat, tv og en øl.

    Ha en fin kveld, enten du liker akevitt eller ikke :)
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Julefreden har begynt å senke seg i Trondheim. Akevitten er prøvesmakt og stretch buksa ligger klar for matorgien jula fører med seg

    Ha en strålende kveld :)
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    En arbejdsdag tilbage..

    Dagen idag gik med juniors juleafslutning i skolen, afhentning af fruens nye bil og så fokus på at få ryddet op på "to-do-listen". Sidstnævnt er ikke lykkedes helt endnu, men der gøres endnu et forsøg imorgen.

    Nu skal sofaen indtages og der er absolut ingen planer for aftenen - udover at sørge for fuld valuta af Netflix og Viaplay abonnementerne ;)

    God aften til alle...
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du glemte å fortelle at du har vært i kirken! Det hadde du sikkert meget godt av.... :D:p:cool::)
     
    Flemming Poulsen liker dette
  6. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Lillesand. Idag har bankkortet fått kjørt seg. Først støttet man det lokale næringslivet. Før man dro på Sørlandssenteret sammen med resten av Agder sin befolkning. Viktig at man bidrar til husleia fra Olav Thon.
     
    Bizflyer liker dette
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det var der juleafslutningen foregik. Jeg føler mig allerede som et bedre menneske o_O
     

Del denne siden