Selv om det er mandag kan man glede seg over følgende: Detaljene rundt SAS EuroBonus 2.0 offentliggjøres i dag! Du vil lese det først på Bonusfeber.no om en drøy halvtime
God morgen herfra. Er ikke akkurat en perlemorgen, etter å ha sittet oppe og sett på mesteparten av galskapen igår. Men uansett hvor ille det måtte være, så trøster jeg meg med at stemningen i House of Miles, nok er vesentlig dårligere i dag. Eller ka @tommy777 ???? Ha en fin dag.
God morgen fra Bodø i dag skal vi i følge yr.no får nedbør i form av regn. Det blir i så fall første nedbøren på 32 dager, som er heller uvanlig til BOO å være... Digger nyhetene om EBD som selvsagt kom ut ført her på bonusfeber.no. Kudos!! Da er det bare å begynne med et par MR`s for å sikre seg den nye statusen, og første går til NCE på fredag Ellers registerer jeg at Broncos (som forventet) ble knust av Seahawks i natt Da har Bronocs 1, 3 og 5 plass på listen over de største Superbowl tapene i historien Ha en super mandag
God formiddag fra TOS! Ikke noe nedbør her, og jeg ser at det står relativt dårlig til med hvit nedbør i Kitzbuehl som skal besøkes i slutten av uken. Først 3 dager i Munchen, hvor Kempinskis 4 årstider skal testes ut.
God mandag fra det tåkete Sørland! Helgen har vært brukt til å sitte å se på snøen smelte. Et deilig syn. Ikke verst av Bonusfeber å være først ute med EB nyhetene! Slettes ikke så galt som jeg hadde trodd det skulle bli. Nesten bare positive nyheter jo. Nå er det jobb som gjelder. Jodda!
God formiddag fra Trondheim.Heldigvis er jeg ikke opptatt av disse nivåene på EB siden jeg ikke reiser så mye.Ser for meg at det ville blitt dyrt..... Ha en flotters dag
God dag fra OSL, venter på videre forbindelse til Trondheim. Flott artikkel om EB 2.0 idag, men det får dessverre ikke noe å si for meg. Arbeidsgiver har avtale med Norwegian, og den avtalen er så himla kjip at jeg ikke engang får Cash points. SAS poengene for betaling med AMEX er den eneste goden de ikke har klart å plukke fra oss. Ha en fin Euro Bonus mandag!
Hei fra Oslo! Fint å våkne opp til fin EB 2.0 release i dag tidlig. Rekker dessverre ikke EBD i år, sikkert ikke neste heller, men jeg får prøve meg! Ha en flott dag!
Danke schön! Et kjapt oppfølgingsspørsmål: På returen har jeg ytterligere 3 netter i München, og er booket inn på Sofitel inne i sentrum (ved Hauptbahnhof), men har muligheten til å booke om til Kempinski. Noen tanker om dette...? (det går muligens under i-landsproblematikk, men skitt au... )
Har ikke bodd på det Sofitelet men har spist og drukket der. Virket veldig bra. Så bra at jeg vurderer å bo der neste gang. Ligger bra til.
Flott hotell, moderne rom med Bose Wave klokkeradio på alle rom og høy standard. Havna nesten i slåsskamp i baren i 2009, men det kan ikke hotellet lastes for
God morgen fra Chicago. Sol og kaldt her igjen i dag med snø på programmet for morgendagen. Vaskekjerringa er i full gang etter en entusiastisk "Yagshemash!" for litt siden. Blir en tur på Costco i dag, ellers lite på gang
God ettermiddag! Snart er sousvide kyllingen (er litt nerdete på kjøkkenet) ferdig, så da blir det middag på familien i dag og! Ellers bryr jeg meg fint lite om Eurobonus siden jeg er fanget av KLM, med mindre en diamond forbarmer seg over meg slik at jeg kan gå over til SAS. God middag til dere alle! :-D Xxx
Nei, med tanke på hvor du er fra så er det vel nesten oppsiktsvekkende om det ikke skjer slikt fra tid til annen... Var det en diskusjon om Rimowa kontra Samsonite trillekofferter...?