God morgen fra TRD ENDELIG; første flytur på 4 mnd og 16 dager Vi har brukt de siste 3 dagene på å kjøre den kronglete veien fra Kristiansand til Værnes med en gratis returbil. Formålet var å geocache og det har vi fått gjort til gagns. Nå er 2x6000 ebpoeng investert i returbilletter til KRS, men først skal vi ha 7(!) timers flybytte på BGO. Gøy... Er en klam opplevelse dette her, og vi har ikke tatt av enda. Ha en god dag, enten den er med eller uten fly!
God morgon frå godstolen. I dag vart det kaffi til frukostforrett. Snart fast føde, so køyretur til jobb og den nest siste arbeidsdagen før sommarferien. Berre eg får litt meir trumf no.
God morgen fra Porsgrunn. Står på farta til å reise på to dagers cruise Oslo-Kiel. Color Magic med 5-retters gourmetmeny og vinpakke venter nedover. Fruen insisterer på å kjøpe et par Birkenstock sandaler til meg, så da har jeg bestilt pedikyrtime kl 11.45 på båten. Får ikke lov til å ha sokker i sandalene?? så da får føttene se bra ut Det gir også tidlig inngang på båten, nesten som fasttrack Ha en flott dag alle- får kanskje lage et mini reisebrev, siden flyreisebrev ikke er aktuelt.
God morgen fra Alnabru! Ladestopp på Circle K. Hadde nok rukket frem til OSL men greit å kombinere do- og kaffepause med lading. Så slipper vi å lade så mye på vei hjem. Zoe (2018) er en fin bil og jeg er veldig fornøyd. Men akkurat lading på tur er litt kronglete. Må ha lader med 400v og kan ikke lade hjemme hos noen. Men snart skal det bli godt å komme i luften igjen. OSL-EVE. Vi skulle egentlig flydd imorgen kl 08 men ble flyttet til samme dag kl. 12. Booket derfor om til i dag. Men setevalg har ikke SAS gjort noen god jobb med. Vi reiser to voksne og to barn og har fått 2E, 3D, 3E og 4E ... Skikkelig ålreit! Får se om vi kan få endret noe når vi kommer frem. Ha en super torsdag!
God morgen fra Viken. Telefon abb bytter er utført, Telia--->Talkmore(meg, er ikke kredittverdig hos Ice), og Talkmore--->Ice (Fruen), trumpen kommer, Litt NCC Farris bad TLC er booket, Dyreparken er good to go, og det var før Erna sa 15 juli kan du fly av sted til ALC , Ser muligheter i høst ferien Er det mer å si enn snart helg? 2 arbeids dager med pasient virksomhet igjen på kontoret, vi utsetter papir jobben til mandagen, mens en sitter i kø med Tallin Tiltenkt CT x2 i C hva enn det måte være minus kina mann(kan få flaggermus lort i diverse utgaver der(er nok nå med coronoa crap), TK,TG, SQ, LH? Ønsker en riktig goooooooood dag i dag
Torsdag på solkysten, hvis dere ser godt etter så er det en blå flekk der oppe .. 12 grader og bygging av tørrmur .. utrolig hva mor får meg til å gjøre mens hun går rundt og passet på at plantene har det bra .. T-16
God morgen fra Haugebyen, Strålende vær her for andre dagen på rad. Begynner å komme til hektene etter ferien som sluttet søndag som var. Lite folk på jobb både internt og hos våre leverandører. Driver stort sett for det meste og plager folk hos leverandører som er på ferie da det er slik at alt haster alltid i denne bransjen. Fremdeles hjemmekontor, men nå kan man velge om man vil være 2 eller 3 dager på kontoret per uke. Har ikke bestemt meg enda for hva jeg vil så jeg har utsatt til neste uke hva jeg bestemmer meg for. Har vendt meg til at det er behagelig å ta seg en kopp kaffe på terassen etter morgenmøtet: Ha en fin dag videre
God torsdag fra Måløy Rib på programmet i dag. En ting er sikkert, det blir sulting ved hjemkomst. Makan til fantastisk gilde disse dagene har vært. Gårsdagens desserter ble tatt i spektakulære omgivelser i Hjørundfjorden. Ha en flott dag
Hilsen fra D6 i påvwnte av SK1467 til CPH. Har 5 timer i CPH så skal ut til byen. Bostedsattest klar siden bosatte i Norge ikke lenger trenger en god grunn å reise inn men passet er tysk. Uvant uten lounge og så stille. Bekymringsverdig er også at Appelton rum ikke er å få på Tax Free
God morgen fra Stavanger. Pakker ut av hotellet og så en liten spasertur rundt i byen før SAS skal bringe oss tilbake til Oslo senere i dag.
Mornings fra hovedstaden. Noen som kan gi meg en forklaring på hvorfor en eller annen raring akkurat MÅ begynne å klippe plenen klokken 07:00 på morningen? Vel vel, man får vel krype til korset å innse at dagen har startet tidlig i dag. Kaffe og snart helg venter.
Hei fra Numedal. Godt å se at noen er ute og flyr. God tur, alle. Her går det kun i bestilling med påfølgende kansellering innen 24t. Bare for å holde seg mentalt i noenlunde balanse. Hva slags balanse nevner vi ikke. Ha en frisk og drømmefyllt dag.
Morn fra Tromsø. Flott flytur opp hit Også flott tur for å sjå litt på midnattssolen Og den fant vi (00.05) Ha det kjekt
God morgen fra Romsdalen Solen har jaget vekk tåken som var her i dag (gry)tidlig. Så nå er det blå himmel og kos. Besøk av bror og familie, som gjorde at gårsdagens middag ble litt fuktigere enn vanlig for en onsdag. Jaja.. snart helg og ferie Begynt å snoke etter reiser til høsten. Et lite håp har blusset opp om mulighet for å komme seg opp i luften. Ha en strålende torsdag!
God morgon frå Senja. Etter to dagar med fjelltur og telt trekk vi etterkvart tilbake til hotell i Tromsø. Var håplaust å få leigebil, men ein overprisa Hiace frå 2008 på Nabobil har gjort nytten. Senja er fint og kan absolutt anbefalast som turmål!
God morgen fra hytten! Har ikke stått opp enda, venter på at frokosten er klar. Vi nyter siste dag uten naboer, før det renner inn med unger og andre folk i dag. Solen skinner, og det er ganske så fint nå. Også skal jeg spise is i dag!
Stavanger her også, snart ferdige med frokost og Switch-spilling eller hva det nå var som var så viktig å få gjort på ungdomstrinnet på morgenkvisten... Nydelig lyseblå himmel, dette må da bli bra? Bare vært her raskt i jobbsammenheng før, aldri som turist.
SVG - OSL - HOV i dag, minimalt med folk ute på tur i dag også, så relativt enkelt å finne sitteplass. Første tur i ny inntjeningsperiode, så det er jo alltid greit.