God flytorsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jørgen, 13. mars 2014.

  1. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Riktig god torsdag fra LN-RRK "bound for Paris"..

    Om alt går etter planen får jeg testet et bra hotell og en strålende C-klasse denne helgen. Vi håper at det ikke blir flybytte :)
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Tydelig at man forsøk er å høyne kvalitetsfølelsen i PLUS? Ingen tralle her, men flyvert som kommer og tar ordre. Hyggelig crew som yter litt ekstra!
     
    LN-MOW and tommy777 like this.
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsalalalala!

    Solen skiner och jag har ett nymålat kök och sovrum :) Gjemmekontoret fortsätter men i morgon är det åter i hangaren. Ser fram emot helgen som tillbringas på en ö norr om Göteborg.
     
    tommy777 liker dette
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig jeg har blitt konvertitt, men det er nesten så jeg foretrekker buggys fremfor fly for tiden :)

    Anyhuuu, god morgen fra Lancaster. I dag blir det endelig litt tid for å puste ut. Hektisk aktivitet siden vi landet i Newark fredag ettermiddag. Jeg skal teste bassenget og treningsstudioet her på hotellet, tror jeg har godt av det nå :p

    Ha en fin dag :)
     
  5. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag fra Stavanger. Fri i dag før det blir arbeidshelg på Forus. Hadde en flotters konsertopplevelse med Thomas Dybdahl på Sandnes Kulturhus i går kveld. Har bestemt meg for å prøve å gå oftere på konsert. Gjerne kombinert med litt reising. Vi får se, vi får se. Bruce Springsteen står hverfall høyt på ønskelista.

    Nuvel, sein frokost inntas mens man psyker seg opp til litt indretjeneste. Ha en fin torsdag videre!
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra BA sin Galleries First, Joburg. Sitter og funderer om jeg skal tørre å prøve meg på Curryen de har satt frem. Noe som sier meg at kanskje ikke...

    Blir en lang natt i en ny BA 380 siden oppgraderingen ikke har kommet igjennom.

    Biz er oversolgt med 2 seter, så all sjarm på kloden funka dårlig.

    Darararararara TEQUILA!
     
    LN-MOW and Fnate like this.
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go kveld fra Trondheim
    På jobb siden jeg har hatt hjemmedag med syk størstemannn idag. Da må man bruke ettermiddagen/kvelden. Gidder ikke sitte altfor lenge,skal jo hit imorratidlig også.

    Strålende torsdag til alle :):):)
     
  8. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Hv
    Hva et det du sier? Skal tommy777 fly longhaul economy!?
     
    SASlovah4evah and LN-MOW like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Lillestrøm. Har vært bra fart i bookingfingern idag. T.o.m fått brukt min første GUF2, godt hjulpet av en utrolig service mindet ansatt hos BA i Bremen.

    Bare en drøy dag igjen før Fly&Fnateri i verdens navle - Lillestrøm!
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jadda... 12 timer i gyngestolen i PE er gull. ;)

    Håper du drakk mye tequila
     
  11. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Ah, Premium Eco er hvertfall litt bedre, som en litt dårlig stressless eller no sånt kanskje (har ikke prøvd den selv). Ser helt klart tequila behovet melder seg.
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var man kommet hjem igjen etter noen fine dager i Skagen.
    Bare en kontordag så er det helg jo. Blir ikke gæærnt det.
    LItt mer øl, vin og brennevin er i hus. Til tross for at man ble stoppet i tollen i dag. Men jeg er vel så hyggelig å snakke med at jeg ble sendt videre uten sjekk.
    Ekstra deilig å komme hjem og få en ettermiddagslur i egen seng.

    Fortsatt god aften!
     
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm ... vi har jo et medlem her som heter 'KRS Customs' ... ;)

    G'aften .. sitter og roter rundt på verdensvevet og oppdaget nettopp at det sto igjen skvett skotsk myrvann etter forrige eller nestforrige besøk .. best at ikke den tabben blir gjentatt. :)
    Første etappe i Den Lange Veien Hjem iverksettes i morgen, dersom flytrafikken går noenlunde normalt. Krysser fingrene!

    Sitter og ser Wolf Blitzer & Co kaste seg ut i breaking news og nye spekulasjoner ... jaja ...
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gikk helt greit. Setet er langt bedre enn det vi har domestic US hos alle carriers. Fant en grei sovestilling på siden og sovna som en stein. Ble vekket av klanking og stanken av oppvarma engelsk frokost 50 minutter før landing. Mye bedre enn forventet. Lesson learned. Joburg er tøffere enn noe annet jeg har prøvd meg på. Forskjellen i pris burde være clue nok. PE var 1700 USD, Club var 8K. Og 16K t-r er det langt fra verdt for to.
     
    AndersB, view and LN-MOW like this.

Del denne siden