God morgen fra ett stappfullt flytog. Dette minner meg på hvorfor jeg normalt tar NSB til Gardermoen. Tross alt hvor er verdien i å betale dobbel pris for å stå enda tettere oppi naboen... jaja sånn går det når man skal ha for tidlig fly. Kjos venter med avgang kl 07 til Stockholm, 2 dagers jobbreise er i gang. Nyt mandagen folkens
God morgen fra LH2457 til MUC. Nå er det Oktoberfest som gjelder. Forøvrig første flight i år som ikke er på "SK metall" i år av totalt 212. Føler meg nesten som en "sviker".
Haha.. samme som jeg pleier å si til flytogfanboys Forøvrig god morgen fra squashbanen. God start på dagen dette, synd det ikke skjer så ofte Dagen er også god i poenghenseedende, tømte hele trumfkontoen i går, så eurobonuskontoen er snart halvfull Ha en strålende dag videre !
God morgen fra hovedstaden! Jeg har i helgen booket de resterende reisene jeg behøver for å beholde EBD også etter juli 2018, nå må jeg bare ut og fly litt også. Det skjer dessverre ikke denne uken heller, men neste uke skal jeg fly Widerøe for første gang på mange år. Har skjønt at det er minimalt med poeng å hente der, men det er jo gøy å fly uansett! Når er den full, @Are ??
God morgen fra Oslo øst! I dag er jeg hjemmeværende prosjektleder for oppussing av kjøkkenet. Får besøk av et kobbel med håndverkere som skal rive kjøkkenet og stenge vann etc i dag.
God morgen fra Albir-the home of silver foxes Tok det litt roligere igår,så oppe litt tidligere. Kaffe og fernet på balkongen mens baconet godgjør seg i ovnen. Idag blir det vannscoter. Ha en herlig mandag
Mornings fra FBU. Ble bil fra OSL, det tok sin tid og litt til. Etter 10 dager uten boardingkort blir det endelig litt turer denne uka: Torsdag: OSL-BCN DY B738 Fredag: BCN-OSL DY B789 Lørdag: OSL-BKK TG B777 Søndag: BKK-KBV: TG A330 Dessverre er alt booket i M, bortsett fra returen fra BCN som er med Premium. Bare å holde ut noen dager til så er det ut på tur.
God morgen! Liten svipptur tur/retur Sunnmøre (AES) på meg i dag, så fikk endelig sett nye loungen på OSL. Må si at det så meget bra ut. Blir nok den fremfor utenlandsloungen i 5-tiden i morgen tidlig tror jeg!
God morgen fra kontoret. I dag ble det tid til en liten frokost før jeg dro hjemmefra så morgenkaffen på kontoret smakte litt bedre enn vanlig Jeg har en DY flight på torsdag kl. 08:55 fra OSL, er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar å passere sikkerhetskontrollen med fasttrack? Sånn Cir.Cuz.. Vi har vel en forumvenn som bikket 7-sifret for en tid tilbake, mon tro om han har klart å bruke de opp enda?
God kveld. Tilbake hjemme i København etter en helg med fire flyvninger og tre meget vellykkede besøk i den nye loungen på Gardermoen! Torsdag bærer det tilbake til Gardermoen, men med ankomst fra Kastrup og videreforbindelse til Ataturk blir det gode gamle gullkantina. Fra Atarturk bærer turen videre til Male, begge flyvningen i Business med Turkish Airlines – gleder meg til å få testet det! Noe jeg også gleder meg til er sjøflyet som tar oss fra Male til Maalifushi. Totalt sett en meget god flyuke!
God kveld frå Høljebyen som i dag slett ikkje leve opp til namnet sitt. Det var ein litt sånn hit-the-deck-running-mandag på jobb i dag etter ei veke i sus og dus. Etter jobb vart det ein tur til ein kollega for å få litt mat i hus. No står eg med blod opp under armane og parterar hjort. Det skal snart bli mykje pølser til ein lang og kald vinter. Det skal også bli godt å bli ferdig med denne jobben slik at eg kan setje ræva ned og lese gjennom dei fire sidene med nye innlegg frå siste veka. Ha ein fin kveld alle sammen!