God for tidlig mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Earl, 25. sept 2017.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Som @Stuttfeiten ble det en brå overgang fra sus, dus og mye moro den siste uken på denne karen også i dag. Været har riktignok vært strålende her på Sunnmøre i dag, men når man er hjemme med ei datter full av feber & snørr så er det begrenset hvor mye man får gjort ut av det. Men på tross av dette har det vært en fin far & datter (man)dag likevel.
     
  2. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Var han jeg tenkte på ja.
     
  3. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Oslo,

    Rene maratondagen med første dag hos ny kunde, samt finpussing av et prosjekt som leveres på onsdag. Kom hjem til nytt SAS MasterCard i posten, så endelig har jeg et fysisk gullkort å slenge rundt med, feiret med å betale ESTA-søknaden med det nye kortet.

    Ha en flyvende en!
     
    SAJblue, DanH and Travellingalf like this.
  4. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Ble jaget bort fra Norwegian fast track og den nye sikkerhetskontrollen i dag rundt 0615 av en vekter med beskjed om å gå bort til den gamle sikkerhetskontrollen som skulle ha mindre kø... var nok korrekt at det var mindre kø der, men føles litt feil når man nå hadde fast track skrevet på billetten at man måtte stå i kø blant charterreisende og co:confused::p
     
    Kristian liker dette
  5. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag ettermiddag fra SK926!

    På vei tilbake mot Oslo hvor jobb venter i morgen tidlig. Regner med at det skal gå greit med 8-9 cola zero innabords.

    Washington DC har overgått alle forventninger.Jeg kunne skrevet mye mer, men da hadde resten av flyturen gått med. Det har vært en fantastisk weekend, konkludert med et besøk i galleriet av the House of Represetatives i morges for å få med meg de første 25 minuttene av dagens agenda. Senatet kom man ikke inn i før noen timer senere (2 timer før takeoff), så det fikk jeg ikke med meg. Jaja, da ser det ut som om jeg må tilbake. "Huff da".

    Edit: og nå er Play Magnus på plass i IFE også! Det tok vel bare... 2 år fra det ble annonsert? Eller har det vært på plass uten at jeg merket det? Grunnen til at jeg fikk det med meg var en introduksjonsvideo fra Magnus etter security-videoen.

    Enda ikke mulig å spille om EB-poeng, men det hadde vel vært litt for åpent for juks...
     
    Upsaker liker dette
  6. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra gullkantina på Kastrup, hvor frokost nummer to straks skal konsumeres. Aldri så liten dagstur til Hamburg i dag. Mobilalarmen gikk 05:18 på Park Inn på Gardermoen, frokost 05:27, ut av hotellet 05:35, gjennom security 05:42, rett til gate og rett ombord og 4 minutter tidlig pushback klokken 05:56. Håper resten av dagen blir like smidig! :)
     
    Petter B-C, Upsaker, holmen and 2 others like this.
  7. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Og om man ikke har gullhår i ..., så kan man også bli "millionær" på andre måter...

     

Del denne siden