Rett før vi entret JAL First Class Lounge var vi innom en liten bar og der spilte de jammen meg Razika på norsk, ikke verst for et bergensband.
god aften fra Ritz Carlton Bal Harbor, Florida. Litt regn her i dag selv om temperaturen var på 20 tallet, men i morgen skal solen titte frem, så da blir det litt pool time. Nå erre bingen.
Glad fjellfredag Prosjekt "Less is more" er i rute og i dag viser vekta minus 8 kilo - digg! Klar for hyttetur og Hemsedal med gode venner. Ha en sprek start på helgen du også.
God morgen fra Lillestrøm.... Har vært i arbeid ( ? ) to timer allerede... Sånn er det når gamlinger legger seg kl. 19.30 . Begynner å glede meg til NYC om 6 dager ... Farsken, hele tre uker siden vi kom derfra...Men det er meldt om mer minusgrader enn Lillestrøm . Her går det unna for gamlinga, siden NYC har vi vært i varme FLL . . Neste etter NYC er SFO 11. mars dersom noen har lyst på Øl og Tullprat... Gjelder selvfølgelig også NYC 12.-16. Feb.. God hælj...
Skal si disse gamlingene reiser........ Burde de ikke holde seg hjemme på pleiehjemmet i disse dager hvor en brukket lårhals går for knapper og glansbilder? God morgen fra det Sørlandske og TGIF!! En lang uke går mot slutten, og det loves væromslag i dag. På tide å bli kvitt minusgradene og det er jeg sannelig glad for. Vi bor tross alt på palmekysten. Her blir det taco-night og noe godt i glasset. Blir nok litt Jägermeister også siden jeg kjenner at en forkjølelse er på vei. Medisinering er derfor absolutt nødvendig. Ellers ingen helgplaner. Blir bare i heimen. Mest under dyna for å bli kvitt forkjølelsen så jeg er i form til å smake vin i de tyske vindistrikter neste helg. God bedring til andre syke også.
God mornings fra Sola. Dagen startet med å løse doningen ut fra verksted, eneste fordelen med den bilen er at den gir meg mange bonuspoeng - Amex.... Ellers kan det meldes om underkjølt regn inne på prærien så det ble kjørt litt skoleskyss før arbeidsdagen startet. Kalenderen for februar begynner å fylles opp og noen fly bookinger er også i boks. Til kvelden skal jeg gjøre noe jeg liker - ingenting Ha en strålende fredag
Se god morgon från Frösundavik En del att stå i innan klockan ringer helg. 50 arbetsdagar kvar i "bolaget" och det känns lite märkligt. Ha en flott fredag!
God formiddag fra TOS hvor det er litt snø i lufta, en blå grad og nesten vindstille. Hvem skulle tru at Ole lurer der ute? Om 14 dager skal man prøve ut Qatar for første gang og får prøvd Dreamliner for første gang. Gulljenta er mest spent på å få fly med A380'en. Turen går til Bangkok/Hua Hin hvor Intercontinental er booket begge steder. (litt dyrt første helga da det visst er kinesik nyttår......) I dag for man gjøre unna helgeshoppingen slik at man får en innedag når Ole kommer i morra. Ha en fin dag/helg!
Happy fredag Mye å gjøre for tiden så blir nok jobb både i morgen og søndag også. Ellers så ser frem til at "Ole" kommer på besøk i løpet av morgedagen Ha en strålende helg!
God kveld fra meg og Ole i Bodø! Nå blåser det friskt, som vi sier her i Nord-Norge, eller orkan som det skrives i VG. Fin tur opp i morges med bolaget. Innlosjert på det splitter nye Scandic Havet. Foreløpig litt skuffet over standard, men vi får se om det bedrer seg. Artikkel kommer i neste uke. God helg!
God morgen fra USA! Halvveis ferdig her borte nå, så nå skal det på søndag feires med flytur ned til de sydlige strøk og Mexico i en uke, noe som skal bli DIGG. Blir over 40 grader opp, har vært rundt minus tyve (celcius) siden jeg kom tilbake like over nyttår... Ha en finfin dag.
Syns Scandic Havet er ganske så skuffende, and don`t get me started on Roast... BTW foreløpig er det kun middels god klestørk ute