God fredag fra Hangzhou!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 15. mai 2015.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Da er vi installert i leiligheten vår. Vi har noen ekstra leietakere av og til, kakerlakker, men heldigvis har vi ikke sett de på noen dager nå... :) Nettet her er tregt både med og uten VPN og i dag er faktisk første dagen, etter over en uke, jeg har klart å logge på Bonusfeber (har riktignok ikke prøvd hver dag....). HURRA!

    I morgen tar vi hurtigtog til Shanghai, HVIS vi klarer å få bankkontoen til å virke, bestille togbilletter og få hentet billettene med midlertidige pass (passene er levert inn for å få arbeidsvisum). Utlendinger må ha pass for å få ut togbilletter ja.

    Ha en fin dag!

    Xxx.
     
    Last edited: 15. mai 2015
    Islending, Baldrick and Larata like this.
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    ...og god morgen fra Norge, avd. Nord.

    Ny dag, nye muligheter for å drite seg ut! :D Klar for en liten arbeidsinnsats nå på morran, og så litt eksamenslesing i ettermiddag. Jeg må også få hentet sykkelen min fra verksted, så hvis solen fortsatt skinner i kveld, er det jo en slight possibility for at jeg bør klare det uten for mye regn og motvind.
     
    tommy777 liker dette
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Ålesund også!

    Sitter nå på Vigra og venter på avgangen med SAS til Oslo. Deretter går turen videre til Frankfurt med Lufthansen og Dubrovnik med Croatia Airlines. Både Kroatia og Croatia Airlines blir nye bekjentskap for meg, men satser på at vi skal bli gode venner.
    Nå er det ei uke med sol & varme (forhåpentligvis), godt selskap, god mat & drikke og jakt på tunfisk & sverdfisk som står på agendaen.

    Ha ei strålende helg folkens!
     
    SASDC8, tommy777 and Baldrick like this.
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Forøvrig sju rader med SAS First her på SK1313 i dag og fire (!) passasjerer! Så i dag snakker vi virkelig soft block. Fint å reise på en inneklemt fredag!
     
    Travelmate, SASDC8, vegardg and 2 others like this.
  5. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Nei dæven, er det flere enn meg som skal på jobb idag altså!?! Bussen jeg sitter i er så tom at man kan prøvesitte (nesten) alle setene på ti minutter.

    Blir nok svært få på jobb idag, allikevel har en kollega dreti på draget og fått på plass møte med selger i dag så vi som er igjen får gjøre det beste ut av det.

    Etter endt dag går turen opp til hytta, og øllet ligger allerede på kjøl hjemme! :)

    Ha en fin dag i sola alle jenter og gutter!
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Er klar til å dra ut til kontoret. Dagens plan er tilstandsanalyse av en gml rønne samt booking av jobb reise.
    Ha en strålende dag :)
     
  7. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen! Lukter at det blir en rolig dag på kontor. Såpass lite folk på jobb på morgenen i dag at selv parkeringen nærmest inngangen hadde masse ledige plasser...

    Ha en fin dag! :)
     
  8. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra TOS, hvor eksamen nr. 2 denne uken står for tur.
    Satser på å kunne ta helg med god samvittighet rundt 1300.
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Klar for en dag med litt mindre jobb en vanlig, deretter hjem til kidsa, pakke lett og svooosj- til Radisson blu Værnes for overnatting før MR til KEF kl. råtidlig en lørdag morran :):)
    Bn1-Bn1-Bn1 og Bn1 sier boardingkortene i app'en:):)
    Ha ein strålande fredag :D :D :D
     
    SASDC8, Baldrick and Larata like this.
  10. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg: På vei til London med fruen for å kjøpe karmapoeng og goodwill Hun: Vanlig shopping i London
     
    SASDC8, Origo, no-backpacker and 3 others like this.
  11. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Hjemmekontor fra solbyen Bergen...

    PS! En som hadde glemt kart og kompass i går? :p
     

    Attached Files:

    afirm and tommy777 like this.
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Norge, avd Sør
    Her er man i gang med den eneste arbeidsdagen denne uken.
    Godt å få hvilt ut etter MegaDoen i går. Widerøes flight fra CPH til KRS onsdag kveld hadde hele 14 av 21 rader som WF Business. Der fremme satt de trangt og fælt 2+2 mens jeg satt bakerst med en to-seter for meg selv. Det er de gangene bakerste rad er bedre enn foran i bussen.

    Nuvel. Solen skinner, jeg kom alt for sent på jobb, og kjerringa forlanger at vi må ut og kjøpe 17 mai tøy til ungene etter jobben. Gjett hvem som må betale.....

    Er det rart jeg drikker??
     
    SASDC8 and Brunello like this.
  13. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Isle of Wight
    Fortfarande i recovery efter MegaDo. Solen skiner och bilen jag har att använda är inte att klaga över (ok det regnade igår när bilden togs).

    Ha en strålande dag!
     

    Attached Files:

  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Skedsmokorset. Gjemmekontor i dag, men får vel holde et lite øye med mailen dersom det skulle dukke opp noe viktig. Skal forsøke å fikse lysene på Peugeoten i dag så den kan bli EU-godkjent før sommeren. Skal bli spennende å se om det går. Så forøvrig annonse fra SAS i A-Magasinet i dag som bekrefter at de ikke noen gang kommer til å soft- eller totalblokke midtsete:

    Det er vel ingen som reiser mye som har 2B som sin stressless???:p
    Og ellers en del andre feil som 100 ml-poser; det er 1000 ml SAS, ikke lett å konvertere en liter til milliliter. For milli betyr jo bare 1000....:rolleyes:
    Har man melk som har gått ut på dato i kjøleskapet har man heller ingen kjæreste...da er man loner.
     
    SASDC8 liker dette
  15. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra kaia!

    Fortsatt ikke helt recovered fra DO, men det er så fantastisk vær i dag, at jeg MÅ ut og fly en tur! But wheeereee?
     
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Paris. Her storkoser man seg på Park Hyatt Vendome. Har fått tildelt en Executive suite de skulle ha 1800 Euro natten for. Akkurat spist frokost via romservice som kosta 130 Euro. Så langt har dette 3 dagers oppholdet kostet meg 25 Euro for ett glass Champers til frokosten i går - samt 124k Hyatt poeng, frokost er gratis for Diamond, til og med levert på rommet. ;)

    I morgen, Barcelona!
     
    Brunello, Origo, afirm and 7 others like this.
  17. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God something something fra Bodø. MegaDo tok skikkelig på ja, og sov 10 nye timer natt til i dag og er fremdeles trøtt som en strømpe... Planen for i dag er mer søvn før det blir en kveld i boblerus :)

    Ha en strålende dag!
     
    Bizflyer liker dette
  18. Travelmate

    Travelmate Guest

    Det er lett å bli venn med Kroatia. Og husker jeg riktig var Croatia Airlines helt greie også. God tur!
     
    Travellingalf liker dette
  19. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Å jaaaa da .. men siste vakta før det blir ferie. Tirsdag setter vi snuta nordover i 5AB i en Delta 757. La GT'ene flyte!

    Men først må en del ting fikses og guttungen må hentes hjem fra Bellingham. Må alt gå på rute mandag!

    Nå kaffe og P13's ProgLog!
     
  20. Kimpe

    Kimpe Medlem

    Innlegg:
    84
    Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Tjohei fra solveggen i Skaun!

    Utrolige 11 varmegrader her, imponerende vår! :)

    Reisefri i helgen, selv om det i morgen blir en natt på Radisson Blu Royal Garden, har med noen kunder på Lerkendal, og da blir det 17 Mai-frokost og barnetog "dagen derpå".

    Ønsker alle en fremragende helg!

    Kim
     

Del denne siden