0030 lokal tid DPS så det kvalifiserer vel for gode fredagsmorgenønsker! Spesielt siden vi i dag har evakuert fra Corona-land som mediene har hausset Thailand opp til. Såvidt jeg har sett på tabloider har ikke Bali blitt smittet enda. Tar 1 mnd her, men måtte fortelle både immigrasjon og IC innsjekk at retur var avhengig av div faktorer da hjemreisen går via HKG Deilig som RA her. Frokost kan velges gratis 4 steder. Helproff airport transfer hvor en manager ringer oss på speaker i complimntary pickup og spør om hva de kan fikse til in-room innsjekk- utover velkomstdrinkene, de vanlige RA fordelene og det som er bestilt på forhånd.
oioi, tidlig fredag i moderlandet sier du? det kan vi like! liten arbeidsdag til før årets første flytur. Liten helg i London blir bra lagt inn litt tid for lounge-hopping på hjemturen også. Fredager altså (til og med på en torsdag ). Can't beat that feeling
Tidlig fredag! Avreise med queen of the skies til Frankfurt fra Bangalore. Munnbinntettheten er høyere enn vanlig.
God fredag! Da er man på vei til OSL for en liten dag i Dublin på vei til Panama . Spent på nytt land og ny region. Var så heldig å skaffe billetter fra Dublin til Panama for så å si bare flyavgifter .
God fredagsmorgen fra KRS. Litt pes med å få startet landingen i det nye p huset (p2), så jeg har hverken tid til bobler eller annet i den hyperdemokratiske åpne lounge-løsningen. Note to self: styr unna security køen til venstre på KRS. Der kommer det ofte crew som har høyeste porioritet. Snart påvei til OSL og Kiel. Ha en fortreffelig fredag!
Fredag! Reisedag! OSl-CPH-IAD-CLT-MSY på planen Må bare lufte bikkja først så bærer det nedover til flytoget! Ha en flott fredag og helg
God fredag fra SQ326, en kjapp midtuke tur til Asia går mot slutten. 13 timer i SQ F til FRA skal nu nok gjøre at dette blir en av de bedre dagene.
"Snøen" er kommet til Larvik. Ligger litt lett, hvitt og vått på baken. Men ingenting som krever noe måking så jeg overlever vel. I ettermiddag kommer huset ut på Finn.no og til uken er det visninger. Så da blir det vel å shine og shine i helgen tenker jeg ... Ellers overnatting med eldstemanns fotballag (som jeg trenger) på det lokale sportellet i natt. Blir nok koselig med 13 stk. 11-åringer =) Ha en fin fredag uansett om det er Bali, SQ, IAD, Kiel eller annet!
God morgen fra Viken. Det snør, det snør, tiddeli bom. De´r det det gjør, tiddeli bom. Nå snør det mye mer enn før tiddeli bom og huttemei tu. Så kaldt det er, tiddeli bom. Jeg kjenner det her tiddeli bom. Jeg kjenner det på mine tær, tiddeli bom og huttemei tu. Barn og kone bitt av bonus basillene, stabil temp på 38,1 grader, de forstår fremdeles ikke hvorfor de ikke blir friske...Aldri friske God helg i luften som på bakken.
Hvordan er tilstand deres i B777, får en F som fortjent, @RoadKing antydet noen degraderte C tilstander ombord
God fredag, også fra Viken! Brutal landing fra 30+ til hverdag, med snømåking og våte ullsokker. Jaja.... en får vel bare begynne å sette opp alerts på Expertflyer og Awardfares igjen. Har to CT-er til som brenner i lomma, og vurderte i et kort øyeblikk av desperasjon (eller drypp?) å booke enveis hjem fra Singapore i går da det åpnet seg 2xF 48 timer før på SQ 308 som vi skulle fly hjem.
Morn fra Oslo. Et håp om at det endelig kan bli litt blå swix i helgen, og ikke brooks ghost. I tillegg må nok Tallinn bli plaget av litt bergensk-engelsk før det blir helg. Ha det kjekt
Her er det F treatment for fullt. Attention to detail er vel det som best beskriver forskjellen fra buisiness på samme fly. Er alene i F kabinen, så har 2 CC som varter opp. En av de er forbi ca hver 4-5 minutt for å se om noe mangler, går man på do ligger teppe og puter fint på plass når man er tilbake. I cash verdi er det ikke verdt pengene, men som bonustur er det verdt de ekstra poeng synes jeg
God formiddag fra Viken! Det er hvitt, men vått. Blir nok ikke liggende lenge, denne snøen. Now or Never i går ga meg en liten helgetur til Brussel i starten av mars. Men det er litt lenge til. Men, det er straks helg!
Ahhhhhh nydelig @Schlandy nyt hver sekund av bonus reisen, Cash hadde aldri kjøpt F... Vel om er en super kampanje dukker opp f.eks: kjøpe to F til prisen av to C, eller upgrade hos OW
Riktig god tur. Hvor fant du billetter til bare flyavgift? og hva het reisebrevet sa du? Ha en hyggelig fredag på bakken eller i luften alle sammen. Dagen har startet med kaffe, vask av HLR dukker av typen TorsoAnna, også blir det tung benk på treninga om ikke så lenge. Det var mye hverdag på en gang.....
God morgen fra hovedstaden. Det har lagt seg minimalt med snø ute men hvitt har det da blitt. Det er fredag og helg! God helg alle sammen!
Jaja, da har man fått kudos for å komme med en enkel reiserute til Tallinn. Godt andre her inne gjør det litt vanskeligere for de
Det bøtter ned på solkysten i dag ... Det gjør ikke veldig mye siden jeg pusser opp et soverom på hytten. Etterpå skal den gamle peisen fra 1949 rives og det skal settes inn en moderne peisovn, den gamle peisen gir ikke varme selv om det er koselig med et bål i stuen. T-32 ... Bali, Vibeke fikset det slik at vi får 2 netter i Bangkok ... ett døgn og 19 timer ... Har aldri vært i Bangkok, hva bruker vi tiden på?
Fant det i fjor sommer en gang når jeg satt å kjeda meg på jobb. Så ganske fornøyd! . Tror ikke det var så mye skriverier om det den timen det lå ute. Det kommer nok kanskje et lite skriv i løpet av helgen