God fredag morgen fra Kyoto

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 22. sept 2023.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,974
    Bonuspoeng:
    293
    Landet på KIX i går kveld og tar en runde i Kyoto idag. Så går ferden til Nagoya i kveld og F1 lørdag og søndag.

Ha en flott fredag!

IMG_5424.jpeg

Calling, Flymunda, EndreD and 14 others like this.
  2. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,405
    Bonuspoeng:
    183
    Kyoto har masse fint å by på og jeg har mage gode minner derfra - gamlebyen, parken og paviljongen, kjørt Haugane trikk, keiserpalasset med alarmanlegg innlagt i gulv og øldrikking sammen med 3 karer som jobbet for TEPCO og følgelig kjente godt til våre tidligere reaktorer i Halden og Lillestrøm.

God morgen fra Bangkok :)
    Her er frokost inntatt hjemme og dagens kaffe #2 nytes med utsikt utover byen hvor solen titter fram.
    Gårsdagen bydde på kraftig regnskyll fra 4:30pm og helt til det var leggetid, så jeg var pissevåt da jeg kom hjem etter å ha gått på meg 14k steg, det var liten hjelp med paraply…
    Straks bærer det ut døren på ny.
    Ha en flott fredag og god helg :)

IMG_0416.jpeg

Calling, Spielhaug, Flymunda and 13 others like this.
  3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,081
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en regntung hovedstad.

Jeg og fruen har avlyst våre planer for Boston, for en mulig bedre mulighet rundt jul/nyttår, men er avhengig av med bonusslipp fra SK.
    Føler jeg spiller russisk rullet her, men slik er livet som en bonusnisse:rolleyes:
    Høstferien erstattes da med noen dager på fjellet.

Ha en strålende fredag alle IF-ere:)

Calling, Wiolenze, Flymunda and 11 others like this.
  4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,324
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SVG og det som virker som et passe fullt SK4008, men ledig midtsete. Beitostølen senere i dag over Rv4 med verdens minste 4-seters bil™, men før det skal det hjemmekontoreres noen timer.

Omtrent alle mine kolleger er (frivillig) på konferanse i Värmland, og mange på kundesiden av prosjektet har avspasering, sykdom eller andre ting å ta seg til, så regner med god tid til produksjon og få avbrytelser.

Ha en kanonbra en!

Calling, Spielhaug, Flymunda and 11 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    IMG_2045.jpeg

Last edited: 22. sept 2023
    Calling, Flymunda, RoadKing and 13 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,377
    Bonuspoeng:
    293
    Morgen.
    Formen er laber, så vi får se om morgenen blir god. Skal uansett ha hjemmekontor i dag, så jeg trenger iallfall ikke å begi meg ut i regnet. Middag i går med "familie" fra Costa Rica, det ble litt sent. :cool:

Straks helg, og mail om overført Trumf, det kan jo nesten ikke bli bedre? (Med mindre man satt i et F-sete på vei til en spennende destinasjon da.. :rolleyes:)

Ha en fin en!

Calling, Flymunda, EndreD and 10 others like this.
  7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,677
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hytten. Grått og vått.

Venter på vår faste elektriker. Ny kurs og en feilretting. Undertegnede må nok krabbe på kryploftet for å få skjult ledning. Bra man er ung og myk.

Nesten i mål med vårens BKK-tur, nå gjenstår kun å finne en flink agent som ser det samme som jeg.

Ha en fin fredag!

Calling, Flymunda, EndreD and 11 others like this.
  8. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag fra riksstaden, som Maggie helt korrekt har påpekt, er regntung i dag. Gjør at tur til SIN på søndag virker enda mer forlokkende.

Noen møter, så er det helg, klesvask og pakking for tur, det gledes.

Ha en fantastisk helg alle sammen!

Calling, Spielhaug, Flymunda and 8 others like this.
  9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,868
    Bonuspoeng:
    183
    God førmiddag frå solskinet i Florøida. Det kriblar i fingrane etter å bestille både det eine og det andre. MR, bonusreiser. You name it. For prøve å få utløp for det med å oppgradere nokon øko-legs i januar til SAS Plus. Snart vaflar og møter

Calling, Wiolenze, Flymunda and 7 others like this.
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,348
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra et hjemmekontor i hovedstaden!

Her gledes det over at noen andre enn meg impulsivt besluttet at beste måten å kompensere for det grå&våte utendørs, var å bake kanelsnurrer innendørs. Så nå fylles huset av velduft og lunchen blir enda bedre enn planlagt. Skal se at et par-tre-noen kanelsnurrer vil gi tilstrekkelig karbolading til en joggetur utpå ettermiddagen også, når yr.no lover at regnet har gitt seg. Greit å bygge ny appetitt til kveldens utskeielser…

Ha en velduftende fredag, hvor enn den avholdes!

Calling, Flymunda, Berlioz and 6 others like this.
  11. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,974
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke ledig midtsete, men ledig på hver side, på Shinkansen fra Kyoto til Nagoya.
    110 kilometer på 34 minutter …

image.jpg

Calling, Spielhaug, Flymunda and 8 others like this.
  12. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,737
    Bonuspoeng:
    183
    God fredags ettermiddag fra buss 155 Skjervøy - Sørelva/ korr. Tromsø

Her er det opphold men overskyet. Ser at fjelltoppene er klare for vinter. Men jeg skal sydover i landet. Jeg skal til Tigerstaden. Skal for første gang på et år fly Norwegian (Sånn går det når DY ga meg billett til 500 mens SAS var altfor dyrt)
    For imorgen skal jeg treffe gode venner å dra på Stand up på Oslo Spektrum med Ricky Gervais Armageddon Tour. Det gledes.

Så ha en strålende fredag alle sammen

Calling, Wiolenze, Flymunda and 7 others like this.
  13. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,651
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen. Selv om det er ettermiddag. Helgefri, så da blir det barnebursdag først, og så en liten tur ut i Oslo underliv.

En kollega arrangerer også roterende klubbkonsept i storbyen. Så da må gamlefar ta på danseskoene......

Trumf rullet inn etter gårsdagens handel på Spar og Kiwi og vårens mulige Japantur er halvsikret med + seter via Shanghai. Ikke ideelt, men en billig løsning. Poengmessig.

14. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag aften fra stålholmen som ligger akk så nært Stavanger sentrum, men likevel så langt unna. Vi har dessverre ikke skyssbåt anna enn midt på dagen til mannskapsskifte, så da er det bare å slå ihjel kvelden ombord og glemme at det tross alt er helg...

Så satser jeg på at dere andre som skal ut å fukte strupen i kveld kan ta en støyt for meg også.

God helg!

Calling, Flymunda, holmen and 2 others like this.

Del denne siden