God fredag morgen i gamlelandet

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av VFFlyer, 24. april 2015.

  1. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Ikke helt fredag her i Mexico City ennå men definitivt helgestemning siden eneste på agendaen i morgen(fredag) er å forflytte meg med UA First fra Four Seasons Mexico City til FS NY. Har atter en gang klart å snike inn en weekend på mitt favoritthotell i NY før turen går videre til DC på mandag.
    Hadde forresten min første long-haul med BA over dammen på onsdag var vel bare sånn passe fornøyd..
    loungenene på LHR T5 vår greie men det spørs om jeg venner meg til Biz setene til BA så vil vel satse på å oppgradere til first når jeg flyr BA og heller samle points på OW biz med Qatar og Cathay som kjører 1-2-1 konfigurere på biz. Ønsker alle en riktig god fredag og god helg!
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra havet. Begynner å bli lei nattjobbing nå. Kommer meg forhåpentligvis på land på mandag så da blir det full rule på kontoret fra tirsdag av. Ser for øvrig fra reklamen som vises på Bonusfber at Qatar har 2 for en tilbud igjen. 19495 til BKK, men tror ikke kona vil være med denne tilbudsrunden heller.
     
    LN-FHU liker dette
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad fredag:) Klar for ukens siste arbeidsøkt - hele dagen ved bryggekanten. Ingen store planer annet et par treningsøkter i helgen - siste innspurt før bedriftslegen skal ta EU-sjekk på meg på mandag. Ha en herlig fredag!
     
  4. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God fredag! På plass for siste innspurt før helgen. Helt tomt i kalenderen, så her er det potensiale for en produktiv dag :D
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Trondheim. En kald sådan her, da det var ingen ( 0 ) grader idag ;)
    Dagen tilbringes på jobb, så blir det å hente kids i barnehagen , før man drar tilbake på jobb for å rydde,vaske og fjerne vrak :p Blir kanskje en liten pjalle også, sammen med grillmaten.
    Ha en flotters fredag:) :)
     
  6. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, det var tungt å stå opp i dag selvom jeg snakket til meg selv at det er fredag i dag! Sjampisen er på kjøl hjemme i det minste så jeg har noe å se frem til. Må muligens nedom politihuset i løpet av dagen for å anmelde noe skadeverk på jobben igjen, men vi får se om tiden strekker til.

    Har fått bekreftet datoer til vielsen fra soknepresten i Vågan (!) og koordineringen med Hurtigruta er i orden så nå begynner ting å falle på plass så invitasjonene snart kan sendes ut. Dette blir knall!

    Ha en fin dag :)
     
    Travellingalf liker dette
  7. Blades33

    Blades33 Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Kan du be været skjerpe seg? Jeg sitter på gate 24 på OSL, snart med retning TRD.
     
    LN-FHU liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God fredda'n fra det Sørlandske!
    Fortsatt fint vær, men i morgen melder de selvfølgelig regn. Jo, for det er jo lørdag og alle har fri. Ja, nesten alle da. Og noen (som meg) skal på dugnad i borettslaget. Hurra!
    Søndag, overskyet og kanskje litt regn. Og jeg skal stå parkeringsplass-dugnad for den lokale fotballklubben som skal ha turnering. Hurramegrundt!

    Er det rart jeg drikker???


    Sjampis?? Alle vet jo at du bare drikker lunken Carlsberg! ;)

    Og så giftemål på gang da gitt! Når du sier koordinere med Hurtigruten antar jeg at vielsen skal foregå på broa på MS Lofoten?

    Gifte seg ja! Forelsket, Forlovet, Forgiftet! Been there, done that. Det er alltid en utfordring å oppgradere "kjæreste 5.0" til "Kone 1.0". Enkelte sier at de ikke er helt kompatible.
    Jeg sier som Pondus: Løp mens du kan! :eek::D:p:cool:
     
    tommy777 and AcroN like this.
  9. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Hehe, innimellom må man unne seg mer enn lunken Carlsberg. Etter nyttår har jeg hatt bobler hver fredag og det har jeg tenkt å fortsette med ut året som en nyttårsfortsett.

    Ikke akkurat på brua, men ombord på skuta og forhåpentligvis på akterdekket i Trollfjorden. Den største fordelen med å gjøre dette ombord på nettopp MS Lofoten er at de aldri sier nei ombord der. Fantastiske mennesker som alltid vil ditt beste. Oppgradering fra Kjæreste 5.0 til Kone 1.0 skal nok gå greit sånn som dama passer på meg. Modellbåter til bursdagsgave og hurtigruteturer som helgeoverraskelser, kan det bli bedre? ;)
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor og design av en messestand på agendaen. Så det blir en lang dag med Photoshop og Illustrator.

    Utover det... Hmmmmm.... mmmm... Ikke stort er jeg redd. Stryke skjorter kanskje?

    Ha en fin dag
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Grattis til Stalek - hadde selv bryllupsreise på Hurtigruta, som både medførte lungebetennelse og nødanløp for å få ombord lege, så får håpe det går bedre for deg. :)

    Her i Sørøst-Amerika er det full høststemning på morran. 5 grader og skikkelig skarpt i luften. Sol iog fint, men det er bare kamuflasje for jævelskapen værgudene har tenkt å slenge over oss i morgen. Lukene skalkes.

    Hadde en kløne av en håndverker her i går for å installere nye lufteventiler for kjelleren. Først klarte han å kutte internett-kabelen inn til huset, og så satte han i gang med å borre i grunnmuren uten maske eller noen form for beskyttelsesutstyr. 'Host hark borre borre* .... Sendte ham etterhvert på dør, og har bestilt vår vanlige altmuligmann til å forsegle og reparere sprekker som dusten lagde.
    Comcast var imidlertid på plass i løpet av et par timer og reparerte kabelen uten kostnad. Takk og lov for at vi har 'Business Class'. Litt kritisk å være nettløs mens man jubber, så godt å ha Hotspot på mobilen. Ikke akkurat lynfart, men man kan ihvertfall jobbe.
     
    tommy777 liker dette
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Stavanger. I dag var det et skikkelig kalleballik på jobb, rakk ikke innom forumet engang. Rakk heller ikke vinlotteriet men fikk berga meg lodd om ikke annet, om det ble gevinst vites ikke.
    Nå skal en strigle seg opp litt før turen går til byen (Stavanger sentrum)
    Her blir det øl, massevis av skryt og flyrelatert prat sammen med andre godkarer fra flyprat.no som har samme diagnose.

    Ha en fin kveld, det skal jeg ;)
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Chicago. Her skinner solen, men det er fortsatt bra kaldt ute, kun 12 grader i dag.

    Neste uke er det Freddie Awards, så busy som fy, men det får gå

    God helg til deg.
     
  14. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag, kom meg helskinnet til Karlsruhe i Tyskland i går. Sett litt av byen i dag, i morgen skal vi en tur til Stuttgart og Mercedes-Benz Museet står på programmet. Det gledes.
     
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er fredag kveld i Olja også og her er tacoen allerede fortært. Så nå blir det litt surfing og gløtting på TV´en før man finner køya urimelig tidlig. Så gjenstår det å se hvor mange sider man klarer å lese i boka før gluggene faller ned og man går inn i koma noen timer. Short-change er noe herk og nå blir det nok ikke noe særlig søvn annet i rykk og napp før over helga en gang.
    Jaja, man har valgt dette livet selv og hva skulle man ellers ha gjort? Jobba?!

    Ha en strålende aften folkens!
     

Del denne siden