God fredag morgen:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 22. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Klar for kontoret og et par møter på morgen/formiddag før det blir en tidlig start på helgen. Blir vel nok en sosial helg:) Ha en fin fredag du også!
     
  2. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Goood morgen!
    Håper på en kort dag på jobb i dag, da jeg plutselig skal på MR til Alicante nå i ettermiddag!
    Huff. Sittemuskelen skal nok få kjørt seg denne helga.
    Ha en fin fredag da dere!
     
    Bjørn Helge and Roberto like this.
  3. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag ønskes alle medlemmer og sittemuskler!
     
    EB, PettR, SASDC8 and 1 other person like this.
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Amsterdam. Sitter og jobber med sjefen i Sheraton loungen.

    Full dag med møter i dag før ikvliegveel.com launchparty på Andaz i kveld.

    Ha en flott helg!
     
    LN-FHU and SASDC8 like this.
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy fredag!
    En kort kort kontordag før Parkenfestivalen starter klokken 1600 i dag. Ser virkelig fram til en helg med øl ute i Bodøværet ispedd en og annen artist :)

    Ha en superduper fredag!
     
    SASlovah4evah and LN-FHU like this.
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Brussel.

    Long-haul Brussels Airlines var meget meget bra.. Radisson BLU var skuffende. Ingenting ekstra som CC Gold og litt "kroken på døra" for meg når det gjelder å prioritere CC-hoteller fremover. Lei av å få dårligere rom enn reisefølget som ikke har noe medlemskap der.
     
  7. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Lillestrøm... Har vært veldig stresset siste dager og valgte en sykkeltur i dag tidlig..Ruslet til garasjen
    for å hente sykkelen . Dro "sykkelen" ut tittet på den, jøss motorgressklipperen o_O
     
    Fnate, LN-FHU, TOS_EBG and 2 others like this.
  8. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra BÆÆÆÆÆRGÆÆÆN! Sønnen har fortsatt ikke fått seg noe krypinn i Tromø så dagen kommer vel til å gå med til å diskutere div. opsjoner (og muligens ringe samskipnaden å høre om det virkelig er helt umulig å hjelpe en 19 år gammel gutt som er førstegangsstudent, veldig langt hjemmenfra og ikke kjenner en sjel.... Har aldri vært noe "hønemor", men nå kjenner jeg det godt i "omsorgsgenet" gitt! :) )

    PS. iPad'en som jeg vant i skrivekonkurransen her er tatt opp, sett på og pakket ned til poden (siden mor har brukt hans de siste to årene.... :) ),

    Xxx.
     
    Roberto liker dette
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Trondheim
    Regner fra morran men har lettet nå. Tar tidligavslutning på jobb idag - fullt fortjent :):):)

    Har sjekket med mine kontakter men det er dessverre borte alt som er....Har selv 10 års fartstid fra Tromsø og har studert der selv, så vet hvordan det er... :(:(:(
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hu og hei fra det Sørlandske!

    11 grader og regn her i dag. Men det loves bedring! Heldigvis! For jeg har tenkt å ta tidlig helg og reise på hytta. Blir vel siste sjanse for en grei hytteweekend i år tipper jeg. Så da er det bare å utnytte det.
    Får vel pakke med noe godt å drikke.

    God helg!
     
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Sola, her begynner en å få hodet over vannet igjen og jeg ser virkelig fram til HELG.
    Høylytt jubel ble det da det i løpet av nattens mulm og mørke hadde dumpet ned mulighet for en lynrask jobb-tur til Andøya nå like over helgen. Enda større ble jubelen da jeg fant ut at å følge reisepolicy ikke er mulig, så da var det bare å kaste seg på SAS.no å booke min første jobbreise på flere år med SAS/WF. Juhuuu :)
    For det er faktisk veldig irriterende å ha 54 av 66 flighter med DY, noe som var status i 2013, når en får NADA status igjen for det.

    Ha en strålende fin helg.
     
  12. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Gratulerer med dagen til LN-FHU!

    Så langt grått i TOS, men det skal visst klarne opp etterhvert. Forrige sommer var det vel ca 100 stk som møtte opp på visning av en leilighet til leie i gata vår (like ved UiT på øversiden av studenblokka på Breivang), og de aller fleste som møtte opp var studenter, men endte med at den gikk til en nyansatt på jobben (jeg hadde ingenting å gjøre med dette :)). Når også boligmarkedet i Tromsø blir omtalt i Wall Street Journal sier det vel seg selv at det er utfordrende. Nå skal samskipnaden starte bygging av nye blokker like sør for oss på Breivang, men det hjelper nok ingen akkurat nå.....

    Anyways, snart helg og måtte alle ha en god helg!
     
    LN-FHU liker dette
  13. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for trøstende ord! :) Det ordner seg nok til slutt, men ikke så greit når man står midt i det! :)

    Xxx.
     
  14. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo
    Hjemme igjen i sentrale strøk, etter en tur hjemme hos opphavet på bygda. Bedehuset lengre borti veien der, hadde fått slått opp sirkusteltet sitt - så "festen" var igang virket det som. Var hvertfall full musikk/underholdning om Jesus, Paulus og de gutta der for dem som var invitert. Heldigvis var ikke jeg en av dem. Så da var det bare å komme seg til byen igjen.

    Ha en bedre fredag med eller uten underholdning. :) Amen..
     
    Twin Otter liker dette
  15. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hei fra sofaen i Stavanger. Ligger her og sløver etter en hektisk uke på jobb. Lader ellers opp til en viss milage-run i morgen. Satser på alt går som planlagt. Har litt flyving fremover faktisk. Må være disiplinert å spare på bonuspoengene jeg samler så kanskje jeg kan ta en tur over dammen direkte fra min lokale flyplass ved en senere anledning?
     
  16. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk denne i posten fra Swiss siden jeg svarte riktig på deres påskekonkurranse på Facebook :)
    IMAG0932 (Small).jpg
     
  17. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Nesten like bra som denne:

    [​IMG]
    19.mai 2014!
     
    Last edited: 22. aug 2014
    Fnate and Henning like this.
  18. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Hva er verst - å bruke poeng på sjokolade, eller at det er 5 års leveringstid? ;)
     
    SASDC8, Jørgen, view and 2 others like this.

Del denne siden