God fredag og god helg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 14. okt 2016.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen folkens.
    Behagelige 24 grader i Dubai. Winter is coming.
    Perfekt for en løpetur på morra før sola gjør det 10 grader varmere.

    Ha en fin dag og god helg!
     
    FastLane and LN-FHU like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Ikke fullt så behagelige -3 grader her, ikke akkurat perfekt joggetemperatur vil jeg si.....:)
    Fullt kjør på jobb, så ikveld skal jeg bare kulen på soffen og drikke siste rest av vårt supre hjemmelagde brygg :D

    Ha en flotters fredag :):):)
     
    John in The Tower liker dette
  3. TO-777

    TO-777 Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra Majorstua!

    Akkurat på + siden her, med skarve 1 grad.. Med disse tempraturene blir bookingfeberen STOR, så får vel snart booke en tur til varmere strøk :cool:

    Komme seg igjennom en haug med arbeidsoppgaver før lunsj, så jeg får en smooth avslutning mot helg:)

    God helg!
     
    John in The Tower and LN-FHU like this.
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,929
    Likes mottatt:
    6,743
    Bonuspoeng:
    183
    G`mårnings fra Sola. Først på jobb også i dag :)
    Problemet med flere og flere fly relaterte nettsteder er løst, jeg måtte rett og slett rekvirere meg en ny skjerm, en 34" Curved monitor. Da klarer du tre sider i bra størrelse, samtidig ;) Men ser samtidig at jeg skulle hatt to til :cool:

    Ha en super dag!

    IMG_1504.JPG
     
    Travellingalf, Henrik, LN-MOW and 8 others like this.
  5. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

    På plass på Skøyen i dag. Jeg synes ikke denne togstreiken er så gal, for oss Fredrikstanere medfører det 10 minutter raskere togtur til Oslo S ... Møter og skrivearbeid her på prosjektkontoret i dag, før jeg setter strek for denne uka og tar helg! ;)

    Jeg er fortsatt ute etter et godt tilbud i C for romjulsturen, men det skal ikke være lett. Ingen OW'ere har tydeligvis begynte å tenke på julekampanjer. Jeg begynner nesten å bli lettere nervøs. :confused:
     
    John in The Tower and LN-FHU like this.
  6. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,736
    Likes mottatt:
    21,927
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo. Sjelden jeg er oppe før det lysner og godt er det. Om en uke sitter jeg på flyet til sydligere strøk, så da får det vel være greit :)
     
    John in The Tower liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,658
    Likes mottatt:
    32,507
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Skøyen.
    Herr RoadKing er inne i sluttfasen av en grisespennende roman, så jeg greide å overse at vi var på Skøyen og ble med toget videre til Lysaker. Smart.
    Heldigvis kom det tog i mot med en gang, så det var bare å bytte og var tilbake på null komma niks.
    Helgen står for døren og noe så dumt som et direktefly fra OSL til Gdansk skal oppleves i ettermiddag. Til mitt forsvar skal det sies at jeg reiser med en venn som kommer fra Trondheim, og for han ble det uforholdsmessig mye dyrere å prøve å bake inn OSL - CPH -GDA.
    Hjemreisen er derimot melkeruta, så der skal poengene hagle inn.
     
    geddi, anders82 and John in The Tower like this.
  8. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    "Go' måren" fra Sørvestlandet. Heldigvis snart helg. Skulle ha oppfølgning på en rotbehandling tidligere i uken, men endte med at tanna måtte trekkes. Må snart gnisse tennene sammen på venstresiden får å tygge maten. :p

    Ikke så mye reising fremover, men blir nå en veldig tidlig mandag morgen neste uke for en kjapp tur på møte i Oslo. I mellomtiden så skal det bli en sløv helg (forhåpentligvis).
     
    John in The Tower liker dette
  9. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Så,så. Det er vel ikke fullt så ille. Du vet: You shall get a day tomorrow which clean and unused stands, with shiny sheets and crayons to.
    Fritt oversatt for å framheve ditt internasjonale jetsetliv.
     
    Are liker dette
  10. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Midt-på-treet fredag :/ Litt for mye å gjøre, litt for kaldt og litt for lenge til neste tur som foregår med annet transportmiddel enn bil, selv om jeg fortsatt teller ned. 20 dager, 20 timer og 6 minutter til neste flytur i skrivende stund. Første del av helga blir tilbrakt på Røros, hytte-style, mens søndagen nok vil gå med til jobb for å få gjort alt jeg allerede nå vet at jeg ikke rekker i dag.

    God helg alle sammen!
     
  11. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Man skal omtrent være dum for å forville seg inn i dette yrket, og jeg spør meg selv daglig hvorfor jeg har gjort det. Minst 70 timers og sju dagers arbeidsuke, evig midlertidighet, lav lønn og elendig arbeidsmiljø. Hva er egentlig grunnen for å bli værende?
     
    SASlovah4evah liker dette
  12. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag!
    Venter svar på om jeg får ny jobb i dag.
    Var gjennomsiste intervjurunde forrige uke, og i dag skulle de være D-dag.
    Så får vi se hva tilbudet evt. blir............
    Er ikke veldig effektiv her jeg sitter og venter i allefall.
     
  13. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Østfold. Vel hjemme etter å ha landet 06:55 med sas-maskinen fra Miami i dag morges. Oppgraderte kone og tre unger og meg selv i luka i Miami, og fikk kjenne på SAS sitt transatlantiske plus-konsept.

    Det var ok, men jeg føler nok at jeg får mer utbytte av SAS Plus når ungene er hos bestemor.

    Uansett; 15 dager i Florida er over...nå blir det bil og apostlenes hester frem til jeg skal på en ørliten MR til Zürich og en kompistur til London i slutten av måneden...
     
    geddi and RoadKing like this.
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,465
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hovedstaden.
    Ligger i senga med feber, og synes synd på meg selv. Heldigvis er det ingen reiseplaner dette går utover!

    Venter og venter på neste langtur, nå er det under tre uker til avreise til LA. I mellomtiden skal jeg en snartur til Zürich for å besøke familie.

    Jeg håper EBD-godene er bedre enn det fremstår her på forumet fra tid til annen.. For etter USA-turen har jeg blitt EBD på under 4 måneder. Og jeg flyr ikke i jobb.. :D
     
    geddi and RoadKing like this.
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Kina.

    Utsikten fra hotellrommet var helt ok i dag morges.
    Dessverre litt grumsete vindu men..
    upload_2016-10-14_12-26-26.png
     
  16. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Men ting blir betre!
    Gratis cola i Go + EBD perks all the way? Eller vissheta om at du gjer ein god og nyttig jobb?
    Håpar de begge får ein fin lørdag!
     
    SASlovah4evah and Scandipendler like this.
  17. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,145
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra SK907 på vei til EWR!

    Knallbra SAS crew i Business. På vei over for et par dager i New York, noen dager i Miami og et lite cruise. Kommer selvsagt tilbake med en Trip Report.

    God Rom SAS har fått i forbindelse med Miami-ruten forresten... Er på 3. Cuba Libre allerede... :D
     
    Travellingalf and Stuttfeiten like this.
  18. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Vi gledar oss til TR, "Drinkin' rum and Coca-Cola, go down point blablabla..." God tur !
     
    haakonks liker dette
  19. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, disse klimaendringene er fæle greier. :p

    G'day fra det forjettede land. Fint vær og perfekt temperatur ute, men jeg sitter inne og jobber. Men nå er det snart hælj. Ser ut til å bli travelt da innholdet i garasjen enten skal flyttes til nytt lagringssted eller kjøres på dynga.

    Ha en fin en, enten dere er på eller utenfor veien.

    #loddnummerellve
     
  20. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Taipei.
    Gikk forbi China Airline HQ, her står det en haug med folk utenfor og kastet egg... :)
    DSC07210.JPG DSC07217.JPG
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden