Etter luksuriøse 3 timer på øyet er man klar og tilbake på jobb. Bare 5 timer igjen til kl er 12 og man kan dra seg mot Gardermoen. Denne gang som førstereisegutt med 4x4 rimowa.. Denne skal tas med til Berlin og eksporteres fra EU til uka.. IFA here I come..:!
Nesten ikke misunnelig... God morgen fra Skedsmokorset! Blir gjemmekontor i dag da fruen og jeg reiser opp på hytta i Rondane. Kona kjører, jeg får jobbet litt på PC i alle fall. I morgen blir det løping i nesten 1000 meters høyde, så vi får ta det som en høydetreningsøkt. Er i superdårlig form, men man blir jo ikke bedre av ikke å trene. Nuvel. Skal forresten løpe et løp: www.furusjoenrundt.no som går rett forbi hytta. Tåkete som fy, så jeg lurer på om OSL vil ha forsinkelser i dag pga. det. Har vel typ 50 m sikt; ser så vidt lyktestolpen på andre siden av veien. Hører et fly her nå, så da er den i alle fall ikle stengt. Nok pludder fra meg. Over og ut! (Kaffegrut)
God fredagsmorgen ligger i sengen og lurer på hvor langt jeg kan strekke flexitiden idag, gidder ikke stå opp
Hei og go fredag fra Trondheim På plass med en kopp rykende fersk,sort gull ved siden av. Endelig fredag,formen er bra og ser ut som det blir Classic Car Show i morgen. Skogstur i Estenstadmarka i ettermiddag/kveld Ha en finurlig fredag
Glad formiddag Hjemmekontoret ble åpnet 05:15 - så da er mye av dagens oppgaver allerede unnagjort. Nå et par telefonmøter - før det blir en treningsøkt ved lunsjtider. Ha en frisk fredag!
Sannelig min lue er det ikke allerede fredag! Juhuuu! God morgen forresten. Været ser lovende ut. Skyene er tomme for vann, og det skal visst bli sol. Hva med en hetebølge samtidig? Eller er det for mye forlangt? Nå skal bare denne kontordagen unnagjøres før man skal hjem og finne seg noe godt i glasset. Joda! Så det så. Du får holde godt i bølgeblikket på 4 hjul så den ikke triller fra deg! IFA?? Er det pastillene du mener?
God fredagmorgen fra Alta! Da var dagen endelig kommet, og jeg kan endelig si "siste dag før ferie". Innså at det var på tide etter to telefonsamtaler med regnskapsfører der jeg insisterte på at jeg hadde levert inn alle papirer for juli. Det hadde jeg ikke, men i mitt hodet hadde jeg kontroll. Så nå trenger hodet ferie. Ha en god fredag!
På vei til IFA sjæl, men har kun to hjul på kofferten. Jeg skal t.o.m ta imot EISA pris Så god morgen fra Flytoget. Oppdaget nettopp at jeg har glemt belte til dressen. Ikke første gang, så jeg har skuffen full hjemme. Grrrrrrrrr... On the flip side så ble jeg så engasjert av puseguttene til Høgmo igår at jeg booket kampbilletter til søndag på Ullevål. Ha en fin en.
Belte på dressen er vel ganske 2005 en dressbukse skal passe perfekt slik at man ikke trenger noe belte til å holde den oppe God tur til IFA, skulle gjerne vært der sjøl
Grattis med pris! Kanskje en gang har man nok penger til å prøve ut produktene Fin fredag så langt. Heldig med en aktiv jobb, så til nå har det vært sykkeltur, masse logistikk og nå en lang lunsj før mange timer som hobbypsykolog. God fredag godtfolk
Hvis du postet det 09:40, så må du ha tatt 09:30-toget fra Lillestrøm. Håper det var verdt den doble prisen å slippe å vente på NSB sin 09:35-avgang God fredag. Snart hælj, og godt er det.
Hoy fra Sola. Travle dager som jeg ikke kan "velge" meg bort fra, det er kjiipt det. Liker ikke slikt og jeg har hatt noen slike dager denne uka. Bedre blir det ikke neste uke. Dagens vin lotteri gikk med stort underskudd for min del men siden jeg fikk en stoooor flaske (0,75) med hjemmelaget Stout på +7,5 volt, reddes kvelden. Om bare noen få strakser er det helg, og det blir deilig Ha en fin fin helg forumister
Hei fra gullstua på OSL! Første gang i den nye.. Om en times tid bærer det avsted med SAS til CDG! Siden det er i Plus, så skal jeg prøve å insistere på fri flyt av den røde Lindt sjokoladen..! God helg!
Livlig morratråd i dag, gitt. Litt grått i været men 22 varmegrader er ikke verst i september. BA har virkelig vært på krigsstien i det siste, nå begynner de å messe med en billett i full fare F som ble utstedt for 5 måneder siden "denne billetten er alt for billig til å være fleksibel" er liksom ikke helt kosher. Så da må jeg bruke morran på å krangle/lese fare rules til BA supervisors for å få endret en billett uten å betale 11.000 dollar imellom :/ Langhelg med Laborday mandag, den skal brukes til å sage ved @Fnate style Ha en flott helg du også